Sportski nastrojen auto koji pruza odlicno vozacko iskustvo (definitivno za sada moj favorit sto se tog aspekta tice), s time sto treba imati na umu da auto nije trkacki auto, niti kupe. Priustivo je dobrom delu ljudi na nasim prostorima, sto je veliki plus za ovakvo vozilo. Unutrasnjost po mojoj me...ri (minimalisticka, uglavnom hladnijih boja), poprilicno udoban i komforan (makar napred). Potrosnja dobra. Odlican auto za sve generacije vozaca, u zavisnosti od nivoa opreme nudi i dosta luksuza (za to godiste). Dizeli su za preporucljiviji (M47 zbog jeftinije i redje zamene lanca i pratecih delova ima prednost, mada je N47 bolji sto se tice performansi u toku voznje).
Dosta je nizi od prosecnog auta, pa potencijalno moze biti problema sa ivicnjacima, rupama, eventualnim preprekama i prevojima na putevima. Elektricni "gremlini" su cesta pojava kod vecine BMW-a tih godina, tako i kod ovoga. Odrzavanje zna biti skuplje, zavisi kako za koji deo. Kod dizela obratiti p...aznju na standardne probleme dizelskih motora (dizne, turbina, EGR i DPF) i naravno kvacilo, a kod svih modela i na diferencijal. Benzinski motori ipak imaju dosta vise problema (VANOS, i jos neki elementi koji sudeluju u radu motora), mada su u proseku primetno jeftiniji na oglasima i sasvim je izvesno da su neki manje presli, pa bi se dobar primerak potencijalno isplatio (narocito sa cenama nafte u poslednje vreme).
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.