Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar automobil. Mercedes je mercedes.
To ti je rucica menjaca.
Ako nisi resio problem prva stvar sto treba je da se projeri da li ima ulja u menjacu.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mercedes E220 CDI 2007. godiste, 2.2 dizel agregat, šifra modela W211, restyling verzija sa 170ks. Pri kupovini obavezno kupovati samo restyling verziju 2006-2009, tada su rešeni svi mehanički i elektronski problemi sa modelom od 2002-2005 i dosta je jeftinija za popravke u odnosu na pre restylin...ga. Auto ide kao zmaj, pliva po putu, preudoban automobil. Viđao sam primerke sa 600-800 hiljada kilometara kojima je enterijer skoro kao nov, to vam govori o dugotrajnosti i kvalitetu izrade jednog Mercedesa. Samo reči hvale za ovaj auto. Potrošnja smešna, vožnjom po ograničenju od Kragujevca do Bečića prosečna potrošnja 3,6L/100km. Magistrala 3,5-4L, autoput oko 5L, grad oko 7L.
Održavanje zna da bude skuplje od prosečnog auta, ali shodno tome da je to ipak Mercedes visoke srednje klase nije uopšte skupo. Manje košta održavanje u odnosu na Bmw seriju 5 ili Audi A6, a pruža dosta više. Jedina prava mana ovog auta nije do samog auta već do uvoznika istih, jer dovlače... leševe od auta koji su taksirali 10 godina po Nemačkoj i pređe 700-800 hiljada km, ovde mu vrate na 150-200h km i prodaju ga kao NOV NOV NOV na internetu i placevima. E200 cdi sa 136ks zna da pređe milion bez generalne, a E220 sa 170ks 600-800h km. Automatski menjač mora remont nakon 400-500h km. Ako ikome crknu menjac ili motor, a pise mu na odometru 200-250h km znajte da ga je neki preprodavac dobro namagarčio jer je to gotovo nemoguće za taj motor i taj menjač...
Motor od 136 konja i motor od 170 konja imaju istu kubikazu, znaci imaju 2200 kubika. Tako da je motor od 136 konja manje opterecen i prelazi vise bez generalke. Taksisti u Nemačkoj svi voze stalno od 80' godina mercedes dizel sa najmanje konja. I to rade i sada u 2020 sa najnovijim mercedesima. 99%... mercedesa u taksiju je sa 136 konja. Tako da je po meni bolje kupiti neki od 160, 170, 180, 190, ili preko 200 konja. Sigurnije je.Pročitaj više
E200 CDI 100kw/136ks, 2008 godina Restyling.
Da li je u redu da je potrosnja u gradu iznad 12l odnosno cak i do 13l a sada zimi od 13l do 14l ali bas strogo gradske voznje?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mačka je mečka
Mercedes - - - - - bmv, audi.......
Mecka je mecka. Dzaba ti je sto si ljubomoran. Hahaha. Ko je pameta i ko je.ikada vozio Mercedesa zna da je broj 1:MEČKA..............................................................deset miliona tackica ....... pa BMW. Audi. VW: porshe. Skoda. Seat. Cadillac. Volvo. .................................................................-----------------------------------------------------------------------------------------------------------... ostalo su poslije deset milijardi tackica negde u nekoj drugoj bednoj dimenziji. Gde beda hvali renault najgori automobil u istoriji univerzuma.. Hahahahaha. :) nama ih nigde.Pročitaj više
Ko ga nije vozio nezna sta je auto c 220 I e 220 isti motori restajling 2004 do 2007 150 is mb servis Dule
Jedina i najveća bruka mercedesa je to sto je kupio motor od raspalog renaulta. Nema vece greske. Najvise zbog ovoga sto ovakvi kao ovaj debil Dimitrije likuje i po internetu pisu hvale se sto je mecka kupila jedan motor od renaulta. Koji su naravno doradili i ojačali. Ali Mečka je mečka. Vazda bilo... i vazda ce biti najbolji auto na planeti. A kompleksasice neka placu i gledaju zeleno grozdje i zelenu registraciju.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mercedes kao Mercedes, automatski mjenjac, 110 kw, nista vise ne treba, komforno i jako udobno vozilo sa dosta prostora, koje moze i fino povuci kada treba
Potrosnja i nije kako pricaju, po gradu uzima zimi 10l, ovi sto pricaju 6, 7, trebaju da mjere po racunici, koliko naspes i koliko km predjes, a ne po board komp. Inace auto je bez mana, ako je odrzavan kako treba.
Svaka čast, uvek mi je drago kad neko stavi realnu potrošnju, da ljudi znaju šta da očekuju ako kupe takav auto, umesto da se bez razloga hvališ kako ti auto troši ekstremno malo.
kod nas ti je,ako auto moze da ide na vodu bilo bi dobro.Polovan auto,istrosen motor,grad,kreni stani,cekaj u koloni,pa mora da trosi 10 litara bez razmisljanja
Dobro bre Jasmine nemoras bas i da preterujes. Mozda ako vozis auto stalno do maksimima. Kada vozis ekonomicno taj motor trosi izmedju 6 i 8 litara. Ja sam imao C klasu isti.taj motor automatik i znam sta pricam. Sada imam u familiji sa 170 konja malo jaci motor pa i on ne trosi puno. Ako ga stalno... vozis u po gradu onda je to oko 10 litara. A inace realno je oko 8 litara prosek neki. Koji moze da ide i litar manje ako pazis malo.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
E280 4Matic, tenk na ulici, uliva moc, sigurnost i snagu. Odlican auto, kod mene 3 meseca i ja sam kao prvog dana jos uvek odusevljen.
Vrlo bogata oprema, lak za voznju i parkiranje, naravno gde ima mesta. Pregledan udoban i prelep. Moj je restyling model pa je jos lepsi. 4Matic, kopa asfalt u krivi...ni, sneg kisa led bez ikakvih proklizavanja i cimanja, jedino me je strah kada promenim auto da ne ispravim neku krivinu. Iako auto ima preko 190 konja ne tera na neko divljane i bes a ima snage na pretek. U preticanu je munja, autotmatski menjac i avantgarde paket, classic nemojte ni da gledate.
Jos da ima grejanje volana i daljinsko paljenje bio bi potpuno savrsen.
Moj je E280 pa je potrosnja malo veca, u gradu(Smederevu) ispod 10l ne moze, ko vam kaze da moze, taj laze. U centru ide i do 13~14 litra zimi. Registracija je nazalost mana ali to je vec drzava a ne auto.
Prepun je elektronike pa sve sviri pista i cvrci pa je malo nezgodno dok se ne neviknete ako s...te kao je pre toga vozili neki stariji auto.
Automatski menjac hoce da cimne ponekad kada je motor hladan, a to ume da uplasi vlasnika. Ali nakon dosta raspitivanja to je valjda normalno.
Sve u svemu jedan vrlo dobar auto sa malim skoro pa nebitnim manama.
Ukoliko ne idete na dalju put, E220 je skroz dobar naravno sa boljom opremom.
Svaka cast ljudima koji imaju para za ove luksuzne registracije, ali ove automobile i treba kupovati sa tim jacim motorima i paketima opreme, vozio se nekolicinu puteva u E270 CDI iste generacije i mogu da potvrdim sve sto je napisano, auto je da se ode na kraj sveta sa njim, a star je 10-15 godina,... neverovatno.....cak i po nasim putevima klizi, znaci neverovatno zaista....Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
I 211 je odlicna naravno lepsa od 210 ali treba uzeti sa 150ks i naravno automatik
210....uvek predlazem taxi verziju ...nema veze koliko je presla ..mana je menjac ako se moze reci da je mana sto rikne na 500000 i treba drugi..drugo nista bas nista..taxiranje sa taxi verzijom po BG je pravi ispit za mecku i ona ga polaze bez problema...samo sto vise kw..naravno mislim o E220cdi
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako kvalitetan automobil udoban i siguran, auto koji se sa zadovoljstvom vozi jednostavno Mercedes
Bez mana jedino skupa registracija
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jednostavno Mercedes.Za ovakav auto nije bitno koje je godiste vec u kakvom je stanju.Jako udoban,lako se vozi,pregledan,ja imam E320 2003.godiste i prezadovoljna sam.
Parkiranje-neiskusan vozac
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
jako dobar auto nema mane ko god kupovo biraj te redizajn model jer tu su skoro pa svi problemi otklonjeni posebno SBC bolna tacka prije redizajna. sto se tice motora dizel definitifno po meni najbolja opcija u redizajn verziji 2.2 cdi sa 170 konja jako lijepo ide a malo trosi..
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Sve super
Razlog za prijavu korisnika