MojaGaraza - Peugeot 305 Sedan (1983 - 1989) | MojaGaraža MojaGaraza - Peugeot 305 Sedan (1983 - 1989) | MojaGaraža

Pronađi automobil

9 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A

Postovani,
Potrebne su mi solje za zadnje amortizere ili savet sta da uradim ,PEZO 305,1982.,1295 ccm,benzin

10. Maj 2016.

Opet ja sa mojim pezoom, promenjene su mu karike i auto na prvo paljene upali sve najnormalnije bez problema, dok kada se malo ugreje i ugasi, ne moze da upali, posle 10-15 minuta upali najnormalnije. Sta je u pitanju?

12. Okt 2012.
Bojan Stevanović 13. Okt 2012.

Ako je benzinac, moguce da je pumpa za gorivo, membrana omekne od toplote i ne moze da vuce gorivo. Moze biti i da smesa na karburatoru nije dobro nastelovana, pa vrucem motoru ne pogoduje kolicina usisanog goriva. Takodje proveri da li cep na rezervoaru ima dobar odusak, da se ne stvara vakum nakon...Pročitaj više

Bojan Stevanović 16. Okt 2012.

Dobro opet pumpa niskog pritiska, cep na rezervoaru, filter... sve sto je vezano za dovod goriva do bos pumpe. Na kraju je mozda i bos pumpa, to ces proveriti tako sto ces je ohladititi vodom kada je motor vruc i videces da li hoce da upali. Ako se ispostavi da pali samo kada je bos pumpa hladna, mo...Pročitaj više

Moj drugar Bosko ima problema sa svojim Peugeot 305 1.9d. Kada skine grejace svi su suvi sem poslednjeg, a kad krene da vergla bez grejaca iz otvora rasprstava naftu sem iz tog poslednjeg, al' posle nekog vremena to jest par sekundi verglanja krene i iz njega.. Grejaci trebaju da se pale redosledom 1,3,4,2 a kod njega rade 1,3,4 i zadnji se upali tek kad kao "probije" to jest kao sto sam gore rekao od jednom posle par sekundi verglanja krene i on da radi. Da kazem i da su grejaci novi marke Swag... Pročitaj više

15. Mar 2012.
Dejan Pilipović 19. Mar 2012.

Bosko je vjerovatno mislio na dizne , redoslijed palenja tj. bacanja goriva kod dizni, vjerovatno je dizna zacepljenja ili pumpa visokog pritiska stvara neki problem, mada osto sam upoznat sa boskovim problemom vjerovatno i sam motor posto je na izdisaju stvara problem... generalka kod majstora koji...Pročitaj više

opet ja sa mojom cadjavom ladjom. Sredio sam problem sa kompresijom, sipanjem aditiva, kao kratkorocno resenje, ali eto NOVOG problema! Uzbrdo auto je poceo da mi se gasi. Izadjem uz veliku uzbrdicu i stanem na semaforu i auto se ugasi. Masina se zatrese i ugasi. Posle dugog verglanja upali. Zreo je za generalku to znam, ali dok zima ne prodje ne mogu ni da mrdnem, zato krpim kako mogu i znam.

21. Jan 2012.
Majstori MojaGaraza 21. Jan 2012.

Ovo je bio komentar koji smo prebacili u formu pitanja. Ako postaviš pitanje, dobiće ga mailom svi vlasnici ovog automobila, a to je jedna od prednosti MojeGaraze, da ti se javi vlasnik automobila, koji će ti dati informaciju iz prve ruke, na osnovu iskustva.

Dejan Pilipović 21. Jan 2012.

a rekao sam ti, ako je za prve specijale pomogne ali ako je za druge ili trece tesko... sretno, nadam se da ces naci neko rijesenje za motor ili da uradis ili ubacis nekog karburator benzinca pa na plin... pozzz

Cuo sam za neki gel koji se sipa sa uljem i pospesuje kompresiju motora,pa me zanima koliko je to kvalitetno i da li neko ima iskustva sa tim ?

11. Jan 2012.
Učitaj još odgovora

Zanima me gde mogu uzeti za njega uljne i kompresione karike, ili ako neko prodaje ceo motor bio benzinac ili dizel nek mi se javi.

07. Jan 2012.
Učitaj još odgovora
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top