
Udoban, pregledan i lak za vožnju bez obzira na veličinu auta. I za gradsku vožnju i parkiranje prihvatljiv, a za otvoreni put perfektan.
Mnogo plastičnih delova, pre svega na karoseriji.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ESPACE 1.9 dci 2005 jako mala potrosnja prostor kao konfor voznje je jako dobar.
kvarovi su stalni pogotovo na sitnim delovima a majstori kad vide da im renault ulazi u garazu odmah trljaju ruke,sta god treba da zamenis pola motora moras da vadis napolje ...jedan obican termostat na 1.9 dci da zamenis poras sve sto je ispred da skines da bi dosao do njega a da nepricam o malom h...ladnjaku koji se nalazi u kokpit samo da places ,posle voznje desilo mi se da jednostavno na parkingu pukne crevo na termostatu pri malo vecoj brzini odma pali chek da proverim dizne ugasim upalim nema nista.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veoma lep auto, lepo se cuje i lepo ide. Imate dosta opcija kod kupovinu malo novijeg BMW-a. Odlican za duge puteve, jeftina registracija.
Voleo bi malo jaci da bude, VEOMA mali motor. Ne kvari se cesto ali potrosni delovi se menjaju cesto
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
imam espejsa 1,9 dci 85kw 2003god, vec 6 godina je kod mene i mogu reci da auto zasluzuje svaku pohvalu, odlican u svakom pogledu. radim takav posao da prelazim mnogo kilometara, za 6 godina presao sam preko 200 000 km i ni jedan ozbiljan kvar nisam imao. naravnom redovno ga servisiram i samo gas...... sada je na satu oko 360 000km a kad sam ga kupio imao je oko 150 000km. motor je odlican, po meni jedan od najboljih dizela u svojoj klasi. jos nisam čuo dizela njegove generacije da radi tako tiho kao dci.
najveca mana renoa generalno je nazalost sto kod nas nema majstora za reno vozila. navescu jedan primer koji se meni desio bas na espejsu, otkazala mi je jednom prilikom automatska rucna kocnica, na moju srecu imam "postenog" majstora koji mi je na elektronici rucne kocnice zamenio jedan relej koji ...je kostao 5 evra i sve je bilo ok. dok je jedan moj prijatelj imao isti problem na svom skeniku i majstori su mu promenili citav mehanizam rucne kocnice i naplatili mu cak 200 evra. po najvecu manu bas na espejsu mogu navesti kocnice, ne nisu lose nego se brzo trose, za 6 godina sam vec 4 puta mijenjao disk plocice i jednom diskove. pretpostavljam da je to zbog same tezine vozila.
Pa koliko si presao za te 4 godine? plocice idu na oko 30.000 a diskovi na 60ak hiljada, naravno zavisi i od voznje, moze to i dosta brze
Sto se tice majstora ima i dobrih, makar u Beogradu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je bukvalno zamena za kombi, kada se skinu druga i treca klupa, staje sve.
1.9 DCI nesto najgore za ovaj auto, motor je toliko slab. ko kupi 1.9 DCI neka razmislja u narednih 12 meseci za generalku, ako ga koristite za transport nece izdrzati 6 meseci.
Samo 2.0 benzinac ili 2.2 DCI.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam renault espace 4 2.0T benzinac 163ks. 2003.g. Kupio sam ga pre 5 godina i presao oko 60000, inace na satu je 300000 sad. Da napomenem da pre njega nisam nikada vozio los auto, uvek auto srednje ili vise klase. Ovaj sam kupio zbog toga sto imam cetvoro dece. Do sada nisam imao ni jedan ozbiljan ...kvar, radim servise uredno i to je to. Sve sto sam do sada menjao od potrosnih delova je bilo iz fabricke ugradnje sto govori da je auto presao stvarnih 300000 a ne kao dizeli koji ovde dodju sa 800000. Auto ima turbinu i jako lepo vuce, za one koji neznaju ima i plivajuci zamajac ali to neka vas ne plasi posto ga niko na ovom benzincu nikada nije menjao a da ja znam. Auto se vozi bukvalno kao da je twingo, okretan startan, siguran jedino se na kocnicama koje su super ipak oseca velika tezina koja uzrokuje i vecu potrosnju benzina. Prosecno trosi 10l ali je velika razlika kada se vozi na autoputu za koji je napravljen, tada trosi jako malo dok u gradu moze da predje i 13l. Sedista se okrecu i klizaju kako god zelite po autu, ima panoramu preko celog krova koja cini da se osecate prijatno. Elektronika mu je ok za razliku od vecine dizela. Delovi za servise kostaju prosecno, veliki servis je kod dobrog majstora "kod hipodroma " zajedno sa zamenom 46000 mali oko 12000. Sva cetiri dobra amortizera oko 22000 sa zamenom. Toplo preporucujem ovaj auto za vece porodice ali u grand verziji obavezno.
Auto ima samo jednu manu koja moze da vam pojede zivce dok ne saznate sta je u pitanju a to je motorizovana klapna gasa zbog koje nekada auto blokira na 2500 obrtaja i tada nemate uticaj na gas papucu, tada auto treba ugasiti i ponovo upaliti i posle toga je sve ok. Nemojte kupovati novu (300e) jer... to ne resava problem. Uglavnom konektor na samoj klapni pravi problem, zamenite ga polovnim posto nov ne postoji. Morate cesce cistiti klapnu (leptir), barem jednom godisnje. Skinite plasticnu pokrivku motora jer usled velike temperature motora bobine postanu krte i pokvare se. Nemojte se plasiti ovog auta, ovo su sitnice koje imaju i drugi proizvodjaci. Eto nekih saveta, mozda sam nekom pomogao...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Espace, 1,9 dci, 2003.god.Nešto najkomfornije što sam vozio u životu.Mislim da mu, kada je udobnost u pitanju nema premca.Pregledan, prostran, lako upravljiv, ne preterano veliki potrošač obzirom na težinu i gabarite ( do Grčke i nazad 6,4 lit/100km. Od kako sam ga kupio, a imao sam dva, oba ...1,9dci nikada nismo pakovali stvari.Šta god da smo stavili u gepek, uvek je bilo još mesta.Kada se naiđe na dobar primerak - retko dobar užitak.Redovno održavanje i to je to.
Elektronika koje kao ni na jednom drugom autu nema više.Od elektronske ručne kočnice, paljenja signalnih lampica na instrument tabli iz čista mira - a što sam rešavao skidanjem klema sa akumulatora pa ponovnim prikačinjanjem.Milion senzora počevši od onog sa dve buksne koji daje signal komp...juteru da pedala kočnice nije više pritisnuta a koji za malo da me košta pravo malo bogatstvo da nije bilo jednog Bore iz Ćuprije.Podizači stakala koji vremenom pobrljave i za kraj posebna zahvalnost Plavom kome zahvaljujući ne znam kada ću ponovo kupiti Renault.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam 2,2 dci.Svi kod nas beze od ovog modela zbog registracije od 50-ak hiljada,a ne racunaju sto je rasterecen motor sa 6 brzina i sto se ne kvari.Slatko presao preko 50000km pocvsi od 200000.Od ulaganja osim redovnih servisa imao samo zamenu termostata.Auto na putu trosi 6 l pri voznji 110km/...h.Udobniji auto nisam vozio.Iz cuga prelazio po 1500km.
Ja mu nisam nasao mane.....Ajde ako je to mana to su gume 17 inca zbog cene,ali to je sitnica
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Tek sam ga kupio i nemam neko veliko iskustvo sa svojim vozilom.
Uglavnom su svi unutra na istim mestima osteceni...
Pozdrav...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.9dci,novembar 2005, 88kw,NAP sertifikat, prvih 255000,crna boja, authentic oprema. Jedan vlasnik u Holandiji. Sva dokumentacija iz svake godine o svakom servisu, jednostavno auto za poželeti. Karoserija očuvana, unutrašnjoj takođe. Manuelna klima. Kupljen za 2750eur na ime. Registracija 250,gu...me 100,mali servis 100sa antifrizom i zamenom nekih sitnica. Veliki servis je radjen na 210.000 u 2013god. Auto se ne vozi svaki dan. Par puta mesečno za putovanja, zato je i kupljen. Kada raditi veliki servis, odmah ili za 10hiljada??? Kisi su provereni i sve je ok, turbina i zamajac takođe. Motor je radjen jer dihtung glave nije fabrički, bar majstor kaze tako. Za ove pare i vise nego odličan, a na sajtu su cene procenjene, osim krsevakoji stvarno ne vrede. Toliko za sada. Pre njega vozio Picasso 2.0hdi,razlika je ogromna. Preporuka za kupovinu.
Mišljenja sam da je 1.9dci slab za karoseriju. Definitivno nije auto za grad. I pored svih mana koje vidite na sajtu, svaki auto bilo koje klase kada stane pored njega izgleda smešno..... Nemci pogotovu:)
Sumnjao sam u kvalitet modela, ali sigurno nećete omanuti u izboru. Sve ispod haube se moz...e rešiti za 1500eur i mirni ste narednih 3-5godina.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Neverovatno često ljudi mislie da su ovakvi minivenovi ekstremno teški za parkiranje iako su čak i oni najveći kraći od npr. Passata ili Opel Insignie, a pritom sediš visoko i vidiš sve oko sebe. A ovo za plastične delove - kakve veze ima da li je nešto od karoserije napravljeno od plastike ili od l...ima?Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika