neverovatan mali terenac kad su ga pravili imali su ideju da naprave ratni terenac ..pogoni motor blokada mozete sa njim po mesecu gaziti ..cak mu je i izgled spartanski jednostavne ravne stranice prava radna masina
Komfor
uzasno neudoban skace kao jarac izbija plombe iz zuba preko lezeceg policajca..limarija im nije bas preterano sjajna mada su i vremesni sad
posedovao sam pravog samuraja i najbogatiji paket opreme ako se to moze nazvati ...i vozio ga svega tri meseca iako je bio u savrsenom stanju pocela je kicma d...a me boli od neudobnosti
Imao sam par godina Suzuki Samurai 1991 god. 1.3 singlepoint/70 ks/soft top.
Savrsen mali terenac, odlican kvalitet, vrhunska i savrsena prohodnost, neverovatno mala potrosnja, izuzetno zivhan, startan,brz...Odlican dizajn,veoma dopadljiv, koji nikada "ne stari"...
Pravi pravcati reduktor, sa reduko...vanim 3.stepenom, iz mesta krece bez ikakvih problema, redukovan sporiji i od kornjace :)...Rucno ukljucivanje prednjih osovina :)...Pregledan za voznju, lak za upravljanje (ima amortizer na zupastoj letvi sto umnogome olaksava manevrisanje po terenu i po gradskoj voznji...
Vrata se zatvaraju "ko kasa", maltene na dodir :)
Izuzetno izdrzljivo, takoreci vecito ogibljenje sa gibnjevima i na prednjim i na zadnjim tockovima!
Ogromni bocni retrovizori
Ima lanac i lacanike, motor uz normalnu eksploataciju, takoreci neunistiv!
Ima "visko" ventilator (ventilator radi svo vreme rada motora), ni u teoriji ne moze da podigne temperaturu iznad radne, a kamo li da "prokuva".
Potpisujem,ovo je jedan od najprohodnijih terenaca u svojoj klasi!
(kompletno ogibljenje i prenos su potpuno isti kao kod vojnog terenca Wiliss!) :)))
Savrsen izbor - model Suzuki Samurai sa metalnim ili plasticnim krovom!
Komfor
1.Mali gepek, koji se doduse, prilicno povecava obaranjem ili vadjenjem zadnjih sedista.
2.Neudobna voznja zbog ogibljenja sa "gibnjevima" i kratkog medjuosovinskog rastojanja.
3.Zbog cirade, slabo kabinsko grejanje zimi :(
4.Visoko "teziste", mogucnost bocnog "obaranja", ako zelite da savladate uzd...uzni nagib veci od 50% :(, (bolje ne radite to!)
Slike postavljam, cim pronadjem u albumu!
Vec sedam godina imam Samuraja 1987. god 1.3 . Na mestu gde se inace nalazi rezervoar za benzin , ugradio sam mu plinsku bocu i mali pomocni rezervoarcic za benzin. Potrosnja zaprepascujuce mala. Terenac neprikosnoven. Limarija vrhunska. Svaki deo istrajan, nema luksuza ali sve funkcionise i ne zn...a za kvar! Ali zato udobnost ravna nuli. Stavio sam mu i plastican krov (tacnije od pleksiglasa). Nema interesantnijeg auta kad mu se skine krov leti. Drzi cenu, sto i nije cudno jer stvarno nema rok trajanja, nije kao Lada Niva sa samonosecom karoserijom, nego ima dole sasiju kao kamion , ali i gibnjeve koji pored istrajnosti daju i neudobnost. Nije auto za brzu voznju... Planiram da kupim nesto novo, zao mi da ga prodam. Prodacu ga samo ako budem imao frku sa kintom...Pročitaj više
Bravo i Hvala za komentar! Ako nekad budete menjali Vas SAMURAI , jedino bolje moze biti od njega mladji SAMURAI ili JIMNY stari tip (160 km izgraviran, sa pravim rucnim reduktorom kao kod SAMURAI-ja)! ili JIMNY novi tip (180 km izgraviran, reduktor na taster).
Jedva cekam da se na nasem trzistu, za koju godinu pojavi naslednik trenutnog JIMNY-ja!
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.