
jako prostran, komforan i udoban auto sa svim mogucim pogodnostima novijih modela(tempomat, dvozonska klima, veliki board koji vas o najmanjoj sitnici obavestava, jako stabilan u voznji, smesna potrosnja na plinu nekih 9 litara na 100 km(provereno sa normalnom brzinom od 100-120), menjac perfektan, ...
krut na nase rupe i dzombe, obratite paznju na termostat motora jer se on cesto kvari te povremeno pratite tempetaturu, lander sonda je takodje osetljiva kod ovog modela te sa malo losijim gorivom upalice vam lampicu chek engine zuta lampica. bez brige nije strasno samo sipati kvalitetnije gorivo i ...sama ce se lampica ugasiti
lampica se ne bi trebala paliti na gorivo vec iskljucivo samo na modele kome je nknadno ugrdjen plin, , ali ni to nije strasno samo nastaviti da vozite istim tempom bez agresivne voznje, po parkiranju dva puta ga izduvati na maksimalnom obrtaju u mestu sa razmakom o d par sekundi, ugasiti kada skaza...ljka obrtometra bude na normalnim obrtajima. ujutru kada je hladan prosto izgubice se lmpica i do slefdeceg paljenja jer nema pravila, ako je samo malo los plin izbacice chec engine, ako vas to enrvira kpite najeftiniju dijagnostiku oko 1500 dinara i ugasiti lampicu, to je fals greska zbog lsoeg plina a ne goriva, jer gorivo samo sluzi za paljenje auta dok se vozite na plinu. dok nisma imao plin to se nikada nije palila lampica od kako imam plin povremeno se upali i kako se upalil tako se i ugasila a da ne primetis. realno pliva,a li krut na nase ruipe, nemte potrebe menjati amortizere jer je takav fabricki krut te deluje kao da su amrotizeri u autu a nije bas takoPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika