Imam sorenta2003 god i njegov sam vlasnik skoro 6 meseci. Kao i neki buduci potencijalni vlasnici istog najvise sam bio zabrinut u vezi potrosnje goriva. Auto nikad nije presao 10l i ako ovde vidim da se neki hvale da im trosi i 15 l. kontrolisao sam potrosnju vise puta najmanje sto sam uspeo da spustim je 6,5l do mora cg tako da prilikom normalne voznje retko prelazio 80 h necete izdvajati nista vise nego za neki drugi auto . Od kvarova servisirao pedalu gasa 140 e pedala 70 mastor 50 sle...p 20 drugih problema nisam imao zaboravih reci da je menjac manuelniPročitaj više
Aleksandar Popovic Moj je 2005 god 2.5crdi, presao sam 202000km i da ga ne ureknem, do duse redovno je odrzavan, trosi kao sto kazete, 8-12l/100. ha, crkao mi ventilator klime pre neki dan, popravka 5500dinara eto da ne bude bas bez greske,Novog sam kupio i sad ga prodajem jer hocu opet da kupim nov, ako ima kupaca neka ga nadju na polovnim automobilima, slika na snegu... pozdrav
auto je super ali meni se desilo da preuzmem auto koji je bio savrsen (ujkin, vozio ga ja) i da nadrljam zestoko. Kako je dogurao 160000km moralo je da bude menjano/servisirano : turbina, 4 dizne, kais i kotaci, balans stangle, gumice na nekom s**nju, semering na reduktoru, sinhron 3. brzine (morala desektaza menjaca), pinjon za brzinu, protokomer, creva za ulje... sve je krenulo jedno za drugim i u periodu od godinu dana. Oprez ljudi, auto se sada moze nabaviti polovan za 7-8000eur, ali servisi... mogu da doguraju od 300 - 3000eur u zavisnosti kad cete menjati i sta. Preporuka je da, ako vec uzimate sorenta, menjajte sve ODMAH, tj uracunajte u kupovinu i najgori scenario za servis. Ali kapiram da to vazi za svaki polovan automobil. Registracija je oko 67000din plus 22000din za porez. Jedna guma za njega je u proseku 16000din. Staje skoro 9 litara ulja samo u motor. Trosi 12-13 lit eudizela po gradu, na otvorenom oko 8 (pri 100km/h u 5,brz). Modeli sa 170ks su ricni (moj je 140ks) jer je motor potpuno isti a konjaza je nabijena fabrickim cipom pa se desava da se uniste 3. i 4. cilindar posle 100000km.
Sada, godinu dana kasnije, auto je NOV "ispod haube" i svako blato, sneg, pesak i potok su moji da ih gazim sa 2 tone srece :)))Pročitaj više
Posto ima "vebasto" grejanje ili dopunsko, koje greje antifriz samim tim kabinu i motor vrlo brzo zagreva pa mi to vise vredi zimi nego bilo sta na sorentu. Neki modeli sorenta nemaju taj uredjaj. Kad kupujete sorenta pogledajte da li ispod boce za antifriz ima taj uredjaj kutija velicine "cigle na kant" na kojoj pise VEBASTO
Vidim da dobro poznajete Kiu Sorento....nedavno sam uzeo jednu 2004 godiste cini mi se u dobrom stanju.Da li je normalno za ovaj auto da dosta "odskace" po neravnom putu, nekako je previse elastican....ili je mozda to posledica nekog kvara...npr amortiyera ili gumica balans stangle.....nista ne lupa... cini mi se da je sve drugo ok osim ovoga....Pročitaj više
Imam 2,5 dizela od 140hp... mislim da je neunistiv. Presao 160000, servisirao turbinu i ocistio dizne. Radi kao sat sada! ne sme se voziti na rezervi! :DDD
Samo mi nije jasno sto pise da je max brzina 170-180km/h , kada sam moj 2.5 LX veziju vozio 200km/h i cini mi se da mu je tu blokada , mislim da ima snage za jos jedno 20 km...
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
kupovina ovog auta
Razlog za prijavu korisnika
nemanjaristic1988@gmail.com
Razlog za prijavu korisnika
Poz svima. Dali su pouzdani manuelni menjači kia sorento i koja je cena popravke menjača? Mozda sam pogrešno informisan ali čuo sam "papreno"
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam sorenta2003 god i njegov sam vlasnik skoro 6 meseci. Kao i neki buduci potencijalni vlasnici istog najvise sam bio zabrinut u vezi potrosnje goriva. Auto nikad nije presao 10l i ako ovde vidim da se neki hvale da im trosi i 15 l. kontrolisao sam potrosnju vise puta najmanje sto sam uspeo da spustim je 6,5l do mora cg tako da prilikom normalne voznje retko prelazio 80 h necete izdvajati nista vise nego za neki drugi auto . Od kvarova servisirao pedalu gasa 140 e pedala 70 mastor 50 sle... p 20 drugih problema nisam imao zaboravih reci da je menjac manuelni Pročitaj više
20. Aug 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pedala nema sajlu! elektronika regulise gas kvar se manifestuje tako sto auto sam nekontrolisano podize obrtaje
Razlog za prijavu korisnika
to je zeznuto moze da te kosta glave...kako si ti proso
Razlog za prijavu korisnika
Kad sam upalio auto odmah je izbacio lampicu chek pokusao sam da ga vozim medjutim nisam stigao daleko vratio sam se u dvoriste nakon 100 m
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
na sta da obratim paznju kada kupujem ovaj auto
09. Jan 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
hteo sam za golfa 5, pogresio sam
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Aleksandar Popovic Moj je 2005 god 2.5crdi, presao sam 202000km i da ga ne ureknem, do duse redovno je odrzavan, trosi kao sto kazete, 8-12l/100. ha, crkao mi ventilator klime pre neki dan, popravka 5500dinara eto da ne bude bas bez greske,Novog sam kupio i sad ga prodajem jer hocu opet da kupim nov, ako ima kupaca neka ga nadju na polovnim automobilima, slika na snegu... pozdrav
08. Jul 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao,Ćao gde si servisirao ventilator Klime? Jel možeš da mi kažeš gde i telefon? Bio bih ti prezahvalan.
Razlog za prijavu korisnika
za sve informacije slobodno se javite,kako delova tako i ostalih stvari..hvala unapred
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
auto je super ali meni se desilo da preuzmem auto koji je bio savrsen (ujkin, vozio ga ja) i da nadrljam zestoko. Kako je dogurao 160000km moralo je da bude menjano/servisirano : turbina, 4 dizne, kais i kotaci, balans stangle, gumice na nekom s**nju, semering na reduktoru, sinhron 3. brzine (morala desektaza menjaca), pinjon za brzinu, protokomer, creva za ulje... sve je krenulo jedno za drugim i u periodu od godinu dana. Oprez ljudi, auto se sada moze nabaviti polovan za 7-8000eur, ali servisi... mogu da doguraju od 300 - 3000eur u zavisnosti kad cete menjati i sta. Preporuka je da, ako vec uzimate sorenta, menjajte sve ODMAH, tj uracunajte u kupovinu i najgori scenario za servis. Ali kapiram da to vazi za svaki polovan automobil. Registracija je oko 67000din plus 22000din za porez. Jedna guma za njega je u proseku 16000din. Staje skoro 9 litara ulja samo u motor. Trosi 12-13 lit eudizela po gradu, na otvorenom oko 8 (pri 100km/h u 5,brz). Modeli sa 170ks su ricni (moj je 140ks) jer je motor potpuno isti a konjaza je nabijena fabrickim cipom pa se desava da se uniste 3. i 4. cilindar posle 100000km.
12. Jun 2012.Sada, godinu dana kasnije, auto je NOV "ispod haube" i svako blato, sneg, pesak i potok su moji da ih gazim sa 2 tone srece :))) Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posto ima "vebasto" grejanje ili dopunsko, koje greje antifriz samim tim kabinu i motor vrlo brzo zagreva pa mi to vise vredi zimi nego bilo sta na sorentu. Neki modeli sorenta nemaju taj uredjaj. Kad kupujete sorenta pogledajte da li ispod boce za antifriz ima taj uredjaj kutija velicine "cigle na kant" na kojoj pise VEBASTO
29. Jan 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Znam to dobro i koje su cene i šta se sve radi.
Razlog za prijavu korisnika
Vidim da dobro poznajete Kiu Sorento....nedavno sam uzeo jednu 2004 godiste cini mi se u dobrom stanju.Da li je normalno za ovaj auto da dosta "odskace" po neravnom putu, nekako je previse elastican....ili je mozda to posledica nekog kvara...npr amortiyera ili gumica balans stangle.....nista ne lupa... cini mi se da je sve drugo ok osim ovoga....Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Dosta odskace? Proveri amortizere druze, mogu da budu jedan od uzroka ili se mozda samo treba navici na Sorentovo vesanje.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam 2,5 dizela od 140hp... mislim da je neunistiv. Presao 160000, servisirao turbinu i ocistio dizne. Radi kao sat sada! ne sme se voziti na rezervi! :DDD
01. Jan 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koliko te je kostalo ciscenje dizni?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Samo mi nije jasno sto pise da je max brzina 170-180km/h , kada sam moj 2.5 LX veziju vozio 200km/h i cini mi se da mu je tu blokada , mislim da ima snage za jos jedno 20 km...
18. Okt 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Samo gledaj de budes snekim u dok vozis zbog aerodinamike , mnogo je visok i pri toj brzini moze svasta da bude...
Razlog za prijavu korisnika
Zdravo Ima li neko iskustva sa 2009 god 170 ks 2.5 ex dizel. I kakav je sa rucnim mjenjacem posto inace govore da je bolji automatik. Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.