
Laka upravljivost, stabilnost, komfor i udobnost i ne tako skupo odrzavanje.
Potrosnja bi mogla da bude manja. Mislim da i majstori nisu bas vicni, uvek im je odgovr "takav je motor".
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Cena/kvalitet, održavanje, potrošnja
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
207 troje vrata 1.6 benzin 80kw jeftin za odrzavanje. Mali servis oko 5000rsd, veliki servis oko 200e sa sve ruke i najboljim delovima. Prednji diskovi oko 6000rsd a zadnji oko 12000rsd jer idu komplet sa lagerima točka....inače veoma lep auto, lak za upravljanje
Potrošnja... Vozio sam 406 coupe 2.0 100kw i trosio mi manje po gradu nego ovaj 1.6.... 2.0 plafon 9L, a 1.6 ispod 10L tesko.... Po meni najveća pana je menjač jer je s***nje. Previše kratke brzine. Na otvoreno 130km/h oko 4000 obrtaja. Definitivno auto za po grad i zvična izolacija je slaba
То са мењачем је проблем код свих градских аутомобила, нису предвиђени за ауто-пут.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Peugeot 207 je mali auto iz B-segmenta, jeftin za održavanje, relativno udoban, ekonomičan u pogledu potrošnje i veoma pouzdan. Moje iskustvo sa 1.6 HDI motorom sa turbo punjačem koji ukupno daje snagu od 66kw je veoma pozitivno. Performanse su zadovoljavajuće
Auto je veoma nježan. Kombinacija jakog motora i slabih strukturnih dijelova dovodi do čestih strukturalnih kvarova kod modela sa jačim motorima tj. kod korisnika koji vole "žešće" voziti, posebno na našim putevima. Amortizacija i nije baš najbolja. Najveći problem sa mojim modelom, i vjeru...jem sa modelima drugih korisnika, jeste čest kvar sijalica.
Kad kažeš strukturalne kvarove - misliš na vešanje?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Manevar
Greske koje prijavljuje me ukazuju bas na konkretan problem...
Pozdrav. Misljenje,kada sam kupio auto nisam imao originalan termostat,promenio sam ga na njegova fabricki,radio je dobro nekih 2500km pa mi je puklo crevo hladnjaka.Zamenio sam cevi,posle 60km mi je pukao hladnjak,zasto se to desava? Da li je moguce da nekako nabija pritisak,iako ga nema u cevima? ...Hvala.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrosnja jeftino odrzavanje
Zvucna izolacija losa
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jos uvek je kratko samnom da bih mogao opsirnije da kazem nesto o njemu :)
Za sada samo to sto ume da se ugasi bez "razloga "
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2006 1.6 16v 110ks benzin XS. Najlepsi u svojoj klasi, benzinci u sportksim paketima imaju prelep zvuk. Jako atraktivan i privlacan. Dobro fiksirana plastika enterijera, lepa unutrasnjost i dobra oprema. Izdrzljiv u trapu. Zivahan na gasu.
Brend sa ubedljivo najgorim benzinskim motorima, 1.6 16v TU5JP4 toliko problema krenuvsi od ventila, karika, neuravnotezane potrosnje goriva, problem sa dovodom goriva, diznama, potrosnja ulja i sve ostalo. Iskustvo mnogih vozaca sa Peugeotovim benzincima je ocajno. Jako neudoban u sportskim verzija...ma, izolacije kao da nema, jako neprijatna voznja na duzim putevima preko 120 u odnosu na to koliko je auto masivan, problem sa elektronikom, posle svake kise upali greske koje ne postoje, sijalice crkavaju na svakih mesec dana. Delovi karoserije jako skupi, nedaj boze neke vece havarije. Auto iz 2006. godine koji ugradjuje ESP samo u pojedinim paketima opreme govori sve o sebi, malo nepaznje, ostrija krivina i klizava ili neravna podloga i vise nije na putu. SVE U SVEMU AUTO KOJI NE BIH NIKOME PREPORUCIO A NAROCITO NE SA BENZINSKIM MOTOROM. KVALITET JE KATASTROFALAN, VELIKI BROJ LJUDI IMA ISTE PROBLEME KAO STO SAM JA IMAO A INACE MOJ PRIMERAK JE BIO IZ SVAJCARSKE SA ORIGINALNIH 197000 I JAKO KVALITETNO ODRZAVAN.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
udoban, lep,
elektronika, auspuh, termostat
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kod sebe sam ga imao oko 6,5 meseci. U pitanju je primerak iz 2006, 1.6 benzinac sa 80KW i i 109 konja. Prednost su svakako komfor/udobnost i performanse. Zaista sam uzivao vozeci ga. Sedista su jako udobna i preglednost je jako dobra. Privlacan dizajn automobila, jako lep izgled km sata i dalje sve... izgleda sveze i posle 13 godina. Materijal unutar kabine je od solidne plastike izradjen, lep osecaj na dodir. Nista ne krcka i ne pucka. Odrzavanje - ovo mu je definitivno prednost: veliki servis sa Continental setom zupcenja i vodenom pumpom iznosi 15.400 dinara + ruka majstora koja je kostala +50 eur. Mali servis sa 5w 30 Castrol uljem, filterom ulja, kabine i klime sa rukom majstora oko 9000. Sve u svemu fin auto, ali... ne i za nase puteve.
Koliko sam uzivao toliko sam i imao mini stresova. Posto volim da je na autu sve cakum pakum imao je neke male sitnice koje su mene iritirale, iako su male, oduzimale su mi puno vremena i zivaca. Menjanje sijalica (nepristupacno), jako krhka plastika na zadnjim stop svetlima, dihtung na auspuhu sam ...menjao dva puta, kada ste na manjim obrtajima i pocne da seca cujete kao da neko otvara seosku kapiju. To sam iz dva puta sredio.
Druga mana bi bila limarija - jako je slaba, ostaju uvale po karoseriji, bukvalno da pritisnete malo jace ostace ulubljeno. Plastika na branicima jako loseg kvaliteta. Sledece su sijalice - ned'o bog da vam crkne na prednjem faru, jako losa dostupnost da je zamenite. Sijalice (bar meni) na zadnjim stop svetlima su cesto crkavale, tipa mozda 3x za ovih sest meseci koliko je bio kod mene. Nije mnogo ali gube kontakt ponekad. Mozda je trebao neki dzek da se proveri ali otom potom. Menjac mozda ima po mom ukusu duzi hod. Kozna rucica menjaca (kugla) se lako haba.
Potrosnja - na 100 km otvoreno, trosi 5,5 litara u gradu 8, pa cak i malo preko 8, dok kombinovano 7 - 7,6L. Mozda je i cena prenabudzena za ovakav auto, ali kad saberem sve, ipak se ne bih odlucio vise za Francusko vozilo. Mozda nekad, ali sa dizel agregatom!
Imaš ti sreće što ti je motor od 109 ks jer taj je najbolji koji Pežo ima (bolji i od mnogih drugih proizvođača). Većina 207 ima motor od 120 ks koji je očajan. Navedena potrošnja nije mana već vrlina, za tu kubikažu to je ekstra, imajući u vidu da je 207 težak poprilično. Što se jačine lima tiče to... je zbog redukcije mase, inače bi auto bio još teži. Ovako je jačina konstrukcije odgovorna za težinu, ali i za visok nivo bezbednosti. Sa druge strane Pežo, kao i svi Francuzi, vrlo je otporan na rđu, što apsolutno nije slučaj sa nemačkim i italijanskim proizvođačima, tako da Francuzi imaju najkvalitetniju karoseriju, a to što se se lim krivi od pritiska, ne pritiskaj, pazi ga od oštećenja i to je to. Nepristupačnost je osobina novih automobila, da li namerno ili slučajno ne znam. Ja sam na Fiatu Stilo skidao branik da bih zamenio sijalicu. A zamisli ove led farove, moraš kod elektroničara na popravku fara, nema ručne zamene sijalice... :|Pročitaj više
Ja majstor nisam, ali kad mi sijalica crkne u sred noci (sto i jeste bilo) i moram da preturam po faru da bi je jedva nekako namestio, i za sta mi treba vise od pola sata, nije lagodno. Nevezano za to, generalno ja nisam bio zadovoljan autom. Generalmo hvala na specificnom odgovoru.
Moj brat ima 30...7 iz 2002, sa potpuno istim motorom, cak mu trosi i vise. Meni je sigurno navika manji potrosac, jer sam prethodno vozio Opelovu Corsu C, i njoj sam se za sad vratio. Nemam predstavu sta bih mogao da izaberem za sledeci auto, razmatram VW-ov Polo peticu iz 2009 godine.Pročitaj više
Ne znak kako kod tebe troši po gradu 8L :D
Testirao vec deset puta sa punim rezervoarom. Otvoreno na tempomatu 95km/h 5.5L testirano nekoliko puta na relacijama oko 300km. Da kazem po gradu ispod 10L teško.... Altina - Štark Arena 8-9km svaki dan što je relativno otvoren put tj vecina autoput i retk...o kad guzva 10L. Merio već nekoliko puta i samo jednom je bilo oko 9.5L ostalo 10-10.5LPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Koji motor?
Razlog za prijavu korisnika