
Pouzdan, jak, odličan van terena
Imam ga tek 3 godine... videćemo.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar veliki konforan
Veca potrosnja
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Bez zamerki
Za nijansu losija limarija i ne bas visok kvalitet laka.
Prvi sam vlasnik vozila , novog ga kupio u hyundaiu prije 18god i mogu rec da sam prezadovoljam vozilom koje je preslo 260.540km bez ikakvih problema na motoru i oko motora , ja sam se susreo samo sa dvije mane kod njega to su zadnje lafete i zadnje obrve sto se tice samog auta auto je odlicno rjec ...je o motoru 2.0crdi 92kw 4x4 nikad nisam radio nikakve repracije nit me sta zajebavaloPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam ovaj auto oko 3 nedelje svakodnevno tako da mogu da kažem kakav je, ali o održavaju ne mogu da pričam jer ne znam, mada je Hyundai tako da je verovatno pouzdan. Vozio sam jednog sa 2.0 dizel motorom i nažalost automatskim menjačem. Komfor je odličan. Preko rupa je dobar a sedišta su... super. Vozio sam jedan sa odličnim paketom opreme. Kožna sedišta, automatska klima, full sve. U krivinama ne možete mnogo brzo da vozite, ali ipak je ovo stariji džip koji je em veliki em težak, tako da je očekivano. Ovaj motor ima oko 110 konja i oni su za ovaj auto iznenađujuće dovoljni. Pretičem kamione bez problema, ipak je turbo dizel, samo papučicu u pod i nema problema. Potrošnja je mana. Auto je veoma praktičan. Gepek je ravan i veliki, a ispod imate mali skladišni prostor i ima rezervni točak pune veličine koji se nalazi ispod vozila, a ne u gepeku. Zadnja sedišta se obaraju i tada dobijate ravan pod u koji možete veš mašinu da stavite (nisam probao ali sam siguran da bi moglo). Ja sam prevozio džakove sa šljivama i neke gluposti znači bez problema je natovaren izašao uz put posut krupnom rizlom. Znaci bez ikakvih problema je izašao nisam mogao da verujem. Na asvaltu je slabilan, osim u krivinama. Sedišta imaju podešavanje za lumbarni deo leđa i potporu za ispod butina. Na zadnjoj klupi ima dosta mesta, nema centralni tunel. Na vratima od gepeka može da se podigne samo staklo ili cena vrata, odlično kada prevozite daske ili trimer. Auto je stvarno mašina, može uz masnu banderu da izađe.
Ovaj automatski menjač ne preporucujem jer samo povećava potrošnju i ne može baš lepo da predvidi koju brzinu želim i možda najveća mana je to što čim pustite gas kada vozite nizbrdo od skroz odvoji kvačilo i onda morate da kočite kočnicama umesto motorom a auto je težak tako da samo t...rošite kočnice bez veze. Nedaj bože da krenete negde niz planinu sa automatikom, zapalićete kočnice... Jedina prednost automatika je to što sam mogao da krenem na uzbrdici i u napred i u nazad na livadi nekoj bez problema, mada to možete i sa maluelnim samo da se uvežbate par dana. Potrošnja je užasna. Troši oko 11 litara, da je benzinac nebi me čudilo, ali od dizela to nisam očekivao. Sreća pa možemo da prevezemo gorivo preko granice za 120 din po litru :D. Neki materijali su se vremenom izlizali. "Koža" na volanu je pocrnela (ima bež enterijer) što je i bio slučaj tih godina kada je Hyundai pokušao da stavi jeftine "luksuzne" materijale. Ovaj auto preporucujem ako vam treba auto za selo i za neke baš loše puteve. Ako je samo makadam ili asvalt onda preporucujem da nađete jedan sa pogonom na dva točka jer ćete imati manju potrošnju a može da izađe uz makadam bez problema.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komforan
Turbina,reduktor,limarija(zadnji rubovi)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sposobnost prohodnosti kroz sneg i teške terene zbog izvanrednog pogona koji sam bez šaltovanja rešava način pogona.
Delovi skupi. Štit ispod motora i prednjeg vešanja ga čini dosta niskim za SUV.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komforan,pouzdan suv u kombinaciji srednjeg terenca. Vrlo malo kvarova uz adekvatno odrzavanje. Prezadvoljan sa vozilom.
Trazi originalne delove za odrzavanje da nebi stalno visio kod majstora. A original delovi su skupi shodno nabavnoj ceni auta I nasim primanjima
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ogroman unutra, izuzetno udoban na zadnjoj klupi i za suvozača. vozačko mesto je tek osrednje. Odnos plaćeno/dobijeno izuzetan.
Ljuljanje na krivinama, troši ulje, turbina je osetljiva. Sve je teže naći očuvan primerak sa manje od 300.000 na satu
Santa fe sa 2,0 crdi motorom vozim od 2013godine. Ukratko, izuzetno kvalitetno vozilo u svim parametrima, odlican i izdrzljiv motor, sasija nezna za koroziju, konfor u kabini impresivan, gepek ogroman, veci nego od daleko mocnijih dzipova.odrzavanje i delovi veoma povoljni za prosecnog radnika. za ...te pare ne postoji bolje na trzistu. preciznije podatke o ovom vozilu dao sam u sledecoj rulici.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Stvarno fantastican automobil model 2004 presao 350.000 ali jos ide kao prvog dana
Manjak strucnih mehanicara
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam ga tek od juce presao sam samo nekih 400km tako da jos uvek nemogu da budem objektivan ali udobnost i preglednost je vrhunska
videcemo .....
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.