
Imamo ga kratko vreme, kupio sam ga za ćerku, ne mogu nesto mnogo da kazem o njemu, nemam zamjerki, sve je ok,,, dosta je velik za svoju klasu, elegantan automobil, malo trosi
Koliko para toliko muzike
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1. Sjajan mali motor (Renault Clio 0.9 Turbo benzin 75 KS) lepo ubrzava, odlican je za grad
2. Izuzetno udoban auto, uzivancija ga je voziti. Mekano kvacilo i ogibljenje, lako se vozi, vrlo okretan
3. U paketi Clio generation ( poslednja godina proizvodnje -2020) za cenu od 10.500 EUR dobijao se odl...ican paket opreme koji ukljucuje multimediju, navigaciju, klimu, senzore pritiska, al felne...itd sto mislim da je stvarno korektna ponuda
4. Za ovu klasu, sasvim solidan prtljaznik od 300l ipak se radi o gradskom vozilu
Do sada (godinu dana) nisam primetio nista posebno sto bih zamerio na vozilu. Glavna zamerka mi je skupo odrzavanje -mali servis (u ovlascenom servisu) je 130 EUR sto mislim da je zaista previse
Auto preso preko 300 000km, kilometraza vracena. Sramota sta sve rade kod nas.
Sa garancijom je ionako problem što se mnogo toga smatra potrošnim delovima i jednostavno nije pokriveno garancijom. Plus ti kažu da je mali servis, odnosno zamena ulja na 30.000 km, a onda te auto sam obavesti da ustvari moraš da zameniš ulje na 10.000 km ako voziš u otežanim uslovima kao što je gr...adska vožnja, naročito ako voziš dizelaša...Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pozdrav, kupio sam Clia 2014 1.2 16v 120ks.
Za sada je odlican, menjac EDC sa duplim kvacilok je jako dobar, motor vuce na auto putu pri 130-140kmh je jako tih(od buke ima jedino od vetra i guma) . Vrlo je elastican i lepi za sediste pri kick downu. Kupljen je sa 98 hiljada kilometara. Zanima me od...rzavanje. Kada se radi veliki servis na tom modelu?
Za sada najveca mana je jako cudan board computer, vozio sam samo nemce i jos se nisam navikao. Moze li neko da mi kaze kako se restartuje potrosnja i tako to.
Najsigurnije ti je da nađeš uputstvo za taj auto i da vidiš na koliko se radi veliki servis, ali s obzirom da si kupio polovnjaka, ukoliko nisi 120% siguran da je prava kilometraža uradi veliki servis bez obzira na kilometražu. Takođe proveri da li možda mora da se menja i ulje u menjaču - takvi me...njači su nekad suvi, a nekad sa uljem. I još jedan savet u vezi menjača - nemoj da ga voziš kao klasičan automatik pri jako malim brzinama, npr. kad se vučeš negde u gužvi, pa se vučeš lagano kao puž, naročito uzbrdo, pošto mu se tad spaljuje lamela isto kao kod klasičnog menjača.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dizel 1,5 . Mali potrosac, dovoljno mali i snalazljiv u gradu, a opet dovoljno velik i snazan za auto put. Skrivena brava zadnjih vrata.
Skupa izrada rezernog kljuca kartice, i senzori u gumama , a ne pokazuje tacan pritisak u gumama.
Što se novih benzinaca tiče 0.9 tce je prilagođen za ugradnju plina, čak kažu bolje nego stariji modeli. 0.9 tce nema direktno ubrizgavanje i ide klasičan sekvent uređaj. Postoji fabrička verzija. Inače dizel jeste skup, ali je potrošnja mala tako da je isplativost slična kao kod plina.
Ovaj motor u takvim uslovima ne podnosi plin ! Veruj mi, govorim iz iskustva. Posle prvog puta kada sam vozio na plin , odmah je motor promenuo zvuk...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor (1.5 dci; 75KS; 2014; 150.000km).
Automobil je vrlo agilan, lako se vozi, lako se parkira, zabavan je i pravo uživanje za vožnju.
Parkiranje je poseban doživljaj jer se okrene skoro u mestu i nema mesta gde se ne može zavući.
Otvoreni put je priča za sebe. Lako se zaleti, mirno se vozi,... ne troši mnogo, udoban je i ne umara vozača.
Na autoputu dolazi do 100-120 kmh bez prevelike muke i buke, fino krstari, a ume lepo i da pretiče sa ~140kmh.
Za one koji ne znaju da voze, potrošnja ide ovako (dajem opseg zbog brzina):
- 5 brz, ~2000 rpm, 100-140kmh, troši: 3.5-5.5 [lit/100km]
- 4 brz, ~2000 rpm, 60-90kmh, troši: 3.3-3,8 [lit/100km]
- 3 brz, ~1700 rpm, ~40kmh, troši: 3.5-4 [lit/100km]
Poklapa se i sa sipanjem na pumpi, sve u svemu, prosek otkako je kod mene ~4.5 litra sa klimom non-stop.
Poštujte mehaniku vozila, poštujte proizvođačke specifikacije, prilagodite se godinama usavršavanja ovog modela i prijatno ćete se iznenaditi.
Šta ne radim u vožnji?
- Ne gazim ga (mada ume lepo da povuče, ali onda potrošnja skoči i do 10 lit trenutno)
- Ne davim ga u brzinama (koristite menjač uvek kada treba)
- Ne nabijam se ljudima u branik (kočenje i ubrzavanje)
- Ne forsiram hladan motor (dok je hladan, uračunajte po 1.5 lit na potrošnju)
- Ne izbegavam majstore i redovno servisiranje
Trebalo mi je vremena da se naviknem na vožnju dizelaša, na rad turbine, na količinu dobijene snage (po cenu potrošnje), kad i koliko obrtaja zahtevati u vožnji, ali kad ovo prebrinete, potrošnja neće mnogo varirati od fabričke. Zapravo znam jako malo ljudi koji su sa ovim 1.5 dci imali preko 5.5 lit/100km sa sve klimom. Vožnja mi je recimo 40% grad, 60%otvoreno (5 dana samo grad, vikend - krstarenje) tako da DPF neće praviti problem ako ga tu i tamo provozate i dozvolite mu da radi onako kako je i dizajniran da radi.
Gepek je sasvim dovoljan. Prednja sedišta su ok za ljude do 1.90 i 120kg.
Krupnih kvarova nisam imao, ali je kupljen u Srbiji, sa originalnom kilometražom, servisiran i dijagnostikovan u ovlašćenom servisu.
Dakle baš kao "mlad" polovnjak, pa možda nije ni merodavan, a opet - ne treba vam ni polovnjak star 20 godina...
Dinamiku plaća niskom pozicijom sedenja.
Nisam još rizikovao sa penjanjem na ivičnjak.
Pozadi, nije tesan, ljudi prosečne visine ~1.75m mogu lepo da sede i iza višeg vozača.
Ovo ipak nije auto za 4 "velikih" te udobnost za rmpalije ne treba očekivati.
Kupljen je polovan, pa su neke plastike b...ile već oštećene pa verovatno da nije baš top kvalitet izrade tih potrošnih delova.
Karoserija je korektna, limovi i šarke su dobri i nisam imao oštećenja, mada bi mogli biti malo čvršći.
Deluje mekano, gibljivo, elastično, ali isto tako ispunjava NCAP ***** pa je umesto bezbednosti ugrožen samo subjektivni osećaj "mekoće".
Zapravo prava mana mu je što pruža osećaj "osiromašene C klase" kao da je mali Megane, pa onda kažemo: e da je malo duži, e da samo ima malo više mesta pozadi... a onda bi bila klasa više :) ali za mali gradski auto (koji uopšte nije ni mali), sa kojim može da se zuji po gradu a i protegne autoputem, da se uživa u vožnji i da se zalepi za sedište, jako je lepo izbalansiran i kao manu ćete osetiti samo to što biste želeli da vam ovaj auto da svega što ima samo još više i više i više i... nikad kraja
Sa istim felnama imam,samo beli i trayio sam jel ima bolji u klasi,za te pare i ono sto pruza ukratko,nema ni za nesto vise.sem ako niste spremni da otvorite dublji dzep,potrosnja je smesna i nzm auto koji ide ko ovaj uz tako uzivanje i kontrolu,naravno opet kazem,vise para pa da se prica,gradski a...uto,za manje ljudi,tj za osobe koje nisu ogromne i briga me za druge,vozim sebe po potrebi nekad ...,a ako se nesvidja,brate prevoz ili kupi sebi,sam sebi sam najbitniji.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
0.9 TCe motor male potrosnje za benzince, a odlicno vuce. Nije skup za odrzavanje. Udobnost bar na prednjim sedistima je odlicna. Vizuelno i dizajnerski prelep posebno sa jacim paketom opreme.
Doduse, da pomenem da nisam koristio ECO mod dom prilikom a u vecini slucajeva je klima bila u auto rezimu
Cuo sam mnogo losih komentara o tom kliu i zato se nisam odlucio za njega! Da li je tacno da se toliko kvari??
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nije preterano skup za održavanje, mali potrošač 1.5dci sa 80 ks. Motor je okej, ima i gorih i boljih od njega.
Udobnost. Ko god rekao da je ovaj auto udoban ili, ne daj bože, komotan, prostoran, ili laže ili nije seo u drugi auto. Zadnja klupa je užasna. bukvalno daska na kojoj se sedi. Prednja sedišta su relativno udobna, ali je auto dosta krut pri udarcu na rupu. Takođe, auto je dugačak 4.1 metar, pr...ema tome uopšte nije mali, ali, iz nekog razloga, nudi manje prostora na zadnjoj klupi od Pežoa 208 i VW Pola, dok je nešto bolji od fijeste. Prtljažnik je nepostojeći, nekih 300 litara, koji, iako marginalno najveći u klasi, nije dovoljno velik da opravda skoro 2 decimetara veću dužinu auta u odnosu na 208cu. Kvalitet enterijera je užasan, stariji model nema gumirane plastike, dok je fejslift ima tu i tamo. Volan je elektronski, dakle nemate dodir sa podlogom i gumama i samim tim ne osećate kako vam se kreću točkovi. Takođe, volan je jako lenj i neprecizan, dešavalo mi se da i po 5cm pomerim volan bez da ovaj odreaguje. Gas je takođe elektronski, često se dešava da na semaforu neće odmah da krene, već mu treba par sekundi da pođe. Auto koji sam ja vozio je imao problema sa kočnicom, tj. kada se dugo drži na kočnici desi se da se ona uklješti i da nakon popuštanja papučice klješta još uvek drže kočnicu, što zna da bude itekakav problem na semaforu, jer auto neće da krene odmah, ili čak zaštuca nakon polaska zbog prevelikog popuštanja kvačila i dodavanja gasa, te se ponekad i ugasi. Pouzdanost je loša, premda je održavanje jeftino. Ja sam sa njim prešao 2000km i ne znam šta se nije pokvarilo. Nisam jedina osoba koja ga je vozila, a u trenutku kada sam ga ja vozio prešao je 109000km. Ne bih ga kupovao da imam para, i Fiesta, i Polo, a pogotovo 208 su daleko bolja vozila od ovog Klia
Pa sta se to toliko kvarilo dok si ga vozio???
I to sve sa 109.000km???
posedujem reno clio 1,5 dci 2016g , uzeo sam ga 2019 u maju sa 143000 i do 1.09.2020 presao 180000 i nikakvih problema nisam imao , 2 puta menjao ulje i sad cu mu raditi veliki servis.
lagan zaupravljianje i u gradu i na ato putu,udobnost odlična gledajući sa vozaceve strane. ODLIČAN
Mislim da sam k...ompetentan da posto u svom vlasništvu imam 10 automobila , 3 pezo 308 1.6hdi 2017 , skodu fabio , 2 clia , 500L , RENO MEGAN I FLUENCE IPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ovaj ispod reče da ko (od njega) drugačije kaže - laže i hvali auto zato što ga ima. Eto, ja sam njegov komentar pročitao pre nego što sam kupio auto pre godinu i po dana, dok sam birao auto, ali srećom nije na mene ostavio utisak. Za Klia ima dovoljno dobrih i relevantnig testova na intern...etu na svim jezicima, treba ih pročitati pre kupovine.
Ja vozim 1.5 dci 90 KS godinu i po dana i preko 50,000 km, kupljen star 3 godine sa pređenih 147,000 km. Auto ima vrline i mane, ali je u suštini dobar auto sa veoma kvalitetnim motorom i dobrim performansama. Auto je prostran i udoban za svoju klasu što je posledica najvećeg međuosovinskog rastojanja u klasi, vrlo bliskog sledećoj klasi (npr. Clio ima 10 cm veće međuosovinsko rastojanje od Fieste, a samo 5 cm manje od Megana i Fokusa). Položaj vozača se može lepo podesiti (volan, sedište), multimedija je super, gepek sasvim dobar za veličinu auta... Na EuroNCAP testu bezbednosti Clio je ocenjen sa 5 zvezdica, a njegova bezbednosna oprema (ESP i sl.) sa 99% što je bio rekord klase i inače retka ocena. Potrošnja je takođe odlična, a i pouzdanost u mom slučaju, mada jedan primer ne znači da je tako i za model uopšte. Menjač je odlično proračunat za otvoren put i autoput. Delova svuda ima.
Mana je po meni petobrzinski menjač jer u gradu, zbog većih hodova, treba se navići a njega. Na autoputu buka vazduha je veća nego što i trebalo. Enterijer ima povremeno krckanje i sl., ako je to mana u ovoj klasi. Nema digitalni indikator nivoa ulja, i (neshvatljivo za mene) kaseta se ne hla...di klimom. Potrošnja u gradu je dosta veća od deklarisane, meni oko 5,5 litara, zimi i više.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.5 dci 75 ks 2014 126000km
Dosta prostora za tu klasu auta.
Lep dizajn.Lepo se tera po krivinama.
Potrosnja na magistrali 80-100 3.8l.
Udobna prednja sedista sa dobrom bocnom potporom.
Potrosnja po gradu mi je 7,4.
Da li je mana ili ne ali tako je.
Slabo poteze u drugoj ispod 2000rpm.
Sum vetra oko vrata pri vecim brzinama.
Mnogo lose grejanje.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
lep auto,zapada za oko,enterijer lepo uradjen,potrosnja ok
e ovako:za 15 hiljada km.a vozim ga od o km.da kazem sledece,u pocetku sve je bilo super,sada,kada znam da ovaj model sa ovom opremom i motorom kosta 14.880 evra u zivotu ga ne bi kupio,srecom i nisam sluzbeni je,plastika na rukohvatu na vozacevim vratima krcka,prednji levi prozor ima cvrcka,curka v...oda na prednjim levim vratima,prednje plocice cvile da bog sacuva,kada se penjete na trotoar toliko se uvija i jauce kao da je jugo u pitanju,ima neku debilnu memoriju,svaki put kada startujem auto pali se klima bez lampice kako god da namestim ventilaciju,zvik mmotora se promenio neka selna na auspuhu je izgleda popustila,i nije udoban uopste,a auto ima,start stop,hill holder kruz kkontrol,limitator,eco drive sistem,full multi mediu sa navigacijom,kozni volan i rucicu menjaca itd itd itd ovo je realna ocena od mene,i svako ko pise drugacije laze bez razloga jer ima ovaj auto i to je hvali svoga konja,videcemo dalje,za sada poprilicno razocarenje
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.