Imao sam pre nekoliko god. feliciju karavan 1.9 Sdi 64 ks/1998.god. Odlicno me sluzila nekoliko god., dok je odjednom, bez ikakve najave pocela po hladnom vremenu (dok ne postigne radnu temperaturu) "trokirala", "seckala" i imala neravnomeran rad toliko mnogo da je iritirala do srzi.
Ubrzo sam i saznao sta je bio problem! Na njegovoj "bosh" pumpi, (koju ustvari proizvodi francuski "lucas") stoji bocno, sa strane mali cilindricni vakuum uredjaj, precnika odprilikke oko 35 mm, koji je ustvari "p...redpaljenje", tj. zargonski receno - sauh, iz kog izlazi sajla duzine nekih 15-tak cm i povezana na pumpu. Njegova uloga je da kad po hladnom vremenu upalite auto, on sam automatski pomeri predpaljenje zbog mirnijeg rada (narocito zimi po niskim temperaturama). E, ta vakuum cilindricna membranica se pocepala, pa je pored nje prolazio "falsh" vazduh, te je upravo to prouzrokovalo los rad po hladnom. Zvao sam sve moguce i nemoguce i ovlascene i divlje servise i one koji nabavljaju i nove i polovne delove za feliciju dizel, ali sve to je bilo uzalud. Uglavnom sam dobijao odgovor - "pa to ne mozemo zasebno da Vam prodamo, znate to je povezano na bosh pumpu - moracete pumpu da kupite, jer se to kupuje u kompletu"! A cena je bila prava sitnica - od 1200 do nekih 1600 evra !!?!?!?!?!
Hahaha, kao da sam pitao u radnji - koliko kosta tubeless ventil, a dobijem odgovor - morate da kupite i felnu i spoljasnju gumu, jer to mora u kompletu!?!?!
Naravno, odmah nakon takve bezuspesne pretrage za tako previsoko cenjenom fantomskom vakuum-om, odmah sam auto oglasio, i ubrzo prodao :(.
Generalno, u sustini to je auto u klasi golfa III karavana, ali po manjoj ceni. I naravno, tipicno kao i za sve VW 1.9 sdi motore, trosi motorno ulje, u zavisnosti od tezine noge na gasu (brza voznja - veca potrosnja ulja, sporija voznja - manja potrosnja ulja) a sto je u granicama normale po VW fabrickim standardima i karakteristikama iz fabrickih prospekata.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Bojane lepo od tebe što si podelio tvoje iskustvo ovde sa svima nama.. Pozdrav.
Razlog za prijavu korisnika
Nema na cemu! Komentarisacu svaki auto koji sam vozio dosad, jer verujem da ce to mnogima koristiti! Svako dobro! Pozdrav takodje!
Razlog za prijavu korisnika
imamo taj auto u firmi,ne zna se koliko je prosao i jos dobro sluzi
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?