Lepo isplaniran prostor automobila. Ima dovoljno mesta svuda. Postoje delovi u raznim opsezima kvaliteta tako da ima i jako jeftinih. Mada na nekim delovima ne treba stedeti. Delova ima stvarno svuda i novih i polovnih. Auto je dosta stabilan. Motor 1.4 16v i nije toliko slab kao sto pricaju. Benzin...ci su dobri i dosta prelaze. Jako dobra antikorozivna zastita i moze da postoji problem samo na zadnjim rubovima.
Kao sto svi kazu tvrda sedista. Trap i nije nesto udoban a moj ima ceo nov trap i nove amortizere. Zvucna izolacija i nije nesto. Retko koji ima podesavanje volana. Tasteri na volanu za sirenu su jako velika glupost. Plastike lupkaju, mada na dodir kvalitetne. Farovi brzo matiraju mada se lako polir...aju. Retrovizori vibriraju.
Od tvrdih sedišta ovog auta i dan danas imam traume, ali šta da se radi. Nikad nije ni bio predviđen da bude konkurent francuzima ili Mercedsu. Realno, generalno dobar auto. Tasteri na volanu su stvarno bez komentara...
1.7 CDTI Isuzu, japanski motor, auto je pouzdan, troši oko 7-8 litara u gradu i oko 6 na otvorenom.
Robustan, jak, trpi sve puteve i džungle, pravi tenk.
Pogodan za porodice, taksiste, teret, putovanja, prosto univerzalni auto.
Ubrzava fenomenalno, koči u mestu.
Održavanje nije skupo, mada je za... moju bilo iznad proseka, jer je motor japanski a dizeli su skuplji za održavanje.
Npr. zamena lamele (bez korpe i druk lagera) je bila 200 evra kod majstora kod koga radim kola poslednjih 15 godina i nikada ne vara.
Generalno je jeftina za održavanje, motor na lanac 1.4 benzin nema veliki servis.
Motori su prelazili po više miliona kilometara.
Komfor
Komfor poznat, sedišta su tvrda, volan je teži od proseka, menjač pomalo neprecizan.
Lako pucaju žabice branika jer plastika postane krta kroz godine, ali ništa strašno.
Imao je 12 godina garancije na rđu, pojavi se na haubi i iznad zadnjeg luka točka.
Pojasevi se ne vraćaju, dva dugmeta za... sirenu na volanu se lako buše, kožica oko ručne i menjača se lako guli.
Ja sam se namučio sa svojom jer je dugo stajala u garaži pre nego što sam je kupio (nisam znao koliko je to štetno autu), dok mi rođeni brat vozi istu i prezadovoljan je.
Elektronika ume da zezne, mada nije ni čudo jer auto je 2004. godište.
Kupio sam posle nje Opel Kadett limuzinu, zadovoljan sam, ali me srce boli za Astricu koju sam voleo, ali ju je stajanje uništilo.
1.7 DTI veoma mali potrosac, brz, startan, jeftini delovi, dovoljno mali da se moze parkirati bilo gde.
PouzdanostOdržavanjeMotor
1.7 DTI uzasan za odrzavanje, ne prodje 5 dana da mu se nesto ne pokvari. Takodje celokupan auto je uzasan za odrzavanje jer je nizak pa kad god se naleti na neku rupu na putu, to se odmah zna da ce biti neki kvar. Jako los auto i ne bih ga preporucio nikome ko se ne razume bar malo u automobile jer... ce stalno trebati da ga tera kod majstora, koji to neznanje cesto iskoriste u svoju korist.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Od tvrdih sedišta ovog auta i dan danas imam traume, ali šta da se radi. Nikad nije ni bio predviđen da bude konkurent francuzima ili Mercedsu. Realno, generalno dobar auto. Tasteri na volanu su stvarno bez komentara...
Razlog za prijavu korisnika