MojaGaraza - Renault Clio Hatchback (2013 - ) | MojaGaraža MojaGaraza - Renault Clio Hatchback (2013 - ) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Motor (1.5 dci; 75KS; 2014; 150.000km).

Automobil je vrlo agilan, lako se vozi, lako se parkira, zabavan je i pravo uživanje za vožnju.
Parkiranje je poseban doživljaj jer se okrene skoro u mestu i nema mesta gde se ne može zavući.
Otvoreni put je priča za sebe. Lako se zaleti, mirno se vozi,...

Dinamiku plaća niskom pozicijom sedenja.
Nisam još rizikovao sa penjanjem na ivičnjak.
Pozadi, nije tesan, ljudi prosečne visine ~1.75m mogu lepo da sede i iza višeg vozača.
Ovo ipak nije auto za 4 "velikih" te udobnost za rmpalije ne treba očekivati.
Kupljen je polovan, pa su neke plastike b...ile već oštećene pa verovatno da nije baš top kvalitet izrade tih potrošnih delova.
Karoserija je korektna, limovi i šarke su dobri i nisam imao oštećenja, mada bi mogli biti malo čvršći.
Deluje mekano, gibljivo, elastično, ali isto tako ispunjava NCAP ***** pa je umesto bezbednosti ugrožen samo subjektivni osećaj "mekoće".
Zapravo prava mana mu je što pruža osećaj "osiromašene C klase" kao da je mali Megane, pa onda kažemo: e da je malo duži, e da samo ima malo više mesta pozadi... a onda bi bila klasa više :) ali za mali gradski auto (koji uopšte nije ni mali), sa kojim može da se zuji po gradu a i protegne autoputem, da se uživa u vožnji i da se zalepi za sedište, jako je lepo izbalansiran i kao manu ćete osetiti samo to što biste želeli da vam ovaj auto da svega što ima samo još više i više i više i... nikad kraja

Pročitaj više

31. Jan

Cena/Kvalitet Održavanje Potrošnja Komfor Motor

0.9 TCe motor male potrosnje za benzince, a odlicno vuce. Nije skup za odrzavanje. Udobnost bar na prednjim sedistima je odlicna. Vizuelno i dizajnerski prelep posebno sa jacim paketom opreme.

27. Okt 2019.
Pogledaj ostalih 1 komentara
Dusan Stamenovic 24. Nov 2019.

Meni je prosek 8,9 na 13000km(toliko je presao)
Cist Grad 11l Kragujevac
Otvoreno 7l
Sa 1,5 dci 75 ks
Grad 7,1
Otvoreno 3,8
Clio sa dizel motoro je vrh ,
Clio 0,9 benz meni ne odgovara

Potrošnja

Nije preterano skup za održavanje, mali potrošač 1.5dci sa 80 ks. Motor je okej, ima i gorih i boljih od njega.

Cena/Kvalitet Pouzdanost

Udobnost. Ko god rekao da je ovaj auto udoban ili, ne daj bože, komotan, prostoran, ili laže ili nije seo u drugi auto. Zadnja klupa je užasna. bukvalno daska na kojoj se sedi. Prednja sedišta su relativno udobna, ali je auto dosta krut pri udarcu na rupu. Takođe, auto je dugačak 4.1 metar, pr...ema tome uopšte nije mali, ali, iz nekog razloga, nudi manje prostora na zadnjoj klupi od Pežoa 208 i VW Pola, dok je nešto bolji od fijeste. Prtljažnik je nepostojeći, nekih 300 litara, koji, iako marginalno najveći u klasi, nije dovoljno velik da opravda skoro 2 decimetara veću dužinu auta u odnosu na 208cu. Kvalitet enterijera je užasan, stariji model nema gumirane plastike, dok je fejslift ima tu i tamo. Volan je elektronski, dakle nemate dodir sa podlogom i gumama i samim tim ne osećate kako vam se kreću točkovi. Takođe, volan je jako lenj i neprecizan, dešavalo mi se da i po 5cm pomerim volan bez da ovaj odreaguje. Gas je takođe elektronski, često se dešava da na semaforu neće odmah da krene, već mu treba par sekundi da pođe. Auto koji sam ja vozio je imao problema sa kočnicom, tj. kada se dugo drži na kočnici desi se da se ona uklješti i da nakon popuštanja papučice klješta još uvek drže kočnicu, što zna da bude itekakav problem na semaforu, jer auto neće da krene odmah, ili čak zaštuca nakon polaska zbog prevelikog popuštanja kvačila i dodavanja gasa, te se ponekad i ugasi. Pouzdanost je loša, premda je održavanje jeftino. Ja sam sa njim prešao 2000km i ne znam šta se nije pokvarilo. Nisam jedina osoba koja ga je vozila, a u trenutku kada sam ga ja vozio prešao je 109000km. Ne bih ga kupovao da imam para, i Fiesta, i Polo, a pogotovo 208 su daleko bolja vozila od ovog Klia

Pročitaj više

07. Mar 2019.
Vučko Trifunović 17. Mar 2019.

kao prvo ti nisi posedovao vozoilo ne mozes da pricas nesto sto nema pojma elektronski volan jos nije dozvoljen i pusten u serijsku proizvodju, sto znaci da jejos preko letve volana i kardana povezan.... drugo na novom auto je nesto ne moguce da zalepe klesta nego vi verovatno ste zabagovali jer ga...Pročitaj više

Potrošnja Motor

Ovaj ispod reče da ko (od njega) drugačije kaže - laže i hvali auto zato što ga ima. Eto, ja sam njegov komentar pročitao pre nego što sam kupio auto pre godinu i po dana, dok sam birao auto, ali srećom nije na mene ostavio utisak. Za Klia ima dovoljno dobrih i relevantnig testova na intern...

Mana je po meni petobrzinski menjač jer u gradu, zbog većih hodova, treba se navići a njega. Na autoputu buka vazduha je veća nego što i trebalo. Enterijer ima povremeno krckanje i sl., ako je to mana u ovoj klasi. Nema digitalni indikator nivoa ulja, i (neshvatljivo za mene) kaseta se ne hla...di klimom. Potrošnja u gradu je dosta veća od deklarisane, meni oko 5,5 litara, zimi i više.

Pročitaj više

05. Feb 2019.

Komfor

1.5 dci 75 ks 2014 126000km
Dosta prostora za tu klasu auta.
Lep dizajn.Lepo se tera po krivinama.
Potrosnja na magistrali 80-100 3.8l.
Udobna prednja sedista sa dobrom bocnom potporom.

Potrošnja

Potrosnja po gradu mi je 7,4.
Da li je mana ili ne ali tako je.
Slabo poteze u drugoj ispod 2000rpm.
Sum vetra oko vrata pri vecim brzinama.
Mnogo lose grejanje.

15. Jan 2018.
Isus Licno 15. Jan 2018.

Potrosnja ti je ok. Ima ovde pacijenata kojima Fluence sa 1.5 dci trosi 3.5 na otvorenom, u gradu ne prelazi 5. To sto povlaci slabo ispod 2000 je verovatno iz razloga sto mu je oko 2000 najveci obrtni.

Pouzdanost Potrošnja

lep auto,zapada za oko,enterijer lepo uradjen,potrosnja ok

Cena/Kvalitet

e ovako:za 15 hiljada km.a vozim ga od o km.da kazem sledece,u pocetku sve je bilo super,sada,kada znam da ovaj model sa ovom opremom i motorom kosta 14.880 evra u zivotu ga ne bi kupio,srecom i nisam sluzbeni je,plastika na rukohvatu na vozacevim vratima krcka,prednji levi prozor ima cvrcka,curka v...oda na prednjim levim vratima,prednje plocice cvile da bog sacuva,kada se penjete na trotoar toliko se uvija i jauce kao da je jugo u pitanju,ima neku debilnu memoriju,svaki put kada startujem auto pali se klima bez lampice kako god da namestim ventilaciju,zvik mmotora se promenio neka selna na auspuhu je izgleda popustila,i nije udoban uopste,a auto ima,start stop,hill holder kruz kkontrol,limitator,eco drive sistem,full multi mediu sa navigacijom,kozni volan i rucicu menjaca itd itd itd ovo je realna ocena od mene,i svako ko pise drugacije laze bez razloga jer ima ovaj auto i to je hvali svoga konja,videcemo dalje,za sada poprilicno razocarenje

Pročitaj više

08. Okt 2016.

lep, startan, upravljiv

Pouzdanost Komfor

zamena diksova na 17 000 km, preko 120km/h bucan kao clio3 na 170! do 145 ubrzava, posle toga vecnost! Nepregledan

17. Feb 2015.
Milos Stupar 17. Feb 2015.

Sluzbeni je auto, vozim ga kao svoj, kunem ti se! Poenta je sto nisu samo meni otisli, vec na jos 4 auta, i to sve pre 20 000 km.. Stanjili su ih, skripe,, ma uzas... vozio sam clio 3 pre 4, bukvalno je AUTOMOBIL za ovo g

20. Aug 2013.

Potrošnja Komfor Motor

Izgleda veoma moderno i zanimljivo. Veoma stedljiv motor sa stop-start sistemom. Za promenu, ima izuzetno udbna sedista. Ne oseca rupe i lezece. Veliki prtljaznik. Neverovatno lak za voznju.

Malo mesta pozadi. Crni "pioano" plasticni detalji u kabini veoma osetljivi na grebanje. Ustede na sitnicama. Kilava rucica menjaca, kao da je sa Dacije.

03. Jan 2013.
Pogledaj ostalih 2 komentara
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top