
Udoban i pouzdan prostran
Trosi 10 l /100 km
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komfor Bentley-a po ceni Opel Astre.Izuzetna zavrsna obrada,performanse.Impozantna pojava i vanvremenski dizajn.U zemljama bivseg SSSR uziva status legende.
Motor m120 je dosta osetljiv na lose gorivo.Mada se to ne moze podvesti pod manu samog vozila,vec eksploatacioni problem.Kao ni to sto je dosta fals delova,barem tamo gde ja zivim.O ceni registracije u Srbiji necu ni da govorim,to je prica za sebe.Prica koja rastavlja vecinu istinskih ljubitelja aut...omobila od njihovih snova i servira im realnost plasticnih kanti na tockovima.
Zaista jedan od onih modela koji lagano izumiru.
Pod 'izumiru' mislim prvenstveno na to sto su giganti u autoindustriji kvalitet i dugotrajnost vozila bacili u peti plan.
Prvenstveno se takmice na polju tehnoloskih resenja u smislu gedzeta, displejcica, i raznih gluposti koji nisu toliko vazni '...istinskim' ljubiteljima automobila. :)
Ovaj model je doslovno 'neunistiv'.Pročitaj više
W140 je zadnji od neunistivih Mercedesa stare skole.Bolji od naslednika (W220) u svakom pogledu.Ja sam sebe mogu svrstati u kategoriju ljubitelja automobila,ali ovi danasnji me ne zanimaju puno,ni na jedan nacin.Ustede,kompromisi,gomila elektronike,jeftine plastike i skupog odrzavanja.
Имао сам прилике да возим модел 600SE,неких 3000км и аутомобил је у мојој глави оставио јак утисак.Модел који га је достојно наследио је W221.То могу да потврдим кроз дружење са моделом C216 CL500 5.5 .Елегантни спој аналогног и дигитално где је то дигитално елегантно и не нападно упаковано.Права гр...омада од аутомобила са одличним атмосферским мотором.Све после W140 и W221 је по мени једна велика 0.По мени у нашим условима највећи недостатак W140 је сулуда политика државе.Када се упореде W140 са једне стране и W220,W222 са друге то ми дође ко да поредим прелепи механички часовник са једне стране и паметни SAMSUNG сат са друге стране.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Samo za ljubitelje ove legende i ne za divljake kao 90% nasih vozaca.
Auto brutalnog izgleda, masivan pogotovo sirina koja mu prelepo stoji, sa odgovarajucim felnama moze izgledati jos bolje,
Pozadi ima mesta kao u hotelu tako da je auto br1 za sex,
Uzeo sam s320, Sem bmw e38 i audi a8 sa kojim je u... u klasi nema automobila koji mu je po kvalitetu i pouzdanosti ni do kolena..
Odrzavanje nije toliko skupo a motor prelazi vise od Milion km lagano,
Legenda 90 tih u Rusiji najpoznatiji i najcenjeniji auto.
Potrosnja je oko 15-17l
Registracija 85 000din
Mada kad se uzne u obzir da nemorate da placate hotel kad nadjete ribu jer je zadnja klupa ko u hotelu sa 5 zvedica isplatljivije je njega voziti nego placati vecere i hotele :D
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
najudobnija limuzina koja je napravljena.
jaka cena registranije s obzirom na godiste. 15l benzina po gradu, 6l na otvotenom. U nasoj zemlji se zarad ekonomicnoti zbog toga ugradjuje plin pa je tesko naci ocuvan model u verziji samo na benzin.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Svaka rec bila bi suvisna za ovo savrsenstvo.
500sel w140 zver,ne zamenljiv.
Mana hahah nema on to.
Ovakva zverka mora da trosi da bi vam pruzila svoje cari.
Odrzavanje je skupo ali to je ipak S-classa.
Nece to bas tako ici... ;)
Mi imamo 300SE. Tempomat na autocesti 130-140km/h i auto doslovce trosi ne vise od 10lit.
Uzmi bilo koji manji auto pa ga stisni 300-400km tom brzinom pa vidi koliko ce trositi. Ovo nije auto za po gradu "sa kave na kavu" - ovo je dugoprugas koji pruza maksimalni komfor. 1...0 litara u tim okolnostima je doslovce nista. Nas Clio 1.2 8V koji trosi 5-5,5 lit/100km u takvom rezimu srkne 10-11 litara bez laganja i kad izades iz njega jos pola sata osjecas voznju. Iz 300SE nakom 400-500km samo protegnes noge na kakvom odmoristu i kao gospodin covjek popijes kavu.
Suma sumarum - SE300 nije benzinozder. To sto je danas moda da "u mene moj te de i sa tankom prode iljadu osamsto kilometara bez da se pali rezerva, a sa rezervom se vratim iz Austrije" su drugi par rukava.
S druge strane... Teska noga u gradskoj guzvi srkne u sat vremena toliko goriva da nekome pamet stane. Za grad zato imas u bunkeru 126-ice neki manji auto, kao sto je nas spomenuti Clio. :-)Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam w140 i to je jedan od najboljih auta ikada posle njega drugi automonili su smesni w 116 w126 w140 su najbolji auti ikada koji je napravio mercedes ovaj bio 350 td nije trosio mnogo brz opremljen maximum brz isli smo 230 nema mane jer je reg do 35 000 a za tu cenu necete naci bolji auto po...trosnja mu je 7 l na autoput
nema mane za 350 td reg je jeftina svega 35000 za v6 brz elegantan mala potrosnja jeftini delovi jednostavno auto iz snova moja ljubav i san pored americkih klasika
na koju foru 230 bolje da si pitao
ti si pobrkao malo mane i prednosti hahah kaze jeftini dijelovi mala potrosnja to kad ti dio crkne pola srbije zoves dok popravis hahah mita legendo
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
W140 s 600 l poslednji pravi mercedes.
NEMA MANA . ima daleko malju potrošnju u odnosu na vozila u sojoj klasi.
znaš li šta odvaja muškarce od dečaka 3000 kubika v12 je v12
za s600 tregistracija je do 75 000 ali je potrisnja katastrofa al sa 400 ks auto iz 97 pici ko oluja
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jebote kakav konfor.......
Skupo odrzavanje.......velika potrosnja.....
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posle 600sel zivot nikada, ni u cemu ne moze biti isti.
Mane? Ma ne.
A kako ti je sa parkingom ipak S 600 je oko 5,5-6 metara a u BG je uvek guzva
Ja imam jos SEL, malo produzeni S, iskreno da ti kazem nemam toliko problema kao sto sam mislio da cu imati. Ali da ume da bude nezgodno ume.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ko ga nije vozio nije svestan sta je propustio i koliko je superioran u odnosu na sve iz te klase a imao sam i a8 i bmw 7,mozda je preglomazan ali udobnost i osecaj moci u njemu je neprevazidjen,ne verujem da ce nova s klasa nakon 20 i kusur godina biti kao sto je ova
problematicna vrata tj zakljucavanje iliti vakumi u njima
@Dejan - Mozes li mi malo bolje reci sta mislis o e39ci? Kolike su cene servisa, delova, odrzavanja. Koji si motor imao? Koje je godiste bila, itd? Kako se s njim poredi 607 ako mozda znas?
imao sam 98 god 525 tds sa automatskim menjacem,nisam imao nekih ulaganja u njega,prednje desno rame i menjao sam pk kais sa rolerima,servis radjen u alone-u mislim da je kostalo oko 13500rsd,po meni najbolji motor je 528i,imao sam e46 sa tim motorom savrsen je,prelepo se vozi i ima jako dobar obrtn...i momenat,ne trazi saltanje prilikom preticanja,520d je isto odlican motor,nisam ga imao ali ga je drugar vozio dugo,malo je slab ali kad se cipuje ide extra,sto se tice 607mice auto je vrh,imao sam 3.0 v6 ali mi se smucio posto mi je na njemu crkao menjac,za 607 samo benzinci,dizeli imaju veliki problem sa fap filteromPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.