lagan za voznju po gradu,startan,ima dovoljno snage za preticanje
previsoko se sedi i kada se spusti sediste skroz
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Savrsen automobil. Po meni bolji cak i od civica 10. generacije koji sad vozim. Fantastican 1.6 dizel pritom nekvarljiv. Najvise prostora od svih autombila golf klase.
To sto se ne proizvodi vise.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim ovu Hondicu godinu dana, 1,6 dizel, 120 ks, 2013. godina. Motor izbalansiran, odlično povlači pogotovu na 2000+ obrataja. Izuzetno mali potrošač, na 5000km mi je prosek vožnje grad otvoreno 5,2 po bordu. Pretežno se vozi na otvorenom putu. Upravljivost je odlična, mnogo dobro auto lež...i u krivinama, bukvalno ne oseća brzinu. Mali servis radim sam, filteri i ulje me izadju oko 7000 dinara, što je dosta povoljno. Leti vozim na original 17 felnama, a zimi 205/55 R 16, i primeti se razlika u udobnosti.
Za godinu dana koliko vozim auto, nisam našao nijednu manu koju bih ovde mogao da navedem.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ekonomičan auto, ide dobro, put od 1000km je nikakav problem, udoban je i na 18" felugama, malo servis može i djete da uradi - vrlo jednostavno
Filter goriva je duboko zavučen ispod kućišta zračnoga filtera, komplikovano za uraditi, teško je naći odgovarajuće felge za taj raspon 5x114,3
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ne 80 u 5 . ili 6. potrosnja je na ravnom putu oko 6. Na 70 je mozda i 5.5/5.8
Kupio sam ga sa 90000 predjenih na trapu nists nije radjeno,a trap mu je odlican! Engleska proizvodnja-Japanska kontrola kvaliteta:-)
Evo svežih podataka: Sajam u 6. brzini 1300 rpm 48-50kmh i , naravno , pria gas. 500m kasnije uključenje na auto put 2. brzina 5600rp 78kmh (crveno je na 6750rpm). Ovo pišem da biste vi koji želite imali informaciju iz prve ruke, a ne da bih se hvalio ili folirao. Dakle , po mom mišljenju, zlatna me...dalja za motor. Ova Honda još samo da zavija sarme pa da je čovek ženi. Ja upravljiviji auto sa boiljim motorom nisam nikada vozio (a vozim od 1997)Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kupiš jedan, dobiješ dva automobila + milion kilometara garancije na motor ;)) Zaista čudesan automobil i po meni ubedljivo najbolja kupovina ako pričamo o novim automibilima na tržištu Srbije u ovom trenutku (zapravo mart 2013.)
Kažem "dobiješ dva automobila" zato što auto možete voziti ...u dva potpuno različita moda, Eco i Full. U Eco modu automobil se kreće praktično kao lift ;) Postepeno i bešumno ubrzava, ne možete postići neka mega ubrzanja, ali je zato ekonomija kao da vozite najekonomičniji autić a ne auto od 140 konja i 1800 kubika. Ako pri tome držite uključen i auto stop (automatsko gašenje prilikom svakog zaustavljanja) onda auto praktično ne troši ništa (mala šala).
Sve u svemu Honda je ovim modom vožnje pridobila i najokorelije štediše, a sada malo o onima koji vole brzu vožnju.
Za početak isključite Eco mod i vratite se u Full režim. Za sve vas koji ste navikli da auto čupa već na 2-3 hiljade obrtaja poput bilo kog turbo dizelaša, to se ovde neće dogoditi ;( kao ni kod većine benzinaca (na primer izuzetak su mašine poput novog Audi A5 koji kida i na 2000)
Međutim kad god želite da pomerite bubrege iz mesta prebacite u nižu brzinu podignete broj obrtaja motora iznad 4000 i uživate. Na primer meni je u prethodnom automobilu, Toyota Corolla smetala buka motora u tim situacijama, ovde je to druga priča, kao da su se specijalno bavili dizajnom zvuka motora.
Dalje, što se tiče vožnje na auto putu, od 140 do 200 gotovo da nema nikakve razlike u naporu pri vožnji. Aerodinamika je fantastična, osećaj sigurnosti i upravljivost takođe. Kočnice su svakako najbolje od svih koje sam imao prilike da testiram u ovoj klasi, zaista ne osećate nikakav problem u bilo kojoj brzini.
Za sve vas koji imate klince i tu imam lepe vesti, ja imam dvoje (7 i 5) i mogu da kažem da je sve sasvim OK, imajući u vidu gepek koji je verovatno najprostraniji u klasi. Strpamo dečiji bajs, trotinet i ostalo bez problema. Imajte u vidu da zadnja klupa nije preterano udobna, za klince koristimo stolice i zato je sve OK.
Za kraj sam sačuvao najgotivnije, a to je svakako enterijer i dizajn kontrolne table. Ne samo vizuelno već pre svega fascinira dizajn upotrebljivosti funkcija (interaction design) Sve je vrlo intuitivno i jednostavno za provaliti, a ima baš dosta toga. Muzika i interfejs za uređaje daje puno mogućnosti, a ja sam već sasvim zadovoljan USB priključkom i visokim kvalitetom zvuka.
Ukoliko imate dilemu šta kupiti od novih automobila ovo je svakako moja iskrena preporuka!
Mane se svode na otežanu preglednost retrovizorom (u autu) što kompenzuju veliki retrovizori sa strana. Preglednost otežava sportski dizajn i spojler na sredini gepeka. Svakako da mi je u početku ovo predstavljalo problem, posebno mojoj ženi koja je početnica, ali vremenom se naviknete. Senzor...i za parkiranje rade svoj posao, tako da je parkiranje u nizu pored trotoara zaista lako, ali i dalje je malo problem vožnja u rikverc jer ima baš velike mrtve uglove.
Drugo, čini mi se da je auto malo osteljivi na neravnine, ako se baš zadesite na bumpy putu. Međutim verujemo u Mrkonjića zar ne ???;)
ne, ja imam 16ice, danas sam pogledao ;) Moj je comfort, ali sam dodao na njega i senzore za parking koji nisu bili i ne znam da li još nešto, cenkali smo se bukvalno ;)
Evo krećem ovih dana da pregovaram sa partnerima sajta Internet prodaja guma, za zimske gume. Pakuju upravo neke sexy ponude. Javl...jam za izbor, ali neću sigurno ništa fancy. Na Tojoti sam imao Winteru i nikakvih problema nije bilo.Pročitaj više
V-TEC... Honda je san snova posle 4.000 RPM
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
To je verovatno zato što je u Civic-u maksimalno iskorišćen prostor unutra, a najbolji način da bude što više prostora je da sedišta budu viša i da se što uspravnije sedi. Meni lično u ovom autu to uopšte ne smeta. Više mi smeta kad se sedi baš ekstremno nisko.
Razlog za prijavu korisnika