
- 1.8 benzinac (140ks; izuzetno pouzdan) trosi i ide kako ga vozite. Kad ga vozite na niskim obrtajima kola su troma u odnosu na bilo koji auto sa turbom i trose u proseku 8-8.5l u gradskoj voznji (Novi Sad). Kad vam se zuri, drzite ga preko 4k obrtaja i tada je zaista startan i moze i da potrosi vi...
- Kompresor klime crkao (kazu da nije redak kvar).
- Iako su kola garazirana, rdja i skidanje laka je problem. Jaci led krov bolje da ne vidi, inace ostaju ulubljenja.
- Odredjenih delova nema za sedan. Polovni delovi preskupi za delove za koje znaju da nov necete naci.
- Gepek nema feder ili amort...izer da pomogne pri otvaranju. Jako iritantno kad su ruke pune.
- Gepek prostran, a zadnja sedista iako mogu da se spuste nista sire ne moze da prodje jer postoji suzenje izmedju sedista i gepeka.
- Kola vas teraju da birate 2 moda - ili vozite penzionerski i kola se ponasaju tromo ili kao napaljeni klinac terate u preko 5k obrtaja a kola postanu zivahna.
- Bucan na autoputu (na brzinama preko 120km/h).
To sa delovima mene najviše plaši kod Japanca.
Razlog za prijavu korisnika