Postoji jedna poveća grupa ljudi koja veruje da svi automobili iz uvoza su u lošem stanju, tamo jeftino plaćeni, zatim nalickani, vraćena kilometraža, dok automobili koje prodaju lično vlasnici nisu pretrpeli takav "tretman". Naravno da to nije baš tako crno - belo i da ima svačega i tamo i ovamo. N...iko ne može da garantuje da je auto prevrtan ko korito, pa da je kod majstor Miće skopljen od tri različita auta. To Car Vertical ne može videti, ne može niko znati dok ga novi vlasnik ne vozi neko vreme i ne sjhvati da nešto nije baš kako treba... Međutim Nemanja je tražio nešto posebno, da auto prodaje prvi vlasnik i da ima kompletnu servisnu istoriju, da je sve vreme održavan u ovlašćenom servisu. To je i našao, ali cena sigurno nije tržišna već je debelo paltio te svoje želje.Pročitaj više
Колико сам га схватио, он сматра да су скоро сви ауто плацеви преваранти, да увозе хаварисане кршеве, шминкају, итд. Гледа цене тих аутомобила у иностранству и упоређује са истим таквим код на на плацевима и пита како је могуће да је иста цена? Где је царина, провизија, трошкови, итд? Али човек не р...азуме да се не увозе такви аутомобили, већ неки који су у доста лошијем козметичком стању, за доста нижу цену. Па се код нас среде и доведу на стање које је онда исто као ти што их он гледа у иностранству и упоређује.
Такође он изгледа воли да је на аутомобилу све оригинално односно да нису мењане ручице мењача, волан, прекидачи, седишта, итд (све оно што се употребом исхаба). А то се све обично мења код аутомобила из увоза. По мени то није ништа лоше, напротив.
Наравно, жели и да је километража права и мала, а то код ових из увоза скоро никад није. Али километража не одражава стање возила.
Сад, наравно постоје плацеви који су преварантски, али они обично послују кратко, распродају то што имају па затворе фирму. Постоје и они који више година послују, продају полу-сређене аутомобиле а тврде да су "перфектна", итд. А постоје и реномирани плацеви који послују и 20-ак година, који дају и гаранције итд.
Ја бих пре купио са неког таквог плаца,него од приватног продавца, па још ауто купљен у Србији. Аутомобили прављени за наше тржиште су мање безбедни (рецимо немају предзатезаче појасева и ограничаваче оптерећења, немају двостепене него једностепене ваздушне јастуке,итд.) и имају сиромашнију опрему, а и слабију контролу квалитета.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Samo zbog istorije automobila.
Razlog za prijavu korisnika
Postoji jedna poveća grupa ljudi koja veruje da svi automobili iz uvoza su u lošem stanju, tamo jeftino plaćeni, zatim nalickani, vraćena kilometraža, dok automobili koje prodaju lično vlasnici nisu pretrpeli takav "tretman". Naravno da to nije baš tako crno - belo i da ima svačega i tamo i ovamo. N...iko ne može da garantuje da je auto prevrtan ko korito, pa da je kod majstor Miće skopljen od tri različita auta. To Car Vertical ne može videti, ne može niko znati dok ga novi vlasnik ne vozi neko vreme i ne sjhvati da nešto nije baš kako treba... Međutim Nemanja je tražio nešto posebno, da auto prodaje prvi vlasnik i da ima kompletnu servisnu istoriju, da je sve vreme održavan u ovlašćenom servisu. To je i našao, ali cena sigurno nije tržišna već je debelo paltio te svoje želje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Колико сам га схватио, он сматра да су скоро сви ауто плацеви преваранти, да увозе хаварисане кршеве, шминкају, итд. Гледа цене тих аутомобила у иностранству и упоређује са истим таквим код на на плацевима и пита како је могуће да је иста цена? Где је царина, провизија, трошкови, итд? Али човек не р...азуме да се не увозе такви аутомобили, већ неки који су у доста лошијем козметичком стању, за доста нижу цену. Па се код нас среде и доведу на стање које је онда исто као ти што их он гледа у иностранству и упоређује.
Такође он изгледа воли да је на аутомобилу све оригинално односно да нису мењане ручице мењача, волан, прекидачи, седишта, итд (све оно што се употребом исхаба). А то се све обично мења код аутомобила из увоза. По мени то није ништа лоше, напротив.
Наравно, жели и да је километража права и мала, а то код ових из увоза скоро никад није. Али километража не одражава стање возила.
Сад, наравно постоје плацеви који су преварантски, али они обично послују кратко, распродају то што имају па затворе фирму. Постоје и они који више година послују, продају полу-сређене аутомобиле а тврде да су "перфектна", итд. А постоје и реномирани плацеви који послују и 20-ак година, који дају и гаранције итд.
Ја бих пре купио са неког таквог плаца,него од приватног продавца, па још ауто купљен у Србији. Аутомобили прављени за наше тржиште су мање безбедни (рецимо немају предзатезаче појасева и ограничаваче оптерећења, немају двостепене него једностепене ваздушне јастуке,итд.) и имају сиромашнију опрему, а и слабију контролу квалитета.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.