Које су димензије и какве гуме тражиш (летње, зимске, за све сезоне)?
За тај ауто ја бих препоручио гуме за све сезоне. Michelin CrossClimate 2 су врло добре по сувом, одличне на снегу, лошије по мокром. Или јефтиније Hankook Kinergy 4S2, које су боље по мокром, нису толико добре по снегу као Cross...Climate 2 али прилично добре. Али су лошије на сувом на високим температурама.Pročitaj više
Fiamm. Slabo kod nas poznata italijanska marka, ali mene dobro služi godinama. Ne mogu sad da se setim koliko tačno. Prvo sam istraživao i nahvalili su ih da prave kvalitetne akumulatore. Što se tiče ovih ostalih, to se više ne zna ko je koga kupio, gde se šta proizvodi, koji se akumulatori prodaju ...pod više različitih marki i slično. Iskreno, izludeo sam dok sam tražio šta da kupim tih dana. Što se tiče ovog, nisam se pokajao.Pročitaj više
И ја бих лично изабрао FIAMM, али највише јер волим италијанске ствари. :D
Деценијама производе акумулаторе, тако да би требало да су прилично добри.
Као алтернативу, гледао бих Yuasa и Exide. Друге марке не бих узимао у обзир.
OK, bilo je davno kad sam išao u školu, a i hemija mi je uvek bila slaba strana. Ali koja je konkretno priča iza ovoga - kako lakmus papir tačno pokazuje to što treba da pokaže?
Vlasnik sam Pezoa 207, 1,4, 75ks, benz., 2008g, oko 180.000km. Po gradu trosi oko 12l aisti takav auto rodjaka i poznanika oko8l. Majstor kaze "vozi i ne bacaj pare". Sta vi mislite, da li ipak treba nesto proveriti, nastelovati ili zameniti? Hvala na paznji, pozdrav
Прво треба видети у којим условима и како возиш ти а како твој рођак. Ако он вози дуже релације а ти краће, онда то прави разлику. Како вози он а како ти? Да ли он убрза до неке брзине па је одржава, па када треба да успори на време пусти гас и кочи мотор, и избегава потпуно заустављање аута ако мож...е. А да ли ти рецимо нагло убрзаш па нагло кочиш, да ли ти мотор ради у леру дуго, итд. То све може да направи велику разлику.
Ако постоји могућност да размените ауте на недељу дана, да ти возиш његов а он твој, па да измерите потрошњу.
Затим, треба видети када је сервисиран твој ауто. Да ли је мењан филтер ваздуха, рецимо. И свећице. Покварен ламбда сензор, рецимо, може узроковати повећану потрошњу горива. А можда се мотор "улењио" (наталожио угљеник), па му треба отворен пут и виши обртаји бар неколико километара да се очисти. Не би било лоше да потрошиш један резервоар горива, где би сипао неки адитив за чишћење бризгаљки, јер ти мотори могу имати проблема и са системом за напајање горивом.Pročitaj više
Teško pitanje. Ja sam imao Citroen Saxo 1.4 sa 75 KS - trošio je oko 10 litara plina u gradu. Nije za poređenje ta stara generacija motora, ali Saxo je bio težak kao Yugo. Istina, kad mu daš gas umeo je da poleti, ali potrošnja je uvek bila velika. Ćale se nervirao što toliko troši, a majstori su mu... bukvalno isto to govorili, da ne troši vreme, nerve i pare i da ga vozi tako. Neće smetati ako ga odvezeš kod još nekog majstora, ali da mu prvo objasniš problem, i da vidiš hoće li da ti naplati pregled i koliko. Realno, mnogo je 12 litara za grad. Ali opet ima tu raznih stvari - na prvom mestu, jesi li proverio potrošnju po sistemu od čepa do čepa?Pročitaj više
Hvala na komentarima i predlozima. 90% toga ja koristim jer ipak vozac sam55 godina. Probacu sa aditivom i da ga malo , sto kazu produvam. Redovno servisiran, gledane svecice osim brizgaljki i l.senzora. Prvo cu ja da se pozabavim a onda majstor. Hvala na posvecenom vremenu. Pozdrav
Pozdrav. Sedam dana nakon velikog servisa poceo je da povremeno curi antifriz kod kucista termostata i glave motora. Majstor je, posle reklamacije menjao tri plasticna kucista i uvek isto. Curi kako se motor hladi, dok je vruc motor osusi curenje. Predlog je da kupim metalno kuciste. Drugi majstor misli da curi na samoj ivici sastava glave i bloka ali nije bas siguran. Kaze dolivajte i vozite, jeftinije je. U pitanju je Pezo 207, benz., 1,4, 74ks, 2008 god. Da li je neko imao slican problem?.
Да ли су на великом сервису мењали и термостат? Ако јесу, можда је лош заптивни прстен термостата, или лоше монтиран. Или су деформисали кућиште термостата прејаким затезањем шрафова (пошто нико не поштује прописане моменте затезања). Можда је кућиште термостата већ било деформисано, али је стара пу...мпа за воду била лоша, а нова сада ради јаче, па зато сада цури.
У сваком случају, ја сам имао проблем цурења на кућишту термостата али код Renault K7J 1.4 мотора. Пластично кућиште се временом деформише и онда цури. Заменска кућишта су углавном no name, и не ваљају ништа. Ново које је било стављено, трајало је свега 800 км. Тек када је уграђено ново оригинално кућиште, престало је цурење трајно (без стављања икаквог силикона). Претпостављам да је слична ситуација и код Peugeot-а.
Можеш да купиш и метално кућиште, ако нађеш. Али мислим да ће онда морати да се ставља силикон ради заптивања.Pročitaj više
Evo jos jedno pitanje za poznavaoce. Radi se o istom autu. Po gradu trosi blizu 12l aisti takav auto kod rodjaka i poznanika oko 8l. Majstor kaze "vozite, ne bacajte pare". Sta vi mislite, da li ipak nesto treba proveriti i nastelovati? Pozdrav
Da li je neko rešio problem potrošnje ulja na ovom modelu? Dosta ljudi se žali da auto troši i preko 1l na 1000km al nisam čuo da je neko radio nešto i smanjio. Tako i ja, zamenio karike, polugeneralka kako zovu i opet troši ulje, čak i više. Kaže majstor da nalegnu karike... Nisu nalegle ni posle 5000km za 6meseci... Kako je moguće rešiti ili nije ovaj problem? Dosta sam dao za ovu intervenciju i sad svi uradili svoje, to je nešto drugo... Ne mogu da odustanem a ne znam šta da preduzmem. Molim ...za savet. Hvala.Pročitaj više
Ниси рекао који је мотор. Вероватно 1.4 или 1.6 бензинац (Prince мотор)? Које снаге?
Познато решење је замена уљних карика на клиповима са троструким уместо фабричким једноструким. Ако ти је мајстор поново уградио једноструке, онда проблем није решен.
Kaže majstor, ugradio te trostruke... Čitao dosta po forumima, nisam naleteo da je neko rešio problem... Uglavnom svi menjali svašta, uključujući glavu motora, karike, brizgaljke... Još više se povećala potrošnja ulja, čak trese pri velikim obrtajima, kao kod mene, isključuje cilindar, ubacuje valjd...a u safe mode i uključuje ventilator... Al niko da je rekao da je to rešio... Imate li primer ili savet šta može biti il jednostavno rešiti se auta? Hvala unapred...Pročitaj više
Postovanje svima.
Zainteresovan sam za kupovinu 207-ice.
Koji bi mi motoro preporucili za oko mi je zapao 1.6 benzin 120 ks ali malo komentara sam pronasao za taj motor.
I da li je istina da je 1.6 hdi od 90 ks nema ni plivajuci zamajac ni filter cestica goriva ?
Postovanje svima.
Zainteresovan sam za kupovinu 207- ice.
Koji motor bi mi preporucili ?
Ne prelazim velike kilometraze oko 7,8k godisnje max.
Za oko mi je zapao 1.6 benzin sa 120 ks ali naisao sam na podeljene komentare,nekom trosi 12 nekom 7,ili ga ljudi kunu ili dizu u nebesa.
I da li je istina da je 1.6 HDI od 90 ks nema ni plivajuci zamajac a ni filter cestica goriva,sto bi automatski znacilo lakse odrzavanje ako se ne varam ?
Hvala unapred.
Srdacan pozdrav.
Postovanje da li taj model 1.6 HDI 66 kw dolazi bez plivajuceg zamajca i filtera cestica goriva ?
Kakva su istkustva generealno sa tim motorom i modelom,zainteresovan sam za kupovinu istog.
Imao sam tri Pezoa. Prvi hdi 1.4, 68ks, fantastican, da je bio mladji ne bi ga prodavao. Drugi, nisam se informisao, kupim 207, benz., 95ks, vti. Ide fantasticno ali trosi ulje, trosi, trosi, i svaki treci, cetvrti dan pali lampicu engin, znaci mora kod majstora. A oni nece da rade te motore, kazu t...o je "djubre". Znaci taj motor treba izbegavati i one od 88ks, mada se nadje i po neki dobar. Od 120ks... cuo sam od vlasnika da trosi ulje. Sada vozim najslabiji motor, 74-75ks, pouzdan je, uvek pali i mirno radi, za grad je dovoljan ali za otvoreno veoma slab za preticanje. Poptavke nisu skupe, i da, moj na tabli pokazuje da u gradu trosi oko 11,5l, dok cerkin isti taka oko 8,5l. Da li je neka greska u racunaru ne znam, nisam imao vremena da proveravam. Znaci svaki Pezo benzinac je lutrija ali Pezo hdi je zakon. Srecan odabir, mozda je meni bas to falilo. Pozdrav DraganPročitaj više
Meni bi bio zanimljiv 1.6 16V benzinac naravno, atmosferski naravno, sa 109 KS, koji se već dugo ugrađuje u razne modele. Jeste da spada u starije motore, ali se zato pokazalo da je izdržljiv i pouzdan. On se koristi u onim pandurskim 307-icama i tamo su ti motori uspevali da izdrže najgora zlostavl...janja. Možda deluje kao prejak motor za 207-icu, ali ja mislim da nije. Ne troši mnogo. Jedino što ih ima baš malo u oglasima. Ali naglašavam da se ovo odnosi isključivo na ovu verziju motora, a nipošto na one druge 1.6-litarske sa većom snagom.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Misliš na dimenzije guma ili na marku ili nešto drugo, tipa za sve sezone i slično?
Razlog za prijavu korisnika
Које су димензије и какве гуме тражиш (летње, зимске, за све сезоне)?
За тај ауто ја бих препоручио гуме за све сезоне. Michelin CrossClimate 2 су врло добре по сувом, одличне на снегу, лошије по мокром. Или јефтиније Hankook Kinergy 4S2, које су боље по мокром, нису толико добре по снегу као Cross...Climate 2 али прилично добре. Али су лошије на сувом на високим температурама.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Akumulator...koji kupiti
13. SepRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Fiamm. Slabo kod nas poznata italijanska marka, ali mene dobro služi godinama. Ne mogu sad da se setim koliko tačno. Prvo sam istraživao i nahvalili su ih da prave kvalitetne akumulatore. Što se tiče ovih ostalih, to se više ne zna ko je koga kupio, gde se šta proizvodi, koji se akumulatori prodaju ...pod više različitih marki i slično. Iskreno, izludeo sam dok sam tražio šta da kupim tih dana. Što se tiče ovog, nisam se pokajao.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
И ја бих лично изабрао FIAMM, али највише јер волим италијанске ствари. :D
Деценијама производе акумулаторе, тако да би требало да су прилично добри.
Као алтернативу, гледао бих Yuasa и Exide. Друге марке не бих узимао у обзир.
Razlog za prijavu korisnika
Da, i za Exide sam čuo i pročitao uglavnom dobre stvari.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li je neko proveravao prisustvo izduvnig gasova u antifrizu lakmus papirom?
31. MajRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Нисам, али постоје китови за проверу заптивке главе мотора који користе тај метод. Ако питаш да ли је тест поуздан, јесте.
Razlog za prijavu korisnika
OK, bilo je davno kad sam išao u školu, a i hemija mi je uvek bila slaba strana. Ali koja je konkretno priča iza ovoga - kako lakmus papir tačno pokazuje to što treba da pokaže?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Vlasnik sam Pezoa 207, 1,4, 75ks, benz., 2008g, oko 180.000km. Po gradu trosi oko 12l aisti takav auto rodjaka i poznanika oko8l. Majstor kaze "vozi i ne bacaj pare". Sta vi mislite, da li ipak treba nesto proveriti, nastelovati ili zameniti? Hvala na paznji, pozdrav
18. MarRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Прво треба видети у којим условима и како возиш ти а како твој рођак. Ако он вози дуже релације а ти краће, онда то прави разлику. Како вози он а како ти? Да ли он убрза до неке брзине па је одржава, па када треба да успори на време пусти гас и кочи мотор, и избегава потпуно заустављање аута ако мож...е. А да ли ти рецимо нагло убрзаш па нагло кочиш, да ли ти мотор ради у леру дуго, итд. То све може да направи велику разлику.
Ако постоји могућност да размените ауте на недељу дана, да ти возиш његов а он твој, па да измерите потрошњу.
Затим, треба видети када је сервисиран твој ауто. Да ли је мењан филтер ваздуха, рецимо. И свећице. Покварен ламбда сензор, рецимо, може узроковати повећану потрошњу горива. А можда се мотор "улењио" (наталожио угљеник), па му треба отворен пут и виши обртаји бар неколико километара да се очисти. Не би било лоше да потрошиш један резервоар горива, где би сипао неки адитив за чишћење бризгаљки, јер ти мотори могу имати проблема и са системом за напајање горивом.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Teško pitanje. Ja sam imao Citroen Saxo 1.4 sa 75 KS - trošio je oko 10 litara plina u gradu. Nije za poređenje ta stara generacija motora, ali Saxo je bio težak kao Yugo. Istina, kad mu daš gas umeo je da poleti, ali potrošnja je uvek bila velika. Ćale se nervirao što toliko troši, a majstori su mu... bukvalno isto to govorili, da ne troši vreme, nerve i pare i da ga vozi tako. Neće smetati ako ga odvezeš kod još nekog majstora, ali da mu prvo objasniš problem, i da vidiš hoće li da ti naplati pregled i koliko. Realno, mnogo je 12 litara za grad. Ali opet ima tu raznih stvari - na prvom mestu, jesi li proverio potrošnju po sistemu od čepa do čepa?Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na komentarima i predlozima. 90% toga ja koristim jer ipak vozac sam55 godina. Probacu sa aditivom i da ga malo , sto kazu produvam. Redovno servisiran, gledane svecice osim brizgaljki i l.senzora. Prvo cu ja da se pozabavim a onda majstor. Hvala na posvecenom vremenu. Pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav. Sedam dana nakon velikog servisa poceo je da povremeno curi antifriz kod kucista termostata i glave motora. Majstor je, posle reklamacije menjao tri plasticna kucista i uvek isto. Curi kako se motor hladi, dok je vruc motor osusi curenje. Predlog je da kupim metalno kuciste. Drugi majstor misli da curi na samoj ivici sastava glave i bloka ali nije bas siguran. Kaze dolivajte i vozite, jeftinije je. U pitanju je Pezo 207, benz., 1,4, 74ks, 2008 god. Da li je neko imao slican problem?.
09. FebRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Да ли су на великом сервису мењали и термостат? Ако јесу, можда је лош заптивни прстен термостата, или лоше монтиран. Или су деформисали кућиште термостата прејаким затезањем шрафова (пошто нико не поштује прописане моменте затезања). Можда је кућиште термостата већ било деформисано, али је стара пу...мпа за воду била лоша, а нова сада ради јаче, па зато сада цури.
У сваком случају, ја сам имао проблем цурења на кућишту термостата али код Renault K7J 1.4 мотора. Пластично кућиште се временом деформише и онда цури. Заменска кућишта су углавном no name, и не ваљају ништа. Ново које је било стављено, трајало је свега 800 км. Тек када је уграђено ново оригинално кућиште, престало је цурење трајно (без стављања икаквог силикона). Претпостављам да је слична ситуација и код Peugeot-а.
Можеш да купиш и метално кућиште, ако нађеш. Али мислим да ће онда морати да се ставља силикон ради заптивања.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Evo jos jedno pitanje za poznavaoce. Radi se o istom autu. Po gradu trosi blizu 12l aisti takav auto kod rodjaka i poznanika oko 8l. Majstor kaze "vozite, ne bacajte pare". Sta vi mislite, da li ipak nesto treba proveriti i nastelovati? Pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li je neko rešio problem potrošnje ulja na ovom modelu? Dosta ljudi se žali da auto troši i preko 1l na 1000km al nisam čuo da je neko radio nešto i smanjio. Tako i ja, zamenio karike, polugeneralka kako zovu i opet troši ulje, čak i više. Kaže majstor da nalegnu karike... Nisu nalegle ni posle 5000km za 6meseci... Kako je moguće rešiti ili nije ovaj problem? Dosta sam dao za ovu intervenciju i sad svi uradili svoje, to je nešto drugo... Ne mogu da odustanem a ne znam šta da preduzmem. Molim ... za savet. Hvala. Pročitaj više
03. JanRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ниси рекао који је мотор. Вероватно 1.4 или 1.6 бензинац (Prince мотор)? Које снаге?
Познато решење је замена уљних карика на клиповима са троструким уместо фабричким једноструким. Ако ти је мајстор поново уградио једноструке, онда проблем није решен.
Razlog za prijavu korisnika
1.4 VTi benzinac 75kw. Proveriću koje karike su stavili. Hvala!
Razlog za prijavu korisnika
Kaže majstor, ugradio te trostruke... Čitao dosta po forumima, nisam naleteo da je neko rešio problem... Uglavnom svi menjali svašta, uključujući glavu motora, karike, brizgaljke... Još više se povećala potrošnja ulja, čak trese pri velikim obrtajima, kao kod mene, isključuje cilindar, ubacuje valjd...a u safe mode i uključuje ventilator... Al niko da je rekao da je to rešio... Imate li primer ili savet šta može biti il jednostavno rešiti se auta? Hvala unapred...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Postovanje svima.
17. Okt 2022.Zainteresovan sam za kupovinu 207-ice.
Koji bi mi motoro preporucili za oko mi je zapao 1.6 benzin 120 ks ali malo komentara sam pronasao za taj motor.
I da li je istina da je 1.6 hdi od 90 ks nema ni plivajuci zamajac ni filter cestica goriva ?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Postovanje svima.
17. Okt 2022.Zainteresovan sam za kupovinu 207- ice.
Koji motor bi mi preporucili ?
Ne prelazim velike kilometraze oko 7,8k godisnje max.
Za oko mi je zapao 1.6 benzin sa 120 ks ali naisao sam na podeljene komentare,nekom trosi 12 nekom 7,ili ga ljudi kunu ili dizu u nebesa.
I da li je istina da je 1.6 HDI od 90 ks nema ni plivajuci zamajac a ni filter cestica goriva,sto bi automatski znacilo lakse odrzavanje ako se ne varam ?
Hvala unapred.
Srdacan pozdrav.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
1.6 Prince (бензински) мотори имају проблем са разводним ланцем (кратак радни век).
1.6 HDI 90 коња не би требало да има ни пливајући замајц ни FAP.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ćao imam Pežo 207 1.6hdi 66kw, od čepa do čepa potrošnja 5.3L, 95% otvoren put. Sve vreme klima i lagana noga na gasu. Kakva su vaša iskustva?
27. Aug 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Meni to deluje kao sasvim OK i realna potrošnja za otvoren put i sa uključenom klimom.
Razlog za prijavu korisnika
Postovanje da li taj model 1.6 HDI 66 kw dolazi bez plivajuceg zamajca i filtera cestica goriva ?
Kakva su istkustva generealno sa tim motorom i modelom,zainteresovan sam za kupovinu istog.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koji benzijski motor preporucujete, sto se tice potrosnje i pouzdanosti? Hvala.
22. Jul 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Imao sam tri Pezoa. Prvi hdi 1.4, 68ks, fantastican, da je bio mladji ne bi ga prodavao. Drugi, nisam se informisao, kupim 207, benz., 95ks, vti. Ide fantasticno ali trosi ulje, trosi, trosi, i svaki treci, cetvrti dan pali lampicu engin, znaci mora kod majstora. A oni nece da rade te motore, kazu t...o je "djubre". Znaci taj motor treba izbegavati i one od 88ks, mada se nadje i po neki dobar. Od 120ks... cuo sam od vlasnika da trosi ulje. Sada vozim najslabiji motor, 74-75ks, pouzdan je, uvek pali i mirno radi, za grad je dovoljan ali za otvoreno veoma slab za preticanje. Poptavke nisu skupe, i da, moj na tabli pokazuje da u gradu trosi oko 11,5l, dok cerkin isti taka oko 8,5l. Da li je neka greska u racunaru ne znam, nisam imao vremena da proveravam. Znaci svaki Pezo benzinac je lutrija ali Pezo hdi je zakon. Srecan odabir, mozda je meni bas to falilo. Pozdrav DraganPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Meni bi bio zanimljiv 1.6 16V benzinac naravno, atmosferski naravno, sa 109 KS, koji se već dugo ugrađuje u razne modele. Jeste da spada u starije motore, ali se zato pokazalo da je izdržljiv i pouzdan. On se koristi u onim pandurskim 307-icama i tamo su ti motori uspevali da izdrže najgora zlostavl...janja. Možda deluje kao prejak motor za 207-icu, ali ja mislim da nije. Ne troši mnogo. Jedino što ih ima baš malo u oglasima. Ali naglašavam da se ovo odnosi isključivo na ovu verziju motora, a nipošto na one druge 1.6-litarske sa većom snagom.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Sada vozim Pezoa 207, 1.4, 74ks,, 8 v benz., 2008 god. znaci osnovni i provereni motor. Hedzbek.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.