MojaGaraza - Mercedes-Benz C-Class Sports Coupé (2001 - 2008) | MojaGaraža MojaGaraza - Mercedes-Benz C-Class Sports Coupé (2001 - 2008) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Motor

Uvek sam se pitao zasto ljudi skupljaju automobile. Sada znam odgovor. C200 kompressor automatik sam kupio kao drugi auto i planiram da dugo ostane pored mene. Osecaj u voznji i zvuk pri najmanjem pritisku papucice je fantastican. Pravi sportski auto za male pare. Ima vise podesavanja i elektronike ...

Nema aux... :)

Pročitaj više

24. Feb 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Motor

Za te pare je premija!
Motor je neunistiv..uz redovno odrzavanje i kvalitetno ulje.

Jedina ozbiljna mana mu je korozija koja se pojavljuje i jede ga ako se ne zastiti na vreme..Znaci to treba obavezno odraditi, skinuti komplet plastiku i otkloniti je a zatim jedan sloj zastitnog prajmera makar, auto je top..
Nepregledan je pozadi, ali ni to nije toliko strasno...Ostale stvari su no...rmalna pojava, ako se nesto pokvari naravno da to treba popraviti..ali generalno odlican!

Pročitaj više

08. Jan 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Imam model c230 uradio veliki servis koji uopste nije puno kostao kombinovana potrosnja je oko 10-11l ne vise sto nije mnogo za 197ks
U voznji mnogo udoban i dobro ide

Jedna jedina mana je sto nema hladjenje sedista

19. Apr 2017.

Cena/Kvalitet Potrošnja Motor

Imam C220 Cdi model sa motorom od 2.200ccm i 105kW(147hp).Veoma jak motor jako malo troši.S obzirom na cijenu za koju je kupljen teško da mu parira bilo šta u njegovoj klasi (BMW 3 Compact,Audi A3 itd),Ima dosta bolju opremu za razliku od konkurenata i kvalitet je znatno bolji.Sa motorom nikad ni...

Održavanje

Komplikovana elektronika čini ovaj auto nepouzdanim za naše tržište.Nakon što mi se pokvario Maf senzor imao sam velikih problema,auto je bilo jedva upotrebljivo.Motor koji ne prelazi 3000rpm,sa mjenjačem u safe modu i vetilatorom u pokretu na ugašenom automobilu jednostavno zadaje glavobolje....Mehaničari savjetuju remont mjenjača,turbine,izmjenu ECU-a.Dijagnostika pokazuje svakakve kvarove od ventilatora hladnjaka,senzora temperature pa do EGR ventila i kratkog spoja na ECU-u.A kvar jednostavna zamjena protokomjera,jednog osigurača i zračnog filtera zbog prevencije.Takođe koristan je samo dok je na asfaltu,svaka klizava podloga rezultuje u šlajdranju i turiranju i s obzirom da je nizak njegove podne zaštite i prednji branik se vrlo lako oštete.

Pročitaj više

23. Feb 2017.

Cena/Kvalitet Održavanje Komfor Motor

Dobra stvar kod ovog auta je sto je taman za gradsku voznju i dalja putovanja. Lako se odrzava, prosto kvalitet je vrhunski. Motor je full, 2000 kubika benzinac sa malo jacom konjazom (163 KS). Potrosnja je donekle solidna (Grad-11L i Otvoreno 8,5.9 L) a komfor zadovoljavajuci.

Zadnja vuca

20. Feb 2017.
Marko Perisic 20. Feb 2017.

Zbog toga sto zimi pogotovo kad zaledi zanosi dosta, u vecini slucajeva pa ni ESP nije tu bas od velike pomoci. Jedina opcija je da se stavi 1-2 dzaka peska u gepek ipak za koji slucaj.

Pouzdanost Komfor Motor

dobro

Nema

16. Feb 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor

Sjajan auto, brz, snažan i startan. Moj je bio automatik 2.0 sa AMG paketom i zaista je uživanje voziti ga. Enterijer i oprema koja ide uz njega je izuzetnog kvaliteta. Letnji auto za uživanje dok se vozite.

Potrošnja

Pregazilo ga je vreme. Više nije ni približno lep i atraktivan kao pre 5, 6 godina. Potrošnja je 11-12l u gradu. Skup je za održavanje, a ima toliko senzora i raznoraznih dodataka na ovom auto da je nemoguće da se nešto ne pokvari. Po snegu je beskoristan, a ponekad i opasan i nepredvidiv zbog... zadnjeg pogona(džaba su ESP i sve ostale gluposti).

Pročitaj više

22. Sep 2013.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top