Oko 200k,šta se dešava na izlazu/ulazu je ono gumeno crevo što trpi i pritisak i temperaturu e a ono se nastavlja na običnu tankozidnu cevku koja je samo specifično profilisana jel ide iza motora, da bi kad izađe se opet nastavila na gumenu. E u donjem delu na krivini verovatno antifriz pojede ili ...šta već nagrize cev i procuri. Ni jedan otpad nema polovnu to da znate a najjeftinija je u autokomercu prošlo leto bila 21500.Na drugim mestima je išla i do 26000,i moralo je da se čeka da dođe iz magacina iz inostranstva.Rešenje dobar majstor umetne parče i zavari i košta te 1500 din sa garancijom, ili postoje pancirna creva za visoke pritiske koj su oko 50e i tu se završva priča.Najgore što kad zoveš otpad i kažeš šta ti treba odma je kao ha to nema nigde, i nigde nećeš da nađeš. I kao to je potrošni materijal... Svi pametujuPročitaj više
udoban, komfor, i jos je 2.0 103 kw ide ko zmaj. dosta je startan i ubrzava dosta bobro. ne trosi puno, sto se tice opreme dosta ima, multimedija je fenomenalna, pored bluetootha ima i sd karticu aux cd, dvd. plus ima svoj hard disk sa 8 gb. automatski sensor za duga svjetla, sensor napred nazad, ri...kverc kamera, grijanje sjedista i jos mnogo toga.
sta reci vozim ga 2 godine.". jedino sam iamo problema sa koplung cilidrom, i jednom sa zutom
lampicom koje se ponekad se pali. dijagnoza kaze da je egr ventil al auto radi normalno.
Model od 81 kw sa comonrail motorom je perfektan,u proseku trosi 5,5 litara to a ide odlicno,veliki servis i inace odrzavanje skroz jeftino,lak za voznju pregledan stabilan za grad odlican za autoput jos bolji
Ful opremljen sa 2.0 tdi motorom od 170 ks i dve turbine... Ide kao zver, posebno kada se upali druga turbina na oko 2250 o/min... Potrosnja je u skladu sa snagom motora i stilom nase voznje. U gradu(retko se vozi) trosi izmedju 9 i 10 litara, a na otvorenom putu oko 6-6.5. Na autoputu (avg 140km/h)... trosi oko 8.5-9 sa klimom, cetiri osobe i punim gepekom... Prezadovoljni smo njime, ipak je to VW! Prostora ima dosta, mada stakleni krov malo remeti prostor za glavu na zadnjem sedistu.
Nesto skuplje odrzavanje, mada za takav auto nije ni cudo. NIje se nikada pokvario za ovih 35000 km koliko smo presli.
Jesi ga kupio novog ili polovnog? Ako govorimo o novom, onda nije baš neki uspeh ne pokvariti se za prvih 35.000 km. Bez hejtovanja i zle namere, auto je super, mada se meni lično ne sviđa taj koncept (moje potpuno subjektivno mišljenje).
Poštovanje, ima li neko duže vreme ovaj auto sa benzinskim motorom 1.4 TSI 92kW/125 PS. Zanimaju me utisci samo o vozilu sa ovim motorom i snagom (odrzavanje i potrosnja motora u gradskim uslovima, utisci o motoru i menjaču) Pozdrav Aleksandar
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nakon koliko vremena ti je došlo do tog curenja iz webasta?
Razlog za prijavu korisnika
Oko 200k,šta se dešava na izlazu/ulazu je ono gumeno crevo što trpi i pritisak i temperaturu e a ono se nastavlja na običnu tankozidnu cevku koja je samo specifično profilisana jel ide iza motora, da bi kad izađe se opet nastavila na gumenu. E u donjem delu na krivini verovatno antifriz pojede ili ...šta već nagrize cev i procuri. Ni jedan otpad nema polovnu to da znate a najjeftinija je u autokomercu prošlo leto bila 21500.Na drugim mestima je išla i do 26000,i moralo je da se čeka da dođe iz magacina iz inostranstva.Rešenje dobar majstor umetne parče i zavari i košta te 1500 din sa garancijom, ili postoje pancirna creva za visoke pritiske koj su oko 50e i tu se završva priča.Najgore što kad zoveš otpad i kažeš šta ti treba odma je kao ha to nema nigde, i nigde nećeš da nađeš. I kao to je potrošni materijal... Svi pametujuPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
udoban, komfor, i jos je 2.0 103 kw ide ko zmaj. dosta je startan i ubrzava dosta bobro. ne trosi puno, sto se tice opreme dosta ima, multimedija je fenomenalna, pored bluetootha ima i sd karticu aux cd, dvd. plus ima svoj hard disk sa 8 gb. automatski sensor za duga svjetla, sensor napred nazad, ri...kverc kamera, grijanje sjedista i jos mnogo toga.
sta reci vozim ga 2 godine.". jedino sam iamo problema sa koplung cilidrom, i jednom sa zutom
lampicom koje se ponekad se pali. dijagnoza kaze da je egr ventil al auto radi normalno.
Pročitaj više
06. Okt 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Model od 81 kw sa comonrail motorom je perfektan,u proseku trosi 5,5 litara to a ide odlicno,veliki servis i inace odrzavanje skroz jeftino,lak za voznju pregledan stabilan za grad odlican za autoput jos bolji
Set kvacila 85 hiljada,
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ful opremljen sa 2.0 tdi motorom od 170 ks i dve turbine... Ide kao zver, posebno kada se upali druga turbina na oko 2250 o/min... Potrosnja je u skladu sa snagom motora i stilom nase voznje. U gradu(retko se vozi) trosi izmedju 9 i 10 litara, a na otvorenom putu oko 6-6.5. Na autoputu (avg 140km/h)... trosi oko 8.5-9 sa klimom, cetiri osobe i punim gepekom... Prezadovoljni smo njime, ipak je to VW! Prostora ima dosta, mada stakleni krov malo remeti prostor za glavu na zadnjem sedistu.
Nesto skuplje odrzavanje, mada za takav auto nije ni cudo. NIje se nikada pokvario za ovih 35000 km koliko smo presli.
Pročitaj više
23. Dec 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jesi ga kupio novog ili polovnog? Ako govorimo o novom, onda nije baš neki uspeh ne pokvariti se za prvih 35.000 km. Bez hejtovanja i zle namere, auto je super, mada se meni lično ne sviđa taj koncept (moje potpuno subjektivno mišljenje).
Razlog za prijavu korisnika
Bar je iskren u vezi potrosnje na autoputu,a ne kao neki kojima auto trosi 2l,a ide 450 na sat na vrh gasa...
Razlog za prijavu korisnika
Poštovanje, ima li neko duže vreme ovaj auto sa benzinskim motorom 1.4 TSI 92kW/125 PS. Zanimaju me utisci samo o vozilu sa ovim motorom i snagom (odrzavanje i potrosnja motora u gradskim uslovima, utisci o motoru i menjaču) Pozdrav Aleksandar
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.