Stefan Milenovic
ima pitanje o
Pozdrav svima, imam xantiu 2.0 hdi, 80 kw motor, 2000 godiste. Imam problem sa turbinom, ne pali je kad treba, kad menjam iz 2 u 3 brzinu, desava se i na vecim brzinama, nekad je lepo upali i nastavi da vuce kako treba, obicno na oko 1000 obrtaja je pali, skidao sam egr ventil ocistio, skidao sam protokomer, bilo je malo bolje, i sad vise ne pali, retko kad, znam da nije u oitannu turbina, jer radi lepo, ne bruji, ne dimi. Rekli su mi da je mozda zapusen katalizator, ali njoj je skinut, auspuh n... ije zapusen. Citao sam ovde da moze da bude klapna turbine. Da li neko ima iskustva, ako moze pomoc, poludeo sam ? Pročitaj više
12. Jun 2024.
Stefan Milenovic
ima pitanje o
Pozdrav svima, imam xantiu 2.0 hdi, 80 kw motor, 2000 godiste. Imam problem sa turbinom, ne pali je kad treba, kad menjam iz 2 u 3 brzinu, desava se i na vecim brzinama, nekad je lepo upali i nastavi da vuce kako treba, obicno na oko 1000 obrtaja je pali, skidao sam egr ventil ocistio, skidao sam protokomer, bilo je malo bolje, i sad vise ne pali, retko kad, znam da nije u oitannu turbina, jer radi lepo, ne bruji, ne dimi. Rekli su mi da je mozda zapusen katalizator, ali njoj je skinut, auspuh n... ije zapusen. Citao sam ovde da moze da bude klapna turbine. Da li neko ima iskustva, ako moze pomoc, poludeo sam ? Pročitaj više
12. Jun 2024.
Stefan Milenovic
ima pitanje o
Pozdrav svima, imam xantiu 2.0 hdi, 80 kw motor, 2000 godiste. Imam problem sa turbinom, ne pali je kad treba, kad menjam iz 2 u 3 brzinu, desava se i na vecim brzinama, nekad je lepo upali i nastavi da vuce kako treba, obicno na oko 1000 obrtaja je pali, skidao sam egr ventil ocistio, skidao sam protokomer, bilo je malo bolje, i sad vise ne pali, retko kad, znam da nije u oitannu turbina, jer radi lepo, ne bruji, ne dimi. Rekli su mi da je mozda zapusen katalizator, ali njoj je skinut, auspuh n... ije zapusen. Citao sam ovde da moze da bude klapna turbine. Da li neko ima iskustva, ako moze pomoc, poludeo sam ? Pročitaj više
12. Jun 2024.
Stefan Milenovic
ima pitanje o
Pozdrav svima, imam xantiu 2.0 hdi, 80 kw motor, 2000 godiste. Imam problem sa turbinom, ne pali je kad treba, kad menjam iz 2 u 3 brzinu, desava se i na vecim brzinama, nekad je lepo upali i nastavi da vuce kako treba, obicno na oko 1000 obrtaja je pali, skidao sam egr ventil ocistio, skidao sam protokomer, bilo je malo bolje, i sad vise ne pali, retko kad, znam da nije u oitannu turbina, jer radi lepo, ne bruji, ne dimi. Rekli su mi da je mozda zapusen katalizator, ali njoj je skinut, auspuh n... ije zapusen. Citao sam ovde da moze da bude klapna turbine. Da li neko ima iskustva, ako moze pomoc, poludeo sam ? Pročitaj više
12. Jun 2024.
Stefan Milenovic
ima pitanje o
Pozdrav svima, imam xantiu 2.0 hdi, 80 kw motor, 2000 godiste. Imam problem sa turbinom, ne pali je kad treba, kad menjam iz 2 u 3 brzinu, desava se i na vecim brzinama, nekad je lepo upali i nastavi da vuce kako treba, obicno na oko 1000 obrtaja je pali, skidao sam egr ventil ocistio, skidao sam protokomer, bilo je malo bolje, i sad vise ne pali, retko kad, znam da nije u oitannu turbina, jer radi lepo, ne bruji, ne dimi. Rekli su mi da je mozda zapusen katalizator, ali njoj je skinut, auspuh n... ije zapusen. Citao sam ovde da moze da bude klapna turbine. Da li neko ima iskustva, ako moze pomoc, poludeo sam ? Pročitaj više
12. Jun 2024.* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Код тих мотора је често проблем регулатор притиска горива. Можда због недовољног притиска горива и не укључује турбину, јер ионако и не може да произведе жељену снагу.
Треба проверити актуатор турбине, и вакуум црева везана за њега.
То што је скинут катализатор није лепо за људе који возе иза тебе ...и и пешаке који су приморани да удишу нетретиране отровне гасове.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Код тих мотора је често проблем регулатор притиска горива. Можда због недовољног притиска горива и не укључује турбину, јер ионако и не може да произведе жељену снагу.
Треба проверити актуатор турбине, и вакуум црева везана за њега.
То што је скинут катализатор није лепо за људе који возе иза тебе ...и и пешаке који су приморани да удишу нетретиране отровне гасове.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Код тих мотора је често проблем регулатор притиска горива. Можда због недовољног притиска горива и не укључује турбину, јер ионако и не може да произведе жељену снагу.
Треба проверити актуатор турбине, и вакуум црева везана за њега.
То што је скинут катализатор није лепо за људе који возе иза тебе ...и и пешаке који су приморани да удишу нетретиране отровне гасове.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Код тих мотора је често проблем регулатор притиска горива. Можда због недовољног притиска горива и не укључује турбину, јер ионако и не може да произведе жељену снагу.
Треба проверити актуатор турбине, и вакуум црева везана за њега.
То што је скинут катализатор није лепо за људе који возе иза тебе ...и и пешаке који су приморани да удишу нетретиране отровне гасове.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.