Imam Reno Tvingo benzin 2007 god 60ks pa me interesuju koja su ulja dobra za ovaj motor?
I na koje kilometraze se ulje mena u sinteticko,polusinteticko i mineralno?
Hvala.
Ja sipam Elf sitnetičko 5W40 i menjam ga između 10.000 i 15.000 km, odnosno na godinu dana najduže. Imam ga već duži niz godina, dosta se vozi i nema nikakvih problema...
Imam twinga 1.2 16v al u poslednje vreme motor mi se cuje kao dizel a ne benzinac... pa me interesuje dal se isplati osveziti ceo motor ili kupiti polovan isti motor....
i koja je procedura oko menjaja istog motora sto se tice registracije
Planiram kupiti polovnog Twinga s ogranicenim budzetom od 3000 do mozda 3500 Eura. Na sto treba pripaziti kod kupovine polovnjaka i kakvi su troskovi servisiranja? Hvala!
posjedujem Renault Twingo II 2007 1.5 dci. Moj problem je signalna lampica "Electronic fault" koja se pali pri usponu dok auto teze vuce (npr kada je auto u cetvrtoj brzini u brdu i kada obrtaji opadaju) i na autoputu kada su obrtaji iznad 2000 po ravnici ili usponu, nikada niz brdo. Lampica bude upaljena po prosjeku oko 20 sekundi i ugasi se ubrzo nakon prebacivanja u manju brzinu, smanjenja brzine voznje, ili prestanka uspona. Zanima me da li je problem ozbiljan jer planiram na put o...d 600 km, i koliko kosta popravka? Unaprijed zahvaljujem :)Pročitaj više
Koliko je ozbiljan problem to niko ne može da ti kaže. Greška se pojavljuje zato što auto kompjuter registruje nepravilne signale sa nekog od mnogobrojnih senzora na motoru. Vidiš i sam da se manifestuje prilikom nekih specifičnih režima rada. Kvar je sigurno memorisan u ECU i treba ga dijagnostikom... očitati, može i sa onim jeftinim OBD što se bluetooth-om vezuju na telefon.Pročitaj više
Meni se na 1.9dci palila greska za grejac (inace to mu je greska za turbinu, grejace i jos nekoliko stavke) i bio je problem u turbini a bas slicni simptomi kao kod tebe. Na kraj mi auto nabio turazu.
Posjedujem Renault Twingo II 2007 1.5 dci o kojem ima jako malo informacija na netu. Moj problem je lampica "Electronic fault" koja se pali pri usponu kada auto teže vuče (npr u četvrtoj brzini uzbrdo pri opadanju obrtaja motora) i na autoputu iznad 100 km/h kada obrtaji pređu 2000. Bude upaljena prosjecno nekih 20 sekundi pa se ugasi kada obrtaji opadnu. Da li je neko imao slično iskustvo? Da li je problem ozbiljan, jer planiram ići na put od 600 km? Koliko košta popravka? Unaprijed z...ahvaljujem :)Pročitaj više
Pozdrav Svima!
Molim za pomoc, kako da resim sledeci, po meni banalan problem!
U pitanju je reno twingo 2008.g. 1.2 16 V sa 1149 ccm i tipom motora DF4, koji po svim mogucim specifikacijama (maticni reno sajt, pa i bilo koji drugi sajt preko interneta, bilo koji katalog AMSS, fabricka knjiga doticnog auta....) ima 55 KW tj. 75 KS.
U carinskoj dokumentaciji je prilikom uvoza ovog auta (pre 3-4 godine), neki pametnjakovic napisao da ovaj auto ima 56 kw tj. 76 ks, umesto 55kw i 75 ks.
Ja sam se ...i prilikom prve registracije i prilikom svakog produzetka iste bunio i negodovao i na tehnickom i u osiguranju i u sup-u, zasto moram da placam skuplju registraciju za taj auto (u proseku za oko 3500 dinara vise), nego li sto inace treba da platim. Svi su mi pricali pa tvoj auto ima 76 ks - zato.
Saznao sam da je i "cenovna" kategorija upravo 55 kw/75 ks - cena registracije je manja, a ako auto ima 56kw/ 76 ks, onda je cena registracije veca!
Molim sve za savet kako da ispravim ja ili ko to vec radi, gde i kako se to moze uraditi, da ovaj auto koji zaista ima 55 kw /75 ks, tako i bude upisano u njegovoj dokumentaciji, saobracajnoj i polisi osiguranja???
Ne postoji reno twingo sa 56 kw, tj.76 ks, vec je u pitanju 55 kw i 75 ks.
Ove godine je registracija placena 16800 umesto 13000 dinara,za nekog je ta razlika mozda zanemarljiva, ali za mene nije!
Da li mogu da trazim i refundaciju razlike u ceni registracije koju sam morao da platim i one koju realno treba da platim???
Hvala puno unapred!
Puno pozdrava!Pročitaj više
Tesko da ista mozes uraditi a da te papreno ne kosta. TO sto je neko carinio na vecu konjazu, drzavu ne zanima, ista ti je prica i sa velikim kubikazama koje su carinjene na manju. Imam taj motor u mom Clio-u i registracija mi je bila 12400 din ove godine u maju.
Hvala na brzom odgovoru!
Neznam dal sam maler ili sta vec.Nekad davno sam imao Citroen Bx 1.7 dizel sa 64 ks. Prilikom prenosa vlasnistva, u poreskom upisu da je taj auto 1.9 i da ima 90 ks!
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ja sipam Elf sitnetičko 5W40 i menjam ga između 10.000 i 15.000 km, odnosno na godinu dana najduže. Imam ga već duži niz godina, dosta se vozi i nema nikakvih problema...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam twinga 1.2 16v al u poslednje vreme motor mi se cuje kao dizel a ne benzinac... pa me interesuje dal se isplati osveziti ceo motor ili kupiti polovan isti motor....
09. Nov 2019.i koja je procedura oko menjaja istog motora sto se tice registracije
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,
18. Sep 2018.Planiram kupiti polovnog Twinga s ogranicenim budzetom od 3000 do mozda 3500 Eura. Na sto treba pripaziti kod kupovine polovnjaka i kakvi su troskovi servisiranja? Hvala!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,
08. Jul 2018.posjedujem Renault Twingo II 2007 1.5 dci. Moj problem je signalna lampica "Electronic fault" koja se pali pri usponu dok auto teze vuce (npr kada je auto u cetvrtoj brzini u brdu i kada obrtaji opadaju) i na autoputu kada su obrtaji iznad 2000 po ravnici ili usponu, nikada niz brdo. Lampica bude upaljena po prosjeku oko 20 sekundi i ugasi se ubrzo nakon prebacivanja u manju brzinu, smanjenja brzine voznje, ili prestanka uspona. Zanima me da li je problem ozbiljan jer planiram na put o... d 600 km, i koliko kosta popravka? Unaprijed zahvaljujem :) Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koliko je ozbiljan problem to niko ne može da ti kaže. Greška se pojavljuje zato što auto kompjuter registruje nepravilne signale sa nekog od mnogobrojnih senzora na motoru. Vidiš i sam da se manifestuje prilikom nekih specifičnih režima rada. Kvar je sigurno memorisan u ECU i treba ga dijagnostikom... očitati, može i sa onim jeftinim OBD što se bluetooth-om vezuju na telefon.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Meni se na 1.9dci palila greska za grejac (inace to mu je greska za turbinu, grejace i jos nekoliko stavke) i bio je problem u turbini a bas slicni simptomi kao kod tebe. Na kraj mi auto nabio turazu.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,
08. Jul 2018.Posjedujem Renault Twingo II 2007 1.5 dci o kojem ima jako malo informacija na netu. Moj problem je lampica "Electronic fault" koja se pali pri usponu kada auto teže vuče (npr u četvrtoj brzini uzbrdo pri opadanju obrtaja motora) i na autoputu iznad 100 km/h kada obrtaji pređu 2000. Bude upaljena prosjecno nekih 20 sekundi pa se ugasi kada obrtaji opadnu. Da li je neko imao slično iskustvo? Da li je problem ozbiljan, jer planiram ići na put od 600 km? Koliko košta popravka? Unaprijed z... ahvaljujem :) Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Na dijagnostiku da vidiš tačno šta je greška .
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav Dino, uglavnom se auto proveri kod majstora pre odlaska na duzi put, ta greska je memorisana i pokazace je dijagnostika
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav Svima!
05. Okt 2017.Molim za pomoc, kako da resim sledeci, po meni banalan problem!
U pitanju je reno twingo 2008.g. 1.2 16 V sa 1149 ccm i tipom motora DF4, koji po svim mogucim specifikacijama (maticni reno sajt, pa i bilo koji drugi sajt preko interneta, bilo koji katalog AMSS, fabricka knjiga doticnog auta....) ima 55 KW tj. 75 KS.
U carinskoj dokumentaciji je prilikom uvoza ovog auta (pre 3-4 godine), neki pametnjakovic napisao da ovaj auto ima 56 kw tj. 76 ks, umesto 55kw i 75 ks.
Ja sam se ... i prilikom prve registracije i prilikom svakog produzetka iste bunio i negodovao i na tehnickom i u osiguranju i u sup-u, zasto moram da placam skuplju registraciju za taj auto (u proseku za oko 3500 dinara vise), nego li sto inace treba da platim. Svi su mi pricali pa tvoj auto ima 76 ks - zato.
Saznao sam da je i "cenovna" kategorija upravo 55 kw/75 ks - cena registracije je manja, a ako auto ima 56kw/ 76 ks, onda je cena registracije veca!
Molim sve za savet kako da ispravim ja ili ko to vec radi, gde i kako se to moze uraditi, da ovaj auto koji zaista ima 55 kw /75 ks, tako i bude upisano u njegovoj dokumentaciji, saobracajnoj i polisi osiguranja???
Ne postoji reno twingo sa 56 kw, tj.76 ks, vec je u pitanju 55 kw i 75 ks.
Ove godine je registracija placena 16800 umesto 13000 dinara,za nekog je ta razlika mozda zanemarljiva, ali za mene nije!
Da li mogu da trazim i refundaciju razlike u ceni registracije koju sam morao da platim i one koju realno treba da platim???
Hvala puno unapred!
Puno pozdrava! Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Znam da refundaciju dobiti neces 100% ipak zivis u Srbiji... a za ostalo javice ti se neko....
Razlog za prijavu korisnika
Tesko da ista mozes uraditi a da te papreno ne kosta. TO sto je neko carinio na vecu konjazu, drzavu ne zanima, ista ti je prica i sa velikim kubikazama koje su carinjene na manju. Imam taj motor u mom Clio-u i registracija mi je bila 12400 din ove godine u maju.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na brzom odgovoru!
Neznam dal sam maler ili sta vec.Nekad davno sam imao Citroen Bx 1.7 dizel sa 64 ks. Prilikom prenosa vlasnistva, u poreskom upisu da je taj auto 1.9 i da ima 90 ks!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Tvingo 2008 do 2010 1.2 benzin. Iskustvo?
11. Jun 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ja vozim Twinga godinu dana, za niske ljude je fenomenalan. A za udobnost i potrošnju da ne pričam :D
10. Feb 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,imam Reno Twingo 2001 automatik-tiptronik i problem je sto mi ispada iz brzine kad je u nizem prenosu pa je nemoguce voziti.Hvala
03. Mar 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Greska je u godistu 2001
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.