Odlcni motori,pogotovo 1.6 8 ventila,menjaci,reduktori,diferencijali odlicnog kvaliteta,servo volan u standardu,uz dobre gume izlaze gde mocni terenci mogu da pozavide,dobri prilazni uglovi,kratko medjuosovinsko rastojanje,solidna visina,odlicna masa vozila,vise kombinacija karoserije,cabrio,hard to...p,soft,jeftin veliki servis,dostupnost vecine novih zamenskih delova,odlicna potrosnja,od 8 do 15litara(ovih 15 je pod redukcijom,extremna terenska voznja),suspenzija na oprugama,malo udobnji od samuraja,sirok izbor felni 15,16 gaz,uaz,rocky,niva,feroza,samurai itd..
Uglavnom za dva putnka,pozad se visoko sedi,uz plinsku bocu ostaje mesta za prvu pomoc u gepeku,limarija je standardno losa,sasija manje vise,samurai ima kvalitetnju,rezervoari korodiraju iznutra pa unistavaju ceo sistem ubrizgavanja,ulazak vode u kabinu,instalacija na vratima se prekida,neudoban al...i sa obzirom na medjuosovinsko rastojanje,to je to,automatski lokovi hoce da glave zbog neodrzavanja pa se izgubi prednja vuca ali nista strasno...Uglavnom da su pocinkovali ovaj model ove novije im niko ne bih kupovao.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican dzip za taj novac, veoma pouzdan. Veoma sposoban na terenu. Motori i su odlicni. 1.6 16v sa 95 ks ide sasvim fino. Krov koji se skida je odlicna stvar za letnji period. Nije za duza putovanja niti za trke, ali s obzirom da je dzip sasvim se fino ponasa po asfaltu.
Limarija, i velicina gepeka.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Verzija 1.6 16V, 97 KS, Cabrio (1995) - atraktivan mali terenac sa reduktorom. Registracija je oko 15 hiljada. Ima kuku, servo, klimu, el. podizače, el. retrovizore, daljinsko zaključavanje i štošta od elektronike koju nemaju terenci iz tih godina. Može da se zavuče gde ne mogu drugi terenci i...li putnička vozila. Dobar pogon i na dva i na četiri. Dobro vuče prikolice do jedne tone. Sa AT i ST gumama može da ide do 130-140 kmh. Veliki servis na svakih 100.000 km. Vrlo je pregledan i lak za parkiranje po gradu. Malo međuosovinsko rastojanje je odlično za manevere po terenu. Kada se skine krov i šiber, prava je uživancija leti. Što se tiče terenske vožnje, predlažem svakom ko želi da ga kupi da pogleda klipove na YT.
Komfor na zadnjoj klupi i skroman gepek u koji kada se stavi plinska boca jedva da šta još može da stane. Mali servis na 5.000 km, i obaveza redovne zamene ulja u diferencijaliima i menjaču na oko 20.000 km (mada i kod drugih terenaca je slično). Sa skoro 100 konja i samo 1060 kg, nije baš pre...brz na otvorenom putu (valjda zbog prenosa i namene ovog auta). Visoka kabina kao prepreka vetru pri velikim brzinama. Malo međuosovinsko rastojanje je mana na otvorenom putu - mora da se uspori u krivinama.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vrhunski automobil i kao terensko vozilo i kao vozilo za svakodnevnu upotrebu. U zadnjih sedam godina u vlasnistvu sam imao dva modela. 2.0 16v troja vrata ciradni krov i 1.6 16v takodje ciradni krov. Jeftino odrzavanje, pouzdan u svim uslovima eksploatacije. Ukupno sam presao oko 160 hiljada km. I ...dalje koristim 1.6 16v. Potrosnja u proseku 9-10 l plina.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
imao sam dve vitare super terenac nije skup mali potrosac udoban sve u svemu ok
malo mesta u kabini to je mana nista drugo mu nezamerm.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim ga na plin,jako mala potrosnja. Sa 1000 dinara 140 km gradske voznje. Udobnost prosecno. MA da ako uzmemo u obzir ozbiljan terenac je to,s tim je i udoban za tu kategoriju.
Mana mu je sto su mogli malo veceg da ga naprave.
Mora da bude 3.0 da bi bio ozbiljan? Lak je dosta dzip tako da mu vise od 1.6 ne treba ide gde pozellis,sneg ne oseca. Zato kazem ozbiljan terenac. i samuraj je 1000 kubika pa mu nema prepreke.
Pa i lada niva ima 1.6/1.7 pa joj neki sa 3.0 gledaju u stopaljke :) nisu to veliki terenci,veci motor bista i ne treba :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
motor je extra a i prenosi su extra,za te pare ok terenac
bucan dosta bucan ako se ne odrzava na vreme je...o si jeza u ledja
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Zivahan motor 1.6 8v ima lep zvuk,praktican za parkiranje,nije skupo odrzavanje,4x4 pogon fenomenalan.Hidraulican volan.Pouzdan
Mnogo bucan u kabini,oseti najmanju neravninu na putu,visok je i bas oseca udare vetra,ostalo manje vise pozitivno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.