Kadett Sedan
(1985 - 1992)

Anton Pavlović
Član od 11. Apr 2022.
Lista aktivnosti
Mali, upravljiv, lak za parkiranje, delovi su smešni, ima ih svuda i stvarno su mufte.
Prost i jednostavan, svaki kvar se otkloni lako i jeftino, mnogo toga može i sam vozač, ako se iole razume.
Ne znam odakle da počnem.
1. Potrošnja- Kako auto od 900-1100 kubika troši 10-12 litara?! (Ugradnja plina nije najbolja solucija, gepek je svakako mali).
2. Pouzdanost- Lutrija.
Nekad upali kao dobro jutro a nekad me ubije u pojam.
Stane bez najave, neće da upali, ne trpi kišu (užasni kablovi ...i razvodna kapa), menjač neće u prvu ili rikverc, kočnice otkažu iznenada (a svakako su slabe), auto opasan po život, loša struja, tanak lim koji truli kao blesav (Opel i Lada su za njega KLASA po pitanju limarije), nesiguran je, sav je kao konzerva.
Farovi se pregreju i crknu, akumulator ne izdrži dugo u njemu (ni Bosch ni Varta i to novi).
Pakao od auta, poluproizvod.
Najveći razlozi: nemar radnika, kriza, rad bez kontrole, krađa sredstava, alata i delova u Zastavinoj fabrici, jeftina izrada.
Auto nije ni za sirotinju, za te pare ima i mnogo bolje (Fiat Uno, Suzuki Maruti itd.)
Od jutra do mraka sam kupovao WD-40, visio po otpadima i majstorima, osedeo sam pored njega.
Bio mi je sladak, zato što je naš, ali je auto sanduk.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kao vlasnik raznih Zastavinih vozila apsolutno se slažem sa "utiskom". Međutim, danas je lako naći za iste pare neuporedivo bolji auto od bilo koje Zastave, ali nekada nije bilo tako pa smo bili prinuđeni da uživamo u kvalitetu tih jeftinih delova i jeftinog održavanja, naročito zato što smo morali ...da popravljamo i održavamo minimum 3-4 puta mesečno.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.7 CDTI Isuzu, japanski motor, auto je pouzdan, troši oko 7-8 litara u gradu i oko 6 na otvorenom.
Robustan, jak, trpi sve puteve i džungle, pravi tenk.
Pogodan za porodice, taksiste, teret, putovanja, prosto univerzalni auto.
Ubrzava fenomenalno, koči u mestu.
Održavanje nije skupo, mada je za... moju bilo iznad proseka, jer je motor japanski a dizeli su skuplji za održavanje.
Npr. zamena lamele (bez korpe i druk lagera) je bila 200 evra kod majstora kod koga radim kola poslednjih 15 godina i nikada ne vara.
Generalno je jeftina za održavanje, motor na lanac 1.4 benzin nema veliki servis.
Motori su prelazili po više miliona kilometara.
Komfor poznat, sedišta su tvrda, volan je teži od proseka, menjač pomalo neprecizan.
Lako pucaju žabice branika jer plastika postane krta kroz godine, ali ništa strašno.
Imao je 12 godina garancije na rđu, pojavi se na haubi i iznad zadnjeg luka točka.
Pojasevi se ne vraćaju, dva dugmeta za... sirenu na volanu se lako buše, kožica oko ručne i menjača se lako guli.
Ja sam se namučio sa svojom jer je dugo stajala u garaži pre nego što sam je kupio (nisam znao koliko je to štetno autu), dok mi rođeni brat vozi istu i prezadovoljan je.
Elektronika ume da zezne, mada nije ni čudo jer auto je 2004. godište.
Kupio sam posle nje Opel Kadett limuzinu, zadovoljan sam, ali me srce boli za Astricu koju sam voleo, ali ju je stajanje uništilo.
Ne znam koliko ti je uzeo za ruke za skidanje menjaca ali svakako ispada da je samo lamema preko 100e sto je van pameti. Druk lezaj je malo skuplji jer je hidrulicni, ali svakako ceo set ne bi trebao biti preko 100e. 'autodeloviprodaja.com/shop/set-kvacila/set-kvacila-opel-astra-g-1-7-dti-16v-2003/'
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ne znam koliko ti je uzeo za ruke za skidanje menjaca ali svakako ispada da je samo lamema preko 100e sto je van pameti. Druk lezaj je malo skuplji jer je hidrulicni, ali svakako ceo set ne bi trebao biti preko 100e. 'autodeloviprodaja.com/shop/set-kvacila/set-kvacila-opel-astra-g-1-7-dti-16v-2003/'
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1. Izdržljivost- auto koji ne poznaje loše gorivo, loše puteve, agresivnost vozača, tovar, prikolicu, čukanja itd., motor koji nadživi vlasnika.
2. Održavanje- delova na sve strane, polovni, novi, skuplji, jeftiniji, kineski, turski, nemački, italijanski, mađarski...Prost kao pasulj, ima 30... stvari ispod haube od kojih se 5 menja, svaki priučeni klonfer zna da ga sredi, nema mnogo posla, sve je prosto i lepo raspoređeno.
3. Potrošnja- u vožnji ispod 3.000 obrtaja troši 6-6,5 litara, nema plin, niti mu treba.
4. Komfor- nas 5 se vozi bez stiskanja.
Sedišta su krajnje udobna, auto je prostran.
5. Oprema- sijalice u kaseti, gepeku, pod haubom, neki paketi opreme imaju šiber, servo, ABS, zadnji brisač, električne podizače, grejanje retrovizora itd.
Od mana:
1. Kablovi i struja (svećice, bobina, kablovi, razvodnik paljenja, razvodna kapa i ruka)-retko se desi kvar, ali mora da se menja na vreme.
2. Limarija (rubovi, sajtne, patos i kugle točkova)- auto je star i logično je da truli.
Dok je samo površinski, može zaštita od korozije, kad kr...ene trulež, mora zamena dela.
3. Ulje (curi ili troši)- godine ga Gaze, duhtunzi umeju da puste ulje, klipovi slabe legure koje se krive, pa troši ulje.
4. Upravljivost i startnost (volan, tromo ubrzavanje)- auto je težak, a 60 KS teško vuku toliko gvožđa uzbrdo, bez serva teško upravljanje, treba mu dobar lauf da ubrza.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imamo Kadeta 1.2 OHV limuzinu.
Auto je redovno održavan, samim tim i dobar.
Jeftin, pouzdan, izdržljiv i komforan.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imamo Kadeta 1.2 OHV limuzinu.
Auto je redovno održavan, samim tim i dobar.
Jeftin, pouzdan, izdržljiv i komforan.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kao vlasnik raznih Zastavinih vozila apsolutno se slažem sa "utiskom". Međutim, danas je lako naći za iste pare neuporedivo bolji auto od bilo koje Zastave, ali nekada nije bilo tako pa smo bili prinuđeni da uživamo u kvalitetu tih jeftinih delova i jeftinog održavanja, naročito zato što smo morali ...da popravljamo i održavamo minimum 3-4 puta mesečno.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika