
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor 1.2 75ks benzin, zbog svoje kilaze ide odlicno, lepo vuce. Nikad ne zavergla, pali kao mina i po najvecem minusu. Moze svuda da se zavuce. Realno ima dosta prostora na zadnja dva sedista ako se uzme u obzir koliko je mali auto. Zadnja sedista se pomeraju kao i prednja sto je dobro jer mozete s...manjiti gepek na minimum kako bi dobili dovoljno meta za kolena za putnike pozadi, i obrnuto.
Tvrd kao i svi automobili sa tim medjuosovinskim rastojanjem. Potrosnja benzinca velika u odnosu na ocekivanja za tako mali auto. Praktican za grad ali u Bgu ga ne mozete po centru spustiti ispod 7l. Unutrasnjost simpaticno izgleda ali je svuda najjeftinija plastika koju mozete pritiskom ruke da ul...ubite na vratima. Veoma tanak lim, gepek se moze ulubiti prilikom neopreznog parkiranja.
Potrosnja je sasvim korektna.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mali gradski autic, 1.216v sasvim dovoljan za sve
Mali gepek
Imajući u vidu koliko je gepek mali kod drugih u toj klasi, kod Twinga nije ni mali. Ako ima odvojena sedišta nazad pomeranjem se može značajno uvećati.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.5 DCI, sjajno vuče
troši u gradu ispod 6l, auto put oko 5l
Prostran, za te dimenzije auta unutrašnjost neverovatno dobro iskorišćena
Limarija nije nešto specijalno
Komfornost pri vožnji nije idealna
Kolika je potrošnja Twinga dvojke 58 ks u gradu i na otvorenom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedujem Twingo 1.2 16Ventila 2008.god. 75 konjskih snaga. Veoma lep auto u svojoj klasi, po meni dosta lepsi od Clia. Spoljasnje dimenzije kompaktnije, ali unutra pruza skoro isti prostor i komfor. Odlicna (francuska) udobonost, dvoja zadnja sedista nezavisno preklopiva i podesiva po duzini (za k...rupnije predmete u gepeku pomere se zadnja sedista ka napred, za krupnije Osobe na zadnjim sedistima, ista se mogu pomeriti ka nazad.), zasebno osvetljenje u gepeku. U prednjim sedistima postoji po jedna velika futrola dovoljna za dnevnu stampu, neku knjigu, mapu i slicno. Odlicna preglednost u svim pravcima. Neverovatno stabilan pri bilo kojoj brzini kretanja, i bez obzira dal je u pravcu ili u krivini. Nisko teziste auta. Lepa i dobro profilisana odlicna Iso Fix sedista.Vozacevo podesivo po visini.Grejaci bocnih retrovizora koji su u boji karoserije, podesavanje vozacevog sedista po visini, upravljaca po visini (upravljac i rucica menjaca fabricki presvuceni kozom). Komande za radio na upravljacu. Erbeg 2 x frontalni + 2 x bocni (u prednjim sedistima) + 2 x u krovu. Abs, Asr, Tonirana stakla, branici u boji karoserije, fabricke maglenke napred. Startnost auta vanserijska za ovu klasu, izuzetno elastican i brz(prilicno bolje od Clia sa istim motorom (1.2/16V /75 KS), i neupodivo bolje od Sandera sa istim motorom (1.2/16V/75 KS). Veoma ekonomican sto se tice potrosnje goriva (penzionerska voznja 5 litara na 100 km puta, normalna voznja 6 litara, grad 7, oshtra voznja + 1 litar), puno pregrada u autu (u prednjim vratima, u zadnjim bokovima, iza upravljaca, ispred centralnog bord displeja, ispod radija, zasebna plafonjera za vozaca/suvozaca. Podesavanje farova po visini.... Odlican kvalitet izrade. Cena odrzavanja nije previsoka (metlice brisaca (grafitna 400 din komad), tecnost za brisace 100% (oko 200 dinara litar), plocice prednjih diskova (2500 dinara) , motorno ulje (ja koristim u ovom autu Total Quartz 9000 + filter ulja oko 3000 dinara set), gume Mishelin Energy Saver, redovno odrzavanje cistoce i urednosti i to je to. Odlican za bilo koju relaciju/destinaciju (grad, lokal, auto put, letovanje, bez obzira, dal je "prazan" ili "pun" putnika i prtljaga). Po mom skromnom misljenju, ovo je francuski odgovor na Mini moris, ko zeli standardnu mehaniku, upakovanu u prelepu karoseriju (za mene mnofo lepsi od Clia), sa mnostvom interesantnih detalja u kabini (analogni obrtomer naprimer), zeli nesto poput mini morisa, ali da ima svoj autenticni smek, neka ne trazi dalje od ovog modela.
Po meni (okoreli ljubitelj dzipova i terenskih visokih vozila), jedina mana, da je tako nazovem je, da zbog niskog tezista, ovaj auto ima i mali klirens (resiv visokoprofilnim gumama).
Druga mana je sto nema 5 vrata.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
pregledan, interesantnog enterijera, kvalitetna i udobna sedišta
Mnogo troši 1.2 9l u gradu normalne vožnje,
bučan,
elektronika užasna, malo veći mraz ili sune i problemi počinju
lamela stradala posle 2 godine
radio se izguli ceo za 3 godine
očajna klima koja uguši 1.2 motor a jako loše hladi
nepouzdan i neekonomičan auto, najveći promašaj od renoa
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odličan mali gradski automobil. Vrlo praktičan. Sjajno je projektovan i lepo iskorišćen prostor u kabini. Sa standardnim motorom nije "sportista", ali za to za šta je pravljen je odličan i dovoljan. Solidan je i za duži put, ali za dvoje ili troje putnika za dug put. Pouzdan je i lepo funkcio...niše
Ništa specijalno. Sve je ok i u nivou očekivanja za ovu klasu automobila.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sjajan mali gradski auto, ne mogu da mu nađem zamerku... Vozio sam ga oko 20 puta i to svaki put kao da vozim trke, veoma dobro se pokazao. Taj mali prostor koji ima, veoma dobro je iskorišten! Mnogo mi se svideo...
Možda je malo skup ;)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Praktican, sa puno korisnih i dobrih resenja. Mali, a zapravo automobil korektne velicine u kabini.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.