Neverovatno prostran ako su i zadnja sedista u zadnjem polozaju, praktican, cak se i krevet od sedista moze napraviti mali potrosac, startan, ekonomican, udoban, stabilan, pouzdan
Na Balkanu najveca je mana sto se ne mozes hvaliti komsijama i ne mozes nadoknaditi neke nedostatke pomocu automobila
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.2 16v munja od autica, prostran i jako udoban, panorama platneni krov, zadnje sediste se pomera napred nazad da bi se dobila veca zapremina gepeka, digitalni sat na sredini , gradski interesantan autic, samo redovno odrzavanje i to je to
zbog svog dizajna jako nestabilan i klimav, voznja sa otvorenim prozorom ce ti ubrzo stvoriti glavobolju jer nekako non stop duva u glavu nije kao kod drugih automobila, nema merac temperature, cudan polozaj volana, pri voznji od preko 70 80kmh auto kao da ce da poleti, kad se upali klima ceo auto v...ibrira ne moze da se sedi u njemu
Реците ми , колико је препоручиво да се иде на отворено са њим и колико може да иде ?
Ovo mi je drugi, vozio sam prvo slabiji pa sad 16v. Ove godine smo išli na Peloponez. Prvi dan hiljadu kilometara. Prošle godine Sicilija. Auto je bombona. Jes malo bučan na 150 al ide
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komfor za vozaca i suvozaca, potrosnja, kompaktibilnost...
Nema obrtomer, merac temperature, skucenost pozadi, otezan ulazak na zadnju klupu...
Dobro, obrtomer i merač temperature nemaju ni mnoga druga kola, što mene isto ekstremno nervira. Pozadi jeste skučen, ali s obzirom na ukupnu dužinu auta, još je i dobar.
Obrtomer mi i nije bitan jer brzine menjam na osecaj ali merac bih morao da ugradim jer nekako ne mogu da se opustim u voznji i ako cesto proveravam rashladnu tecnost. Moracu da ugradim merac temperature ako je ikako moguce.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Najbolji auto ikada.
Mislim da mu je najveća mana bezbednost. Bilo bi idealno kada bi svi na svetu vozili Twingo, pa kad se sudariš da to bude sudar dva slična vozila, odnosno iste težine. Ali da te u njemu udari neka mrcina od 1.700 kila, to je već u fazonu - bolje da umreš na licu mesta nego da preživiš. Inače je fant...astičan za uvlačenje na parking tamo gde drugi ne mogu da stanu, mogu da ga voze i viši od dva metra, a nije nešto mnogo veći od Smarta u koji staju dve osobe (mada sam ja jednom video tri).Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
изузетан антологијски комплетан дизајн
обавезно узети модел са серво воланом
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mali i zgodan za parkiranje
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam Twinga 1.2 8V četiri godine. Kupljen je u Njemačkoj na Renoovom placu gdje je dugo stajao, a došao im je u zamjeni staro za novo. Auto je imao jednog vlasnika sa potpunom servisnom istorijom do zadnjeg kilometra, a u trenutku kupovine imao ih je 213.000. Pošto sam ga kupio veoma jeftino, sv...e sam u startu zamjenio što je bilo za zamjenu (fizička očuvanost karoserije i unutrašnjosti bila je izvanredna). Prednji amortizeri, prednji federi, zakretaci, diskovi i pločice, prednji stabilizatori, zadnji kočioni cilindri i pakne, uradio sam veliki servis i to je to. Od tada apsolutno nijedan kvar nisam imao, auto se svakodnevno vozi uglavnom u gradskim uslovima, a svake godine se ode i na more. Uglavnom sada ima 270.000 na satu, ne troši ulje i pali na pola ključa. Izuzetno udoban za klasu kojoj pripada, a sa panorama krovom ga je uživancija voziti ljeti. Solidno je opremljen (servo volan, ABS, prednji i bočni vazdušni jastuci, stakla i retrovizori na struju, aluminijumski točkovi), a posebno što oduševljava je nevjerovatna prostranost sa zadnjom kliznom klupom. Smatram da ne postoji bolji auto za manje para, pogotovo ako naletite na zadnje serije. Jednostavno Twingo prve serije je sjajan auto za grad, ali i za mnogo više od toga.
Od nedostataka bi izdvojio nekoliko stvari koje su mogle biti bolje. Rezervni dijelovi su bagatela, osim recimo amortizera koji su skuplji od onih za mnogo bolja, jača i novija auta. Potrošnja na otvorenom je okruglo 5 litara, što je sjajno, ali u gradu hoće potrošiti oko 7 litara, a u zimskim ...uslovima i nešto preko 8, što svakako nije malo. Nije za vozače sa težom nogom na gasu, prvenstveno zbog veoma jakog servo upravljača koji ništa ne prenosi sa asfalta do "ruku", ali i samog vješanja koje je prvenstveno podešeno za udobnost. I pored toga na kratkim neravninama hoće osjetno lupiti, ali to je zbog same veličine auta, te i zbog 14-colnih točkova.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odli;an gradski auto
Za sada nema
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mali, pregledan, lak za parkiranje i kretanje po gradu, potrosnja goriva mala, registracija isto tako. Sto se tice komfora, natrpam svasta u njega, od ulaynih vrata do biciklica za klince. Imala sam priliku da menjam auto, za bplje, ali sam odustala u poslednjem trenutku, ne mogoh da se rastanem sa ...Tvingom koji sem servisa jednom godisnje i ulubljene haube koju mi je bahati majmun ulubio, nemam nista vise da dodam. Sve preporuke
Bucan je u voznji, mada ja pojacam radio :) Zanosi na otvorenom putu pri vecim brzinama.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Svaka cast Renaultu odlican automobil
Za sada ni jedna
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Stvarno, ni manjeg auta ni više prostora. Napred imaš osećaj da voziš bar duplo veći auto. Može da se parkira gde god hoćeš, može i da preveze šta god hoćeš. Ipak mu je bezbednost velika mana.
Razlog za prijavu korisnika