
Prostran u kabini, ima više mesta nego u Audiju A4 na zadnjoj klupi, precizan u voznji i lepo ide 1.9 85 kw iz 2000 god sa automatskim menjačem. Potrošnja je merena pošto uvek znam koliko pređem sa punim rezervoarom, prosek kombinovano, 7.2l suva gradska 8-9 l, moze na magistali da se spusti na...
Održavanje nije nešto jeftino u odnosu na konkurente, mali servis delovi 7800 din. Veliki servis 40.000 din sa rukama koje su 50e ali to za mene nije mana nego da napomenem. Ostalih većih mana nema, potrošni materijali se menjaju na vreme i to je to, nije ništa neuništivo, pa ni Passat.. :) Da..., menjao sam do sad ramena prednja, kočnice, prolupao je na klipu i to je to od kvarova ali ni jednom nije stao, na satu ima sad 390.000 km.
Ništa nije neuništivo, pa ni Passat. 🙂 Ovo već spada u duboku filozofsku misao i pokazuje da je vreme ipak moćnije i od ovog bezvremenog ljudskog dostignuća zvanog Passat 🙂.
Razlog za prijavu korisnika