Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Nipošto ne uzimaj 1.4 turbobenzinac u bilo kojoj verziji, a naročito ne taj GT sa 170 konja. Taj motor od 170 konja kad se pojavio Nemci su ga predstavili kao čudo tehnike, ali se brzo pokazalo da ima gomilu ekstremno skupih problema i zato su brzo prestali i da ga proizvode. Čak i ovi slabiji 1.4 t...urbobenzinci koji imaju samo jedan turbopunjač imaju svoje probleme tako da je bolje uzeti bilo kojeg dizelaša iako ja prvi generalno ne volim dizele. To je bukvalno neka kletva, pošto je VW imao i atmosferski 1.4 16V koji je unesrećio stotine hiljada vozača. Valjda im ne ide ta kubikaža. :) :) :)Pročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Nipošto ne uzimaj 1.4 turbobenzinac u bilo kojoj verziji, a naročito ne taj GT sa 170 konja. Taj motor od 170 konja kad se pojavio Nemci su ga predstavili kao čudo tehnike, ali se brzo pokazalo da ima gomilu ekstremno skupih problema i zato su brzo prestali i da ga proizvode. Čak i ovi slabiji 1.4 t...urbobenzinci koji imaju samo jedan turbopunjač imaju svoje probleme tako da je bolje uzeti bilo kojeg dizelaša iako ja prvi generalno ne volim dizele. To je bukvalno neka kletva, pošto je VW imao i atmosferski 1.4 16V koji je unesrećio stotine hiljada vozača. Valjda im ne ide ta kubikaža. :) :) :)Pročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Nipošto ne uzimaj 1.4 turbobenzinac u bilo kojoj verziji, a naročito ne taj GT sa 170 konja. Taj motor od 170 konja kad se pojavio Nemci su ga predstavili kao čudo tehnike, ali se brzo pokazalo da ima gomilu ekstremno skupih problema i zato su brzo prestali i da ga proizvode. Čak i ovi slabiji 1.4 t...urbobenzinci koji imaju samo jedan turbopunjač imaju svoje probleme tako da je bolje uzeti bilo kojeg dizelaša iako ja prvi generalno ne volim dizele. To je bukvalno neka kletva, pošto je VW imao i atmosferski 1.4 16V koji je unesrećio stotine hiljada vozača. Valjda im ne ide ta kubikaža. :) :) :)Pročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Nipošto ne uzimaj 1.4 turbobenzinac u bilo kojoj verziji, a naročito ne taj GT sa 170 konja. Taj motor od 170 konja kad se pojavio Nemci su ga predstavili kao čudo tehnike, ali se brzo pokazalo da ima gomilu ekstremno skupih problema i zato su brzo prestali i da ga proizvode. Čak i ovi slabiji 1.4 t...urbobenzinci koji imaju samo jedan turbopunjač imaju svoje probleme tako da je bolje uzeti bilo kojeg dizelaša iako ja prvi generalno ne volim dizele. To je bukvalno neka kletva, pošto je VW imao i atmosferski 1.4 16V koji je unesrećio stotine hiljada vozača. Valjda im ne ide ta kubikaža. :) :) :)Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Nipošto ne uzimaj 1.4 turbobenzinac u bilo kojoj verziji, a naročito ne taj GT sa 170 konja. Taj motor od 170 konja kad se pojavio Nemci su ga predstavili kao čudo tehnike, ali se brzo pokazalo da ima gomilu ekstremno skupih problema i zato su brzo prestali i da ga proizvode. Čak i ovi slabiji 1.4 t...urbobenzinci koji imaju samo jedan turbopunjač imaju svoje probleme tako da je bolje uzeti bilo kojeg dizelaša iako ja prvi generalno ne volim dizele. To je bukvalno neka kletva, pošto je VW imao i atmosferski 1.4 16V koji je unesrećio stotine hiljada vozača. Valjda im ne ide ta kubikaža. :) :) :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Nipošto ne uzimaj 1.4 turbobenzinac u bilo kojoj verziji, a naročito ne taj GT sa 170 konja. Taj motor od 170 konja kad se pojavio Nemci su ga predstavili kao čudo tehnike, ali se brzo pokazalo da ima gomilu ekstremno skupih problema i zato su brzo prestali i da ga proizvode. Čak i ovi slabiji 1.4 t...urbobenzinci koji imaju samo jedan turbopunjač imaju svoje probleme tako da je bolje uzeti bilo kojeg dizelaša iako ja prvi generalno ne volim dizele. To je bukvalno neka kletva, pošto je VW imao i atmosferski 1.4 16V koji je unesrećio stotine hiljada vozača. Valjda im ne ide ta kubikaža. :) :) :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Nipošto ne uzimaj 1.4 turbobenzinac u bilo kojoj verziji, a naročito ne taj GT sa 170 konja. Taj motor od 170 konja kad se pojavio Nemci su ga predstavili kao čudo tehnike, ali se brzo pokazalo da ima gomilu ekstremno skupih problema i zato su brzo prestali i da ga proizvode. Čak i ovi slabiji 1.4 t...urbobenzinci koji imaju samo jedan turbopunjač imaju svoje probleme tako da je bolje uzeti bilo kojeg dizelaša iako ja prvi generalno ne volim dizele. To je bukvalno neka kletva, pošto je VW imao i atmosferski 1.4 16V koji je unesrećio stotine hiljada vozača. Valjda im ne ide ta kubikaža. :) :) :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam imao golf 5 gt 2.0tdi 170 ks
Vozio sam ga od 200000 do 252000km
Simensove dizne,2 bregaste i bio je mapiran na 200ks
Dsg bio je bomba spustan i napred i nazad prepakovan kao gti.
Continental gume auto je bio brutalno upravljiv,toliko je pruzao sigurnosti imao sam posle njega jos 7 auta do... sad ni jedan mu nije bio ravan. Npr bmw f11 525d 218ks ni blizu stabilan a bilo je jos slicni auta.
Od kvarova sonda koja ide u izduvnu granu oko 120e,cilindar kocioni zablokiro i neki senzor nesto oko turbine nesijecam se tacno.
Imao sam u planu uljnu pumpu odradit taj neki imbus ali prodao sam ga nije otisla.
Svake sedmice sam se vozio relacija Slovenija Bosna ubijao sam taj auto i da napomenem i kočnice sam odradio i veliki servis ali to je potrosno. Ulje nisam mijenjao u dsg. Kad sam ga kupio i cuo bmn oznaka motora i ono kako kazu najgori sa puno mana na toj oznaki motora i ono pregrijes ga ode blok toliko sam trka dobio da kocnice sam znao pregrijat al motoru nista. Sto je na 10000km mi je trosio oko 1,5l ulja. Mogao je jako malo trosit otvorene voznje do 100kmh spustao sam na 4,2 ali to je bilo rijetskost divlje voznje do 8.2l po krivinama i te stvari. Normalno da sam ga vozio auto put 160 pa do 220 moglo konstantno bilo bi i mozda 10 i vise. Grad neznam jer ga gotovo i nije bilo samo duze relacije i sa dpf nisam imao nikakvi problema. To je jedini auto za kojim zalim. Jbg sad vozim famelijarna auta karavane :D i nemogu se uklopit zbog dijece u gti 5 6 7 ali nekad cu si uzet auto samo za sebe neki golf. Auti sad ima 330000km uzeo ga je jedan poznanik i kaze da je zadovolja. Ja sam imao dobro iskustvo na vama je da odlucite i moj zakljucak je nije sve uvijek crno kako se prica za problemsticne motore,sve ovisi kakve ste srece. I jos sa chipom i 200ks je isao od 0-100 7.4 max brzina 220 blokada. LpPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Nipošto ne uzimaj 1.4 turbobenzinac u bilo kojoj verziji, a naročito ne taj GT sa 170 konja. Taj motor od 170 konja kad se pojavio Nemci su ga predstavili kao čudo tehnike, ali se brzo pokazalo da ima gomilu ekstremno skupih problema i zato su brzo prestali i da ga proizvode. Čak i ovi slabiji 1.4 t...urbobenzinci koji imaju samo jedan turbopunjač imaju svoje probleme tako da je bolje uzeti bilo kojeg dizelaša iako ja prvi generalno ne volim dizele. To je bukvalno neka kletva, pošto je VW imao i atmosferski 1.4 16V koji je unesrećio stotine hiljada vozača. Valjda im ne ide ta kubikaža. :) :) :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.