Veoma kvalitetan auto B segmenta. Dugotrajan i pouzdan, koristimo ga u mojoj porodici vec 16 godina. Kompaktan, a opet ima dovoljno prostora unutra i na zadnjoj klupi, i u gepeku za prenos stvari, a jos vise kada se obore sedista. Dosta opreme za to godiste (kasne '90-te, pocetak 2000-ih) i tu klasu... (Air bag, ABS, podizaci stakala, centralno i daljinsko zakljucavanje, klima, bord racunar). Dosta dobri limarijski i mehanicki jednostavni i izdrzljivi. Dosta udobna sedista i oslanjanje, sa korektnom zvucnom izolacijom u poredjenju sa konkurencijom. Jeftini za odrzavanje.
Iskreno receno nema ih puno. Termostat pre svega, ventili treba da se steluju i zaptivke ventila da se menjaju. Eventualno obratiti paznju na ostale senzore koji kontrolisu rad motora. Crevo usisa vazduha zna da propadne s godinama, a novo ne moze da se nabavi. Treba odrzavati auto redovno (mali i v...eliki servisi), ali to bi trebalo da je norma. Elektronika motora usled starosti zna da bude osetljiva. Farovi znaju da matiraju. Dobar deo modela koje srecem ima problema sa lakom, moj konkretan primerak nema, verovatno zbog garaziranosti. Nema problema sa truljenjem, zabice plastike na eksterijeru i enterijeru znaju da budu lomljive sa godinama.
Kvalitet voznje, izgled automobila, komfor i potrosnja su najvece vrline ovog automobila (potrosnja motora 520d 150 KS). Dizelski motori M47 (2.0 l) i M57 (3.0 l) su opste gledano vrlo pouzdani. Ima i solidnih benzinskih motora (2.2 benzinac u 520i i V8 motori). Dobri rucni menjaci, solidni automats...ki. Zadnja vuca je odlicna sto se tice uzivanja u voznji, mada je to mozda moj licni utisak. Sve u svemu solidan auto E segmenta. I osnovne verzije imaju solidnu opremu.
Odrzavanje zna da bude skuplje od proseka, pre svega majstori znaju satnicu da naplate solidno. Cene delova su uglavnom dobre, da ne kazem odlicne za klasu, mada ima izuzetaka (amortizeri npr.). Opet zavisi od kvalteta delova i proizvodjaca istih. Kvalitet enterijera bi mogao biti bolji za klasu, na...rocito pojedinih plastika. Dizelski motori imaju dizelskih boljki (EGR, DPF, dizne). Noviji dizelski motori (N47 i N57) imaju drasticno skuplji veliki servis zbog polozaja lanca. Inace moderniji motori, kultivisanijeg rada od starijih verzija, ali losijeg kvaliteta tokom godina proizvodnje ovog automobila. 3.0 l motori su generalno bolji od 2.0 l sto se tice pouzdanosti. Benzinski motori osim potrosnje, imaju standardnih problema sa VANOSom ako su sa pocetka proizvodnje modela. S obzirom da i oni imaju lanac, treba voditi racuna i o tome. Elektronika je osetljiva kod ovog modela, zna da izbaci greske koje nemaju veze sa realnom situacijom, jer taj element radi. Ali los akumulator, zaprljani kontakt ili senzor, los regulator napona i alternator znaju da ih izazovu. V10 motor je samo za one sa dubokim dzepom, zbog pouzdanosti, jer moze da izvuce novca za odrzavanje taman koliko je sama vrednost tog primerka.
Ма хајде поузданост V10 мотор, то можеш и сам да одржаваш ако имаш знања и алате, па те и не изађе скупо. Него је проблем потрошња горива, која ти константно цеди новац са рачуна. :D
Sami motori znaju da odu (eksplodiraju), pa treba naci drugi motor, sto ne kosta malo. Plus su i automatski menjaci valjda kvarljivi (osim sto nisu bas hitri u radu), a manuelni su pravljeni samo za americko trziste (pricam za M5 verzije naravno). A ima i drugih sitnijh ili vecih kvarova koji isto u...daraju na dzep. 30 l/100 km, to nije nista za pravog ljubitelja brze voznje :-D Mislim da ni Viper ne trosi nista manje ;-)Pročitaj više
Dobre vozne karakteristike. Odlican izgled restyling verzije, narocito u Aero opremi/izdanju. Dobar enterijer, solidni materijali. Prostran i udoban auto. Cesto u dobroj opremi. Razumno odrzavanja, solidna pouzdanost. Solidni FIAT-ovi motori (1.9 TiD je dobar izbor). Solidna elektrika.
Ne tako sjajni benzinski motori (informacija iz druge ruke). Slaba ponuda/potraznja sto se tice ovih vozila.
Realno, slaba potražnja može da bude baš ozbiljan problem kad odlučiš da prodaš Saab. Generalno to i predstavlja začarani krug pošto ljudi ne žele da ga kupe zato što se teško prodaje i onda se zbog toga teško prodaje i samo jedno pojačava drugo. Ako sam se dovoljno jasno izrazio...
Vrlo dobar auto, po karakteristikama i stilu voznje, izmedju starih i SAAB vozila iz GM-ovog perioda. Jako zanimljivog dizajna, relativno dobrih motora (imam iskustvo sa 2.2 TiD). Dobar enterijer, dobri materijali, dosta prostora i napred i pozadi, vrlo udoban. Elektrika je solidna, cini mi se malo ...bolje nego kod novijih SAAB-ova, ali opet to vrv zavisi od primerka do primerka.
Turbine su najcesci problem. Benzinci su navodno kvarljiviji od dizela, mada po nekom mom iskustvu/informacijama pouzdanost je na relativno slicnom nivou. Nekad moze cilindar da ode, nekad turbina bez obzira da li je benzinac ili dizel ;-) Tesko je naci dobar primerak.
Realno, slaba potražnja može da bude baš ozbiljan problem kad odlučiš da prodaš Saab. Generalno to i predstavlja začarani krug pošto ljudi ne žele da ga kupe zato što se teško prodaje i onda se zbog toga teško prodaje i samo jedno pojačava drugo. Ako sam se dovoljno jasno izrazio...
Sportski nastrojen auto koji pruza odlicno vozacko iskustvo (definitivno za sada moj favorit sto se tog aspekta tice), s time sto treba imati na umu da auto nije trkacki auto, niti kupe. Priustivo je dobrom delu ljudi na nasim prostorima, sto je veliki plus za ovakvo vozilo. Unutrasnjost po mojoj me...ri (minimalisticka, uglavnom hladnijih boja), poprilicno udoban i komforan (makar napred). Potrosnja dobra. Odlican auto za sve generacije vozaca, u zavisnosti od nivoa opreme nudi i dosta luksuza (za to godiste). Dizeli su za preporucljiviji (M47 zbog jeftinije i redje zamene lanca i pratecih delova ima prednost, mada je N47 bolji sto se tice performansi u toku voznje).
Dosta je nizi od prosecnog auta, pa potencijalno moze biti problema sa ivicnjacima, rupama, eventualnim preprekama i prevojima na putevima. Elektricni "gremlini" su cesta pojava kod vecine BMW-a tih godina, tako i kod ovoga. Odrzavanje zna biti skuplje, zavisi kako za koji deo. Kod dizela obratiti p...aznju na standardne probleme dizelskih motora (dizne, turbina, EGR i DPF) i naravno kvacilo, a kod svih modela i na diferencijal. Benzinski motori ipak imaju dosta vise problema (VANOS, i jos neki elementi koji sudeluju u radu motora), mada su u proseku primetno jeftiniji na oglasima i sasvim je izvesno da su neki manje presli, pa bi se dobar primerak potencijalno isplatio (narocito sa cenama nafte u poslednje vreme).
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Рено је одувек правио одличне градске аутомобиле. Заборавио си да напоменеш да је у питању 1.2 8v мотор. :)
Razlog za prijavu korisnika
Jeste, 1.2 8v motor, zaboravio sam da napomenem. Clio je uvek Clio :-)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Не види се утисак. Багује сајт...
Razlog za prijavu korisnika
Najgore je sto sam dosta detaljno napisao, mislio sam da ce se videti kako treba. Sada se vise i ne secam sta sam sve stavio od informacija.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kvalitet voznje, izgled automobila, komfor i potrosnja su najvece vrline ovog automobila (potrosnja motora 520d 150 KS). Dizelski motori M47 (2.0 l) i M57 (3.0 l) su opste gledano vrlo pouzdani. Ima i solidnih benzinskih motora (2.2 benzinac u 520i i V8 motori). Dobri rucni menjaci, solidni automats...ki. Zadnja vuca je odlicna sto se tice uzivanja u voznji, mada je to mozda moj licni utisak. Sve u svemu solidan auto E segmenta. I osnovne verzije imaju solidnu opremu.
Odrzavanje zna da bude skuplje od proseka, pre svega majstori znaju satnicu da naplate solidno. Cene delova su uglavnom dobre, da ne kazem odlicne za klasu, mada ima izuzetaka (amortizeri npr.). Opet zavisi od kvalteta delova i proizvodjaca istih. Kvalitet enterijera bi mogao biti bolji za klasu, na...rocito pojedinih plastika. Dizelski motori imaju dizelskih boljki (EGR, DPF, dizne). Noviji dizelski motori (N47 i N57) imaju drasticno skuplji veliki servis zbog polozaja lanca. Inace moderniji motori, kultivisanijeg rada od starijih verzija, ali losijeg kvaliteta tokom godina proizvodnje ovog automobila. 3.0 l motori su generalno bolji od 2.0 l sto se tice pouzdanosti. Benzinski motori osim potrosnje, imaju standardnih problema sa VANOSom ako su sa pocetka proizvodnje modela. S obzirom da i oni imaju lanac, treba voditi racuna i o tome. Elektronika je osetljiva kod ovog modela, zna da izbaci greske koje nemaju veze sa realnom situacijom, jer taj element radi. Ali los akumulator, zaprljani kontakt ili senzor, los regulator napona i alternator znaju da ih izazovu. V10 motor je samo za one sa dubokim dzepom, zbog pouzdanosti, jer moze da izvuce novca za odrzavanje taman koliko je sama vrednost tog primerka.
Pročitaj više
07. Jun 2024.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ма хајде поузданост V10 мотор, то можеш и сам да одржаваш ако имаш знања и алате, па те и не изађе скупо. Него је проблем потрошња горива, која ти константно цеди новац са рачуна. :D
Razlog za prijavu korisnika
Sami motori znaju da odu (eksplodiraju), pa treba naci drugi motor, sto ne kosta malo. Plus su i automatski menjaci valjda kvarljivi (osim sto nisu bas hitri u radu), a manuelni su pravljeni samo za americko trziste (pricam za M5 verzije naravno). A ima i drugih sitnijh ili vecih kvarova koji isto u...daraju na dzep. 30 l/100 km, to nije nista za pravog ljubitelja brze voznje :-D Mislim da ni Viper ne trosi nista manje ;-)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
30 литара троши у Београду, али на 60 километара. :p
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobre vozne karakteristike. Odlican izgled restyling verzije, narocito u Aero opremi/izdanju. Dobar enterijer, solidni materijali. Prostran i udoban auto. Cesto u dobroj opremi. Razumno odrzavanja, solidna pouzdanost. Solidni FIAT-ovi motori (1.9 TiD je dobar izbor). Solidna elektrika.
Ne tako sjajni benzinski motori (informacija iz druge ruke). Slaba ponuda/potraznja sto se tice ovih vozila.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Realno, slaba potražnja može da bude baš ozbiljan problem kad odlučiš da prodaš Saab. Generalno to i predstavlja začarani krug pošto ljudi ne žele da ga kupe zato što se teško prodaje i onda se zbog toga teško prodaje i samo jedno pojačava drugo. Ako sam se dovoljno jasno izrazio...
Razlog za prijavu korisnika
Узми га после уместо Мериве. :D
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vrlo dobar auto, po karakteristikama i stilu voznje, izmedju starih i SAAB vozila iz GM-ovog perioda. Jako zanimljivog dizajna, relativno dobrih motora (imam iskustvo sa 2.2 TiD). Dobar enterijer, dobri materijali, dosta prostora i napred i pozadi, vrlo udoban. Elektrika je solidna, cini mi se malo ...bolje nego kod novijih SAAB-ova, ali opet to vrv zavisi od primerka do primerka.
Turbine su najcesci problem. Benzinci su navodno kvarljiviji od dizela, mada po nekom mom iskustvu/informacijama pouzdanost je na relativno slicnom nivou. Nekad moze cilindar da ode, nekad turbina bez obzira da li je benzinac ili dizel ;-) Tesko je naci dobar primerak.
Pročitaj više
05. Okt 2023.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Realno, slaba potražnja može da bude baš ozbiljan problem kad odlučiš da prodaš Saab. Generalno to i predstavlja začarani krug pošto ljudi ne žele da ga kupe zato što se teško prodaje i onda se zbog toga teško prodaje i samo jedno pojačava drugo. Ako sam se dovoljno jasno izrazio...
Razlog za prijavu korisnika
Узми га после уместо Мериве. :D
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sportski nastrojen auto koji pruza odlicno vozacko iskustvo (definitivno za sada moj favorit sto se tog aspekta tice), s time sto treba imati na umu da auto nije trkacki auto, niti kupe. Priustivo je dobrom delu ljudi na nasim prostorima, sto je veliki plus za ovakvo vozilo. Unutrasnjost po mojoj me...ri (minimalisticka, uglavnom hladnijih boja), poprilicno udoban i komforan (makar napred). Potrosnja dobra. Odlican auto za sve generacije vozaca, u zavisnosti od nivoa opreme nudi i dosta luksuza (za to godiste). Dizeli su za preporucljiviji (M47 zbog jeftinije i redje zamene lanca i pratecih delova ima prednost, mada je N47 bolji sto se tice performansi u toku voznje).
Dosta je nizi od prosecnog auta, pa potencijalno moze biti problema sa ivicnjacima, rupama, eventualnim preprekama i prevojima na putevima. Elektricni "gremlini" su cesta pojava kod vecine BMW-a tih godina, tako i kod ovoga. Odrzavanje zna biti skuplje, zavisi kako za koji deo. Kod dizela obratiti p...aznju na standardne probleme dizelskih motora (dizne, turbina, EGR i DPF) i naravno kvacilo, a kod svih modela i na diferencijal. Benzinski motori ipak imaju dosta vise problema (VANOS, i jos neki elementi koji sudeluju u radu motora), mada su u proseku primetno jeftiniji na oglasima i sasvim je izvesno da su neki manje presli, pa bi se dobar primerak potencijalno isplatio (narocito sa cenama nafte u poslednje vreme).
Pročitaj više
05. Okt 2023.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Било би дорбо заменити уље у диференцијалу, ако нији већ мењао. Јер вероватно није мењано никад.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Било би дорбо заменити уље у диференцијалу, ако нији већ мењао. Јер вероватно није мењано никад.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.