
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Имам Хонду Сивик 2011. хечбек са 5 врата 1.8 бензин задњи рестјлинг модел...
Феноменалан мотор од 140 коња, В-Тек сан снова и синоним за перформансе и издржљивост! Неверов...тно поуздан, атмосферски неуништив мотор! Сервисни интервал је 10000 км али ако се вози више по граду смањите га бар на 7500 км! Веома еластичан мотор!
Има ланац уместо каиша, у овлашћеном сервису на Новом Београду су ми на моје питање кад се сервисира ланац рекли да никад нису имали проблема у вези њега!
Мењач одлично мења брзине (иако је могао бити мало краће дужине)...
Одличне кочнице, има сва 4 диска...
Дизајн одличан споља, просто невероватно да је изашао пе 15 година (2005.) ... Доста људи се и данас окрећу за њим!
Редак је, нема га свако па мислим као да је нека егзотика... 😎
Унутрашњост футуристичка, необична, са три дигитална дисплеја...
Најнижи пакет опреме има више него неки средњи пакети неких других произвођача...
Одлична опрема : сва четири подизача прозора, паљење на дугме, аудио МП3 музика, не знам ни ја колико звучника(звук је одличан), склапајући ретровизори, светла за маглу, аутоматска светла, задњи паркинг сензори, АУКС/УСБ прикључак испод наслона за руку, темпомат, команде на волану, мигавци и на ретровизору и у фару), сензори за кишу, један виши пакет опреме има и грејаче седишта и панорама кров...
Управљивост, директан и прецизан волан, одлично лежање у кривинама као картинг... Једини ауто у тој класи кад је изашао је имао фабричке 17´ алуминијумске фелне што само потврђује да је најуправљивији ауто у тој Ц класи!
Трап је одличан и доста издржљив ...
Доста прегради за ситнице...
Одличан клима уређај(хлађење и грејање)...
Спортске металне папучице ...
Волан феноменално лежи у руци, директан(да не причам колико је леп) и има команде на њему(музика, темпомат)...
Чувена Хондина магична седишта која се преклапају у вис супротно од класичног преклапања седишта. Тако да може да се стави бицикла без проблема, разне кабасте ствари.... Генијално решење, стварно ми није јасно како се још нико није сетио то да направи...
Много места напред за седење, исто тако и позади (више него и на неким великим лимузинама Д сегмента)... Убедљиво највише места у класи!
Огроман гепек (са дуплим дном), највише у класи...
Огромна али баш огромна касета код сувозача...
Нормална потрошња за ауто са бензинским мотором од 140 коња, нпр. Београд најгори шпиц 9-10 литара, магистрални пут 90 км/сат у шестој брзини од 5.3 до 6 литара, аутопут 130 км/сат око 7-7.5 литара!
Осећај у вожњи феноменалан, поготово на неком путу са благим кривинама..
Кад се оде у веће обртаје вуче као да има турбину, Хонда је сан снова да се вози у вишим обртајима... Она то просто тражи и тамо се најбоље осећа(као риба у води)...
Непрегледан за вожњу уназад...
Дисплеј на коме се показује сат и називи песама хоће код неких примерака да брљави, не види се лепо шта пише на екрану и решење је да ...е цео замени...
Електромотор који склапа ретровизоре код мог пријатеља на једном ретровизор не ради, а на мојим колима некад запне на пола отварања па треба руком да се погура мало...
Хоће некад и да слабије светле мигавци на том истом ретровизору, бар мени на једном(вероватно је ушла негде вода па контакт зеза).
Недостатак фабричког резервног точка већ има само сет за репарацију! Ја сам купио ћопавац накнадно и ставио га у гепек(није могао да стане у доњи одвојени део гепека већ сам га ставио изнад), тако да ми је сад запремина гепека смањена... Некако се сигурније осећам кад имам и резервни точак!
Треба обратити у вожњи на мртве углове, јер од лепог задњег дела се не виде лепо кола која долазе са стране...
Мало јача цена у односу на неке друге марке аутомобила истог годишта али ти аутомобили не може да се пореде са квалитетом Хонде тако да је логично и да су цене више за Хонду!
Звук свирене...
Мало овлашћених сервиса код нас у Србији...
Тражи само оригиналне делове за Хонду, немојте штедети на томе и на уљу...
Мало је тврђи али то не видим као неку ману јер је то више спортски ауто са таквим подешеним вешањем и амортизерима(који ће да надживе неколико пута дуже ситроенове удобне амортизере) ... Као што кажем није за лоше путеве јер се осећа сваки камен и рупа али понављам такво му је вешање-иначе има много добар и издржљив трап!
Колико је леп дизајн аута толико је кључ обичан(чак се не преклапа)...
Amerikanci kažu da Honda ima najizdržljivije trapove od svih automobila na njihovom tržištu. Više nijedan nov automobil nema serijski rezervni točak, to je dodatna oprema koja se neverovatno mnogo doplaćuje, neće ljudi ni da ga uzimaju...
"Недостатак фабричког резервног точка већ има само сет за репарацију! Ја сам купио ћопавац накнадно и ставио га у гепек(није могао да стане у доњи одвојени део гепека већ сам га ставио изнад), тако да ми је сад запремина гепека смањена... Некако се сигурније осећам кад имам и резервни точак!"
Изви...њавам се, ипак сам успео да ставим точак у доње дно гепека, и тачно је стао као бебина гуза у ношу. Тако да опет имам много места у горњем гепеку. 😎 Доње дно је и пррдвиђено за резерни точак(ћопавац) али ретко која половна хонда га и садржи(дал продају посебно тај точак или шта већ).Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Bukvalno nemam zamerke. Model je par godina ispred svog godišta, u poredjenju sa drugim automobilima u toj klasi izgleda kao svemirski brod. Benzinski motor 1.8 140KS i više nego dovoljan, kad zatreba snage nema zime, a uporedo po gradu odličan za svakodnevne potrebe. Potrošnja u zavisnosti od s...tila vožnje, ali prosek 7,5-8l / 100km. S obzirom na na sportski izgled i aerodinamičnu liniju, neverovatno praktičan i komforan enterijer. Jako zanimljivo manevrisanje sa zadnjom klupom koje nisam vidjao često. Topla preporuka!
Nema zadnji brisač, smanjena preglednost zbog oblika zadnje šoferke.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
mala registracija, mala potrosnja, veliki gepek, konfor
nema pravih majstora. Auto je za svaku preporuku, stvarno nemam ni jednu zamerku (manu)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan auto, zanimljiv dizajn, ogroman gepek i prakticna zadnja klupa, dosta mesta i u unutrasnjosti. Puno dodatne opreme. Zadnji spojler koji smatraju manom je zapravo jako praktican, jer pokriva tacno svetla vozila iza, tako da nemate problem sa necijim visokim i dugim svetlima.
Niskoprofilne gume i tvrdo oslanjanje, matiranje farova (ukoliko se ne uradi zastita), nedostatak zadnjeg brisaca.
Ma ne pomaze nista, ovo je uzas od puteva. Secam se vremena kad nisam moram da zevam u put ispred sebe da ne sinem u rupu neku, sad baukvalno ne smem pogled da sklonim sa puta. Najgore je tamo gde ima tramvajskih sina, ono je ne daj ti boze.
A kad padne kiša. Svaka barica potencijalna udarna rupa. Nije ni čudo što je kolaps u čitavom gradu čim padne kiša.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor i turbina neuništivi 2.2dizel, klima 10 godina nije pipnuta radi savršeno! Potrošnja je ekstra sa čipom, elektronika i bezbednost su prvoklasni, pouzdan je maksimalno, stvarno nemam zamerke. Strašno startan i brz, lep moderan auto.
Jedino što mogu da podvedem ovde je to što je sport varijanta malo tvrđa, kao što je još par njih raklo, ali meni odgovara jer je sportski ugođaj i imam veću kontrolu i bolji osećaj u vožnji, stvar ukusa.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Одличан и поуздан аутомобил. Возим га већ 8 месеци. Прешао сам око 18000км. Мотор 1.8 i-VTEC воли већи број обртаја, када његова снага и долази до изражаја, што нарочито допр...носи уживању у вожњи. Црвена линија је на око 7000 обртаја и убрзање до ње је линеарно захвљајући i-VTEC технологији, што омогућава комотнија претицања. Ауто је доста широк и одлично лежи на путу захваљујући тврђем вешању и фабричким фелнама од 17 цола. Зимске гуме на фелнама од 16 цола такође одлично леже на путу. Гепек је веома простран уз минималну запремину од 455 литара. Обарањем задњих седишта од Сивика се буквално ствара веома простран мини-вен што сам више пута искористио за транспорт веома кабасте робе. Такође, задња седишта могу да се подижу што такође зна бити веома практично. Потрошња варира од 6 литара на отвореном путу до 8-9 литара у граду (зависи понајвише од стила вожње, али и од самог града, гужви, броја и распореда семафора, итд). Унутра је веома простран. Поред футуристичког спољашњег дизајна има веома пријатан ентеријер са доста згодних претинаца уз веома богату опрему (темпомат, сензори за кишу, грејачи ретровизора, аутоматско подешавање осветлења командне табле, висине кратких светала, а мој уз то има и грејаче седишта као и прскаљке за фарове - рађен је за шведско тржиште). Управљање је веома прецизно, утегнуто. Волан подесив по висини, мањи, спортски. Диск кочнице напред и позади доприносе одличној стабилности при кочењу. Мењач је фин и прецизан. Редован сервис поприлично повољан (око 5.700 динара у Трио Моторс сервису у Новом Саду). Рад климе не утиче на рад мотора - не примећује се значајнији губитак снаге при јачем додавању гаса док клима ради. Одличан пакет безбедносне опреме.
Већа потрошња уља када се вози на вишем броју обртаја (отприлике 1л на 5000км), али то у суштини није никакав проблем уз редовну проверу и досипање уља по потреби. Помал...о непрегледан при кретању у рикверц. Недостаје брисач задњег стакла.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.