Prodao sam vozilo pre par dana, svaka preporuka jer vrti milione kilometara oko malog prsta.
Nista za 6 godina voznje nisam nasao nista.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar motor,1,6 benzinac,japanski od carizme
Trap,homokinetički,rubovi
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je super 2005 restajling je fantastican vozim ga 5 godina bez kvarova.Auto za svaku preporuku
Iskreno nema mane
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim ga 3 god bez kvara, samo redovni servisi. Udobna, brza, prodicna limuzina.
Potrosnja ko ima tezu nogu, do 8.5 je u gradu, normalna voznja, ume i 10 ako se gazi.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je odlican... Kod mene je 4 godine,redovni servisi i nema brige. Vidim kukaju mnogi kako mnogo trosi. Moj auto (2.0 CRDI) gradske voznje nece da predje 6,7 l euro dizela. Komfor je odlican i napred i pozadi, a prtljaznik juga da parkiras unutar.. Jeftin je mnogo za kupovinu,a za te pare perfekt...an auto..Mene je sluzio odlicno,ali nazalost sad ga prodajem zbog potrebe za mladjim... AUTO ZA SVAKU PREPORUKU
Mana mu je sto ne mozes lako da ga prodas,nas narod nema poverenja prema japancima i koreancima. Neki delovi su skupi,neki nisu,a ima delova sto odgovaraju od opela,napr. zadnji lezaj sa glavcinom. Sve u svemu dobar auto..
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vlasnik 2.0 CRDI vec 5 godina.Motor jako pouzdan, izdrzljiv, tih...
Jedina mana je plastika koja se cuje kada se naslonite rukom.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
moj je 2005 restajling dobro vuce udoban auto za svaku pohvalu imao sam pre vw ford renault
al mislim da je ovaj broj 1 sto g imas duze vise se vezes za elantru poyzdan micubisijev motor moj je 1,6 77 kw 122 000 presao auto kao no v mislim da necu dugo menjat auto svima bi ga preporucio
potrosnja po gradu prelazi 10 leti a zimi puno vise mada on meri i kad auto radi u mestu mana im je sto im skripi plastika kad pomerite ruku dodirnese tapacir vrata i tako mada se to resi lako skine se tapacir ispod se stavi malo sundzera gde skripi i to je to
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imak ovaj auto sa 1.6 benzincem. Uvežen iz Holandije. Sa 220 000 za sobom on je izuzetan. Motor je u stvari Micubišijev izum. Sa svojih bezmalo 4,5 m i 1200 kg je jako stabilan i pouzdan auto. Delova ima i to možeš birati proizvođača i naravno-cenu. Imao sam do sada sreće da naiđem na dobr...e i poštene trgovce koji su me uvek upozoravali šta je dobro, a šta ne.
Nerviralo me je to što nemaju zaštitni lim ispod motora, pa je motor prljav kao.... Napravio sam to i i ugradio. Sada je čist kao suza.
Limarija nije najbolje zaštićena naročito iz azadnjeg blatobrana , kao i prednjeg. Ako se ne dozvoli da tu protruli, onda če još dugo, dugo služiti.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ma auto je zmaj, imam 1.6 benzinac 66kw 90 KS , dnevno prodjem 200 Km mozda i vise , auto je pravi zmaj!
Mana mu je to sto mu je limarija losa , korozija je malo pocela da ga jede , ali i to se moze srediti :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vrlo dobar odnos cena/kvalitet. Moja makina (2,0 gls, benzin, 2002) je prešla 185000 km. Enterijer je veoma izdržljiv, ništa ne škripi u vožnji. Sedišta su udobna i ne ostaju fleke na njima kao kod recimo Fabie. Jedino se skaj na ručici menjača ljušti. Delova ima i nisu skupi, npr. ležaj p...rednjeg točka je 2900 rsd ( februar 2013), set kaiševa/ španera 6200 rsd, jabučica 1500 rsd, filter ulja 450 rsd, klime 1200 rsd, svećica NGK 350-400 rsd pa je vi slobodno uporedite sa nekim drugim autom iste veličine/snage. Inače u zvaničnim servisima za vozila koja su izašla iz garancije delovi su upola jeftiniji (naravno originalni Korejski)! Nije potrošač delova, nijedan deo osim filtera/svećica nisam dva puta menjao. Kvarovi su retki i imaju dugu najavu (delovi ne crkavaju iznebuha). Na otvorenom troši oko 7,5L plina u gradu oko 11 L (bez davljenjamašine). Motor i menjač su dobro upareni, 100 km/h rola sa 2500 rpm. U krstarenju motor tiho prede, kada zatreba snažno zariče i dugo lepi za sedište (crveno je tek na 6500 rpm). U vožnji je britka, startna, udobna. Stvorena za duge vožnje bilo u gradu ili na otvorenom, vrlo dobra izolacija od buke. U krivinama predvidiva, progresivna, na volanu se dobro oseti put... Na snegu ima dobar balans, vrlo lako se koriguje i kontroliše. Odgovorno tvrdim da je kod nas jako potcenjena i da ima mnogo kvaliteta. Pre nje sam vozio Japanca i mogu rećida sam vrlo zadovoljan (kao i sa Japancem:)).
Mana naravno ima a to je korozija na pojedinim mestima.
Prvo mesto je spoj zadnjeg branika i zadnjeg dela ruba blatobrana. Taj spoj drži neki šraf i od njega kreće rđa, zahvati nekih 8-10 cm (rešenje je zaštita limar/farbar za 50-100e). Drugo mesto je najniža tačka prednjeg krila, iza predn...jeg točka a neposredno ispred prednjih vrata. Tu se provuče blato pored koruga blatobrana, nataloži i stvara uslove za rđu (rešenje je da se redovno ispira to mesto pri svakom pranju)
Treće mesto jesu prednje viljuške, retko ali nije iskljuceno. Obratiti pažnju na taj detalj obavezno (rešenje nova viljuška, cena oko 8500 rsd)! I na kraju prednji davači ABS senzora, mislim na nazubljene prstenove do homokinetičkih zglobova. Dotični počnu da rđaju (jer naši putari sole puteve kao manijaci) i onda prave signal greške koji nepotrebno aktivira ABS neposredno pred samo zaustavljanje (rešenje je zameniti te prstenove 1000-2000 rsd plus majstor da skine obadva točka). Inače to samo nervira nije ništaopasno i dešava se i na drugim markama/tipovima auta.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.