Oko 200k,šta se dešava na izlazu/ulazu je ono gumeno crevo što trpi i pritisak i temperaturu e a ono se nastavlja na običnu tankozidnu cevku koja je samo specifično profilisana jel ide iza motora, da bi kad izađe se opet nastavila na gumenu. E u donjem delu na krivini verovatno antifriz pojede ili ...šta već nagrize cev i procuri. Ni jedan otpad nema polovnu to da znate a najjeftinija je u autokomercu prošlo leto bila 21500.Na drugim mestima je išla i do 26000,i moralo je da se čeka da dođe iz magacina iz inostranstva.Rešenje dobar majstor umetne parče i zavari i košta te 1500 din sa garancijom, ili postoje pancirna creva za visoke pritiske koj su oko 50e i tu se završva priča.Najgore što kad zoveš otpad i kažeš šta ti treba odma je kao ha to nema nigde, i nigde nećeš da nađeš. I kao to je potrošni materijal... Svi pametujuPročitaj više
udoban, komfor, i jos je 2.0 103 kw ide ko zmaj. dosta je startan i ubrzava dosta bobro. ne trosi puno, sto se tice opreme dosta ima, multimedija je fenomenalna, pored bluetootha ima i sd karticu aux cd, dvd. plus ima svoj hard disk sa 8 gb. automatski sensor za duga svjetla, sensor napred nazad, ri...kverc kamera, grijanje sjedista i jos mnogo toga.
sta reci vozim ga 2 godine.". jedino sam iamo problema sa koplung cilidrom, i jednom sa zutom
lampicom koje se ponekad se pali. dijagnoza kaze da je egr ventil al auto radi normalno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.