Lagan i agilan automobil, umjetničko djelo na točkovima, izuzetan osjećaj za volanom, jako pouzdan i štedljiv motor (1.9 JTD)...
Pouzdanost
trap, trap, trap - užasno osjetljiv (nisam mogao da sastavim 1-2 mjeseca bez nekih intervencija na istom), veliki servis na 60 000 km, loš kvalitet plastike u automobilu, nedostatak pretinaca za sitnice u automobilu i relativno mali prtljažni prostor.
Šta je konkretno najviše stradalo na trapu? Ja sam između ostalog i zbog toga odustao od kupovine 156-ice, pošto sam se naslušao horor priča o tome kako je trap osetljiv. A sa druge strane, nije toliko skupo da se iz temelja sredi i da nije strašno ako redovno održavaš. Na primer, tako sam slušao i... horor priče za torziju na Xsari, ali evo hvala Bogu već godinama nemam nikakvih problema, a umalo sam odustao od kupovine zbog toga.Pročitaj više
ne loži se na te priče... auto je super, jednom godišnje imaš ulaganje 80-100e na trap i to je to. sve ostalo je super. Ja sam je do juče vozio i ako malo paziš i ne prelećeš ležeće ne brini za to. šest godina sam sa osmehom na licu vozio alfu 156.
relativno jeftini. ako je ovaj brend lepo odrzavan moze se veoma velika kilometraza preci bez ozbiljnih kvarova. trosi onoliko u zavisnosti od voznje, sto se tice komfora nedostaju kapholderi. motori 1.9jtd; 2.4jtd; 2.0jts; 3.2 v6 gta
mana su jedino vlasnici koji se izivljavaju bez odrzavanja a zatim ih prodaju i naravno da ce ih ljudi pljuvati i paliti
U odnosu na cenu moze da se poredi sa bilo kojim modelom njegove starosti. Mala potrosnja( idealan odnos snaga-tezina vozila),nije skup za odrzavanje,bogat paket opreme.Motor 1,9 Mjet 16v iz 2004 jos uvek ne trosi ni gram ulja izmedju malih servisa...
jedina mana kod mog modela je sto u koznim sedistima nema grejace
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Šta je konkretno najviše stradalo na trapu? Ja sam između ostalog i zbog toga odustao od kupovine 156-ice, pošto sam se naslušao horor priča o tome kako je trap osetljiv. A sa druge strane, nije toliko skupo da se iz temelja sredi i da nije strašno ako redovno održavaš. Na primer, tako sam slušao i... horor priče za torziju na Xsari, ali evo hvala Bogu već godinama nemam nikakvih problema, a umalo sam odustao od kupovine zbog toga.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
ne loži se na te priče... auto je super, jednom godišnje imaš ulaganje 80-100e na trap i to je to. sve ostalo je super. Ja sam je do juče vozio i ako malo paziš i ne prelećeš ležeće ne brini za to. šest godina sam sa osmehom na licu vozio alfu 156.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
relativno jeftini. ako je ovaj brend lepo odrzavan moze se veoma velika kilometraza preci bez ozbiljnih kvarova. trosi onoliko u zavisnosti od voznje, sto se tice komfora nedostaju kapholderi. motori 1.9jtd; 2.4jtd; 2.0jts; 3.2 v6 gta
mana su jedino vlasnici koji se izivljavaju bez odrzavanja a zatim ih prodaju i naravno da ce ih ljudi pljuvati i paliti
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Prilično je teško naći neku u pristojnom stanju, nažalost.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
U odnosu na cenu moze da se poredi sa bilo kojim modelom njegove starosti. Mala potrosnja( idealan odnos snaga-tezina vozila),nije skup za odrzavanje,bogat paket opreme.Motor 1,9 Mjet 16v iz 2004 jos uvek ne trosi ni gram ulja izmedju malih servisa...
jedina mana kod mog modela je sto u koznim sedistima nema grejace
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?