Imam ga ratko ali sam cuo mnogo pohvala za motor 68/92 ks jer nema plivajuci zamajac,turbina je manja i efikasnija,solidna potrosnja u gradu oko 5,7l udobnost velika,dizajn,psostranost u kabini...
Mali servis je izasao oko 11.000 din sto je negde mozda iznad proseka za auto od 10g,osnovni paket opreme je nizi nego recimo u modelima od 109/111ks.
Problem je u tome što cena servisa, i malog i velikog, zavisi od toga koje delove i tečnosti kupuješ, ali i koje menjaš. Na primer, kod malog servisa, neko ostavi sve da odradi neki majstor dunđer koji će da mu sipa ko zna kakvo ulje, produva kompresorom stari filter vazduha, ne zameni filter kabine..., itd. Ja na primer, obavezno menjam sve filtere, sam kupujem ulje u nekom velikom lancu prodavnica, tako da me obično izađe skuplje. Ali zato uobičajeno sam radim zamenu svega, pa uštedim 1.000 dinara 😁 Mislim, nije stvar u uštedi, nego imao sam par puta negativnih iskustava, a i nekad me majstori u koje imam poverenja otkače pričom - "Brate, imam dva auta na dizalici, nemam pojma kad ćemo da ih završimo, aj odvezi auto negde drugo." Realno, potpuno ih razumem, ali mi se ne ostavlja auto kod nekog muljatora, pa da posle moram da proveravam sve. Uglavnom, cena malog servisa od 11.000 dinara je sasvim OK ako je urađeno ljudski, pošto kvalitetni filteri i ulje produžavaju život autu.Pročitaj više
Moj je bio 1.6 HDI i moram da kažem da je taj motor odličan, kao i petostepeni menjač. Samo redovno raditi servis i to je to. Enterijer je jako dobar i nemojte obraćati pažnju na njega pri kupovini, sigurno je ok. Gume povoljne, lepo gazi sneg, jeftino održavanje, mali potrošač ( nisam mogao... preći 5 l/100 km ).
Bio je 2007 godište, vozio sam ga 2 godine od čega sam ga godinu dana prodavao a iz samo jednog jedinog razloga: bio je potpuno truo. Ja razumem da je problem to što je došao iz Danske, al ne razumem da je truo i KARTER motora ! Znači loš materijal ! Samo o ovome vodite računa.
I još jedna s...tvar, ako sami sebi menjate ulje, i radite sitne popravke ovo nije auto za vas. Sve mogu da razumem, al da skidam brisače svaki put da zamenim filter vazduha, e to nikako...
Ovo je neverovatno sto citam,za Pezo,koji je vecinom od plastike,a lim trajan ko zna koliko godina..Sto se tice ostalih zackoljica,noviji modeli su bez decjih bolesti..
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Problem je u tome što cena servisa, i malog i velikog, zavisi od toga koje delove i tečnosti kupuješ, ali i koje menjaš. Na primer, kod malog servisa, neko ostavi sve da odradi neki majstor dunđer koji će da mu sipa ko zna kakvo ulje, produva kompresorom stari filter vazduha, ne zameni filter kabine..., itd. Ja na primer, obavezno menjam sve filtere, sam kupujem ulje u nekom velikom lancu prodavnica, tako da me obično izađe skuplje. Ali zato uobičajeno sam radim zamenu svega, pa uštedim 1.000 dinara 😁 Mislim, nije stvar u uštedi, nego imao sam par puta negativnih iskustava, a i nekad me majstori u koje imam poverenja otkače pričom - "Brate, imam dva auta na dizalici, nemam pojma kad ćemo da ih završimo, aj odvezi auto negde drugo." Realno, potpuno ih razumem, ali mi se ne ostavlja auto kod nekog muljatora, pa da posle moram da proveravam sve. Uglavnom, cena malog servisa od 11.000 dinara je sasvim OK ako je urađeno ljudski, pošto kvalitetni filteri i ulje produžavaju život autu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika