
2.0 Turbo Aero 205ks, el. podesiva sedista sa memorijom, grejaci sedista, digitalna automatska klima, siber, brisaci farova (kod prljavih puteva samo zamrljaju farove..ne sluze nicemu..), parking senzori (uz doplatu dolazili), metalne kvake na vratima, cela vrata (i prednja i zadnja) oblozena kozom ...
Turbo rupa ogromna, iako ima turbinu kod tipa rizicnijih preticanja mora se podici na oko 3.000 obrtaja, izuzetno trom na oko 2000 obrtaja, ubrzanje od oko tipa 100km/h do 150km/h katastrofalno lose, naravno u odnosu na cipovanog TURBO BENZINCA OD 212KS i 360NM obrtnog momenta. Svi dugmici na tabli,... centralni greben, rukohvati, rucna, donji deo table (ispod volana, kaseta itd..) od tvrde odvratne plastike. Pored sve opreme koju sam naveo u "prednostima" ovog auta nisu mogli da naprave da volan bude podesiv po visini, pa kod "punog" motanja kacim rukama butine/kolena. Ume da trosi ulje (kompletno restauiran motor). Mozda su Saabovi benzinci bili pouzdani i dobri dok su bili u saradnji sa Skanijom, ali ovaj B205R i nije nesto preterano pouzdan. Karoserija izuzetno podlozna rdji i truljenju. Kome je to bitno potrosnja minimalna je oko 10L, pa ide i do oko 14L, a zauzvrat ne pruza nista spektakularno. Subjektivno ruzan enteriijer. Ume da ima problema sa elektronikom. Na zadnjim sedistima niko visi od 175cm se nece lepo provesti.