dobar motor , startan
Desava mi se da u toku voznje auto ostane u leru i da mi na kontrolnoj tabli sve lampice(mislim na p,d,n i ostalo) pocnu da blinkaju u isto vrijeme. To mi se desilo do sada par puta.Problem sam resavao tako sto stanem izvadim kljuc i upalim motor ponovo. Da li neko zna o cemu se radi ovdje i kako ri...jesiti ovaj problem? Drugi problem je kad ubacim u R nece da reaguje vec moram da vratim i da ubacim ponovo da bi auto krenuo. Ovo mi se desava posebno na nizbrdici . DSG i Lezajj alternatora koji se cuje
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrošnja
Poluautomatski mjenjač
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Linija poželjna, povoljno održavanje, dosta opreme u ponudi, lako se prodaje
Limarija podložna koroziji, benzinski motor s manjom kubikažom osjetljiv na kvalitetu mješavine i trom na startu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dizel motor 2.0 od 140ks sa 8 ventila, jedna bregasta, oznaka BMM. "Zmajčina" od motora.
Poslednji spartanac kod dizelaša, sistema pumpa dizna. Identična glava motora kao kod starog legendarnog 1.9 tdi sa povećanom zapreminom cilindara i snagom. Šesto-stepeni manuelni menjač veoma precizan sa ...kratkim hodovima.
Dok je bijo kod mene za četri ipo godine prešao je 115000km a uvezen preko prijatelja iz severne evrope sa pravom kilometražom od 180000km, nikakvih problema sa diznama, egr-om, protokomerom (maf-om), ostalim senzorima ili uljanom pumpom.
Kada bi išao na zimovanja i na parkingu prekriven snegom na vanjskoj temperaturi ispod -15 oC ovaj motor sa BMM oznakom je palijo bez ikakvog verglanja bolje nego moj predhodni benzinac 1.6.
Valjda zbog poboljšanih "visokowatnih" grejača-igala u cilindrima ovaj BMM motor zimi pali u "milisekundi" ovo je fabrički s razlogom pojačano zbog izvoza na severno evropsko tržište.
Išao sa njim porodično na mora i na planine, uvek dovoljno snage za preticanja u svakom trenutku. Elastičan motor, pri niskim obrtajima i laganoj papučici gasa za gradsku vožnju je i mali potrošač, dok preko 2000 obrtaja oslobađa "skrivenu zver ispod haube" na otvorenim putevima.
- Zbog većeg obrtnog momenta od skoro 320Nm (za razliku od benzinskog 1.6 koga sam takođe vozio kratko) imao sam utisak u početku da ovaj dizelaš može vući neku veću kamp kućicu za letovanja. Desilo se jednom da sam 12km "odšlepao" rođakovu staru Opel Omegu, odvukao sam ga kao igračku.
- Kočnice su uvek bile na visini zadatka, kako da su pravljene za veće i teže vozilo.
- Prednji trap za nijansu bolji u odnosu na predhodnika mada NE i savršen zbog naših puteva. Zadnji trap mnogo bolji u odnosu na predhodnika ali i skuplji za održavanje zbog odvojenog vešanja tj. ugrađenog multi linka ali bolje pegla neravnine na putu i stabilniji je.
- Pozadi se mogu smestiti dve visoke osobe i preko 1,90m a da se ne oduzima prostor pomeranjem vozačevog i suvozačevog sedišta.
- Ulje korišćeno uvek kvalitetnije sintetika sa propisanim dužim intervalom zamene. Posle svakih pređenih po intervalu od 15.000km nije trošijo ni kap ulja.
Ne bežite od 2.0 dizel motora, nisu uopšte loši bar ne ovaj primerak koji sam ja imao. Naprotiv odlično se pokazao. Naravno mislim na održavane modele a ne vozila kojima vlasnici nisu menjali ulja i ugrađivali razne kineske delove ili čipovali i pogrešnim mapiranjem povećavali pritisak turbine, pogrešno dozirali pritisak goriva u diznama i ko zna šta sve kako bi dobili još malo snage.
Ako kupujte uzimajte modele s'kraja 2006. proizvodne godine u njima su ugrađivane BOSCH dizne i nema "glavobolje". Ako naiđete na model sa oznakom BMM iz mog iskustva ne zaobilazite ga. Ovo jeste redak model pravljen uglavnom za severnu evropu, kako se mnogo kola uvozilo u proteklih nekoliko godina verovatno se može lako pronaći i kod nas.
- poboljšane dizne, ojačana bregasta, poboljšana turbina, jači grejači u cilindrima za lakše zimsko paljenje, bolje podmazivanje motora (modernija uljana pumpa), ekonomična gradska potrošnja, fabrički ugrađen dpf-filter koji će biti obavezan zakonom i kod nas.
- Udobnost sedišta bi mogla da bude bolja. To je i glavni razlog prodaje posle četri ipo god korišćenja (imam problem sa kičmom od ranije).
- Prednja sedišta jesu udobnija u odnosu na predhodni model ali i dalje nedovoljno, stvaraju zamor u leđima na dužim putovanjima. Kao da je ideja dizajn...era bila da će se ostane samo na gradskoj vožnji i max dnevnim relacijama ne dužim od 100-120km.
- Pozadi nedovoljno mesta za treću odraslu osobu ili krupnije dete zbog visokog tunela za auspuh koji nepotrebno zauzima prostor u kabini. Zna da nervira kada petočlana porodica ide na neko duže putovanje, recimo na more.
- Nezadovoljavajuća zvučna izolacija jer buka koju stvara sam dizel motor već pri obrtajima od 2200 - 2500 lako dopire do kabine i zna da nervira na dužim putovanjima zbog razgovora sa putnicima u autu.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Возим 2.0 тди, 140кс. БКД, са бош дизнама. Јако сам задовољан аутом. Лично сам га купио у немачкој са 174.000, 2017 године. Од другог власника, коме је стајао паркиран неко врем.... Генерално ауто је јако добар, нема неких гремлина као у неким другим моделима, све функционише, прилагодљив је, одличан и за дуга путовања. Поуздан, не размишљам да ли ше стати негде. Само га треба редовно одржавати и са квалитетним деловима. Ко вам каже да му троши по граду мање од 6 литара ле вас, 2.0 мотор мора да се "вози", слично као бензинац јер овај мотор убија градска вожња са гужвама и спором вожњом и шалтањем испод 2,000 обртаја. Таквом вожњом ће вам ауто упадати у safe mode, у преводу долази до скупљања чађи коју не може да сагори спором вожњом. Зато морате да га возите и нећете имати проблема. Леп је и атрактиван модел. Никад лакше мењање сијалица у фаровима, просто да простије не може. А код неких аутођобила је то наука.
Мане код мене су следеће, моторић за клапну за грејање, дешава се да цркне и да неће да помера клапну да греје када увлачи ваздух споља, а греје када се укључи рецирку...лација, када постоји тај пеоблем зими долази до маглења стакала. Али то је решиво променом истог. Мана је и електроника централне браве у сувозачевим вратима, дешава се да цркне и неће преко даљинског да закључа и откључа та врата, па морате механички да их закључавате и откучавате. То је то за сада...
Gradska vožnja je smrt za svakog dizela, tako da kad neko uzme starijeg dizela i mrcvari ga po gradu bez izlaska na otvoren put gde može da ga malo više isforsira - tu onda stradaju i dizne, i DPF, i EGR, i turbina i sve ostalo na šta čestice čađi mogu da se uhvate.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
brz auto
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
benzinac jeftino odrzavanje,ja imam i gas pa sta da vam kazem 10l na 100km plina.lepota uz danasnje cene benzina i dizela.naj ekonomicniji auto.
malo slabiji motor nije za auto trke,al na autoput neosecas 160kmna sat.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Super autić
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan, nisam imao od skupih kvarova nista posebno osim redovnih servisa i problem sa trapovima usled nasih vrhunskih puteva. Dobro lezi na putu na svim brzinama, stabilan. 1.9 motor prava stvar.
Neudoban, oseti svaku neravninu i rupu. Nije za losije puteve i nije bas za duza putovanja....
Mislim da ti je verovatno bio problem u dimenziji guma. Ja sam primetio da isti auto sa različitim dimenzijama guma može da deluje neopisivo različito po pitanju udobnosti, naročito još ako se u obzir uzmu i prateće stvari kao što je na primer kad ljudi uzmu preuske gume za preširoke felne pa gume b...udu razvučene ili niskoprofilne gume previše naduvaju i slično.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je u top stanje
Nema mane
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Moraš da ideš u neki iole bolji servis za menjače i to bi bilo dobro ako je moguće da proveriš da li imaju iskustva sa DSG menjačima. Može da bude relativno jednostavan i jeftin kvar, a može da bude i baš skup - nemoguće je reći ovako.
Razlog za prijavu korisnika