Ni jedan bitniji problem do sada
Trap,kvalitetni delovi skuplji,jeftiniji nepouzdani
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar atraktivan auto
Trap i turbo
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je stvarno veoma zanimljiv. Stabilan je i veoma agilan za jednu limuzinu,cak sta vise zanimljiviji od naslednice 159(njena prednost je udobnost i mnogo bolji kvalitet izrade)
Posedujem 1.8ts od 140ks,motor je dobar,elastican i poprilicno lepo vuce. Kod mene je kuciste filtera vazduha izbuseno s...kroz pa mu dodaje na zvuku napred...kad smo kod zvuka,za 1.8 i 4 cilindra odlican..to mi je pored povoznosti omiljena stvar na autu
Potrosnja plina je oko 12l normalne voznje i kad,kad stiskanja..
Sve u svemu za taj novac auto je dobra kupovina
Mana je osetljiviji trap,enterijer nije najkvalitetniji..i ko god vozi alfe i voli zna da nekad sama nesto umisli pa se sutra ujutru probudi i bez tog check engine...
Prostor u gepeku i na zadnjoj klupi nije sjajan ali je dovoljno za 4 prosecno visoke osobe..
Voleo bih da se za nijansu nize sedi i d...a je auto zadnji pogon..
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.9jtd pouzdan motor i dosta prelazi u zavisnosti koliko vlasnici ih odrzavaju...
Po meni trap...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Lagan i agilan automobil, umjetničko djelo na točkovima, izuzetan osjećaj za volanom, jako pouzdan i štedljiv motor (1.9 JTD)...
trap, trap, trap - užasno osjetljiv (nisam mogao da sastavim 1-2 mjeseca bez nekih intervencija na istom), veliki servis na 60 000 km, loš kvalitet plastike u automobilu, nedostatak pretinaca za sitnice u automobilu i relativno mali prtljažni prostor.
Šta je konkretno najviše stradalo na trapu? Ja sam između ostalog i zbog toga odustao od kupovine 156-ice, pošto sam se naslušao horor priča o tome kako je trap osetljiv. A sa druge strane, nije toliko skupo da se iz temelja sredi i da nije strašno ako redovno održavaš. Na primer, tako sam slušao i... horor priče za torziju na Xsari, ali evo hvala Bogu već godinama nemam nikakvih problema, a umalo sam odustao od kupovine zbog toga.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
relativno jeftini. ako je ovaj brend lepo odrzavan moze se veoma velika kilometraza preci bez ozbiljnih kvarova. trosi onoliko u zavisnosti od voznje, sto se tice komfora nedostaju kapholderi. motori 1.9jtd; 2.4jtd; 2.0jts; 3.2 v6 gta
mana su jedino vlasnici koji se izivljavaju bez odrzavanja a zatim ih prodaju i naravno da ce ih ljudi pljuvati i paliti
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
U odnosu na cenu moze da se poredi sa bilo kojim modelom njegove starosti. Mala potrosnja( idealan odnos snaga-tezina vozila),nije skup za odrzavanje,bogat paket opreme.Motor 1,9 Mjet 16v iz 2004 jos uvek ne trosi ni gram ulja izmedju malih servisa...
jedina mana kod mog modela je sto u koznim sedistima nema grejace
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Brzina, stabilnost, uživanje
Potrošnja, ali ovaj automobil se ne vozi ako o tome razmišljaš
2.0 jts su uzimali ljubitelji atmosferskih motora , a za tu snagu potrošnja je čak i umerena (malo manja nego kod 2.0 ts motora koje su zamenili) . Naravno, o plinu ti prvi kupci nisu ni razmišljali , auto je tada koštao oko 30 hiljada evra u nekoj malo boljoj opremi
2.0 Jts motori trose manje od svih drugih modela, zato sto imaju direktno ubrizgavanje benzina u svaki klip posebno. Sa ovom novom resenjem, puno goriva su ustedili pri radu motora.Takodje puno utice kod dodavanje gasa u voznji,(brza reakcija) jer su maksimalno skratili put goriva do klipova.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.8ts sa plinom 2004 restail Najbolji motor za tu šasiju potrošnja oko 12l plina grad na otvorenom 7,5l plina restail model nema varijator kad bi preračunao u pare troši po gradu 6l dizela sto je vrh! Da dodam da mi je auto kuplen u Delti kod nas za 27.500e 2004 u vrh opremi i predao je ...za sada 181.000 km. pravih
imam ga 5g u prinipu sitnice
Šest god. imam Alfu 156 2.0 JTS, 166 ks. 2000 kubika.Prešao oko 70 000 km. promenio diskove i pakne kočnica, prednju vilu leve strane, urađen mali servis (zupčasti kais, veliki i mali, vodenu pumpu, zatezni ležaj,svakih 10000 km promena ulja ifiltera ulja.To je sve što je uloženo u tih 6 god. vožnje....inače prezadovoljan sam sa autom, zimi,leti pali iz prve, ide savršeno, izuzetno startan i preko 150 km/h , isad ide 220 na sat.udoban je, vrlo lepo ga voziti, pretičem kad hoću bilo koju marku na putu.pošto ima 166 ks. izuzetno je jak motor i sa malo gasa ide perfektno, zato prezadovoljan sam sa potrošnjom što iznosi u proseku 7,5 l. benzina /100 km.Svakom ljubitelju dobrog auta mogu preporučiti Alfu Romeo, ali samo 2.0 JTS model, jer taj motor je sasvim usavršen u odnosu na prethodne modele, kao što su Twin Spark, i 1600,1800 kubika.Još jedan savet : kupiti samo vrlo dobro očuvani auto, onda nema brige sa njim dugo.poz.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam 2.0 TS 155ks 2000g 4 godine vec. i ne mislim ni mijenjati nemam ni potrebe jer sam ubo sa autom bas motor je odlican i izdrzljiv ako se maksimalno odrzava necete imati nikakvi problema a i zahtjeva visokokvalitetno ulje i djelove znaci Alfa nije za onog ko se ne pridrzava tome. Benzinci su jeft...iniji za odrzavanje za nijansu od dizela zvuk koji ima 2.0 ts je nesto posebno pogotovo na vecim obrtajima a zna da lijepi za sjediste ite kako 230kmh moze da ide a osjecaj u voznji skroz druga stvar nego kod drugih auta. A trap jeste malo osjetljiviji za lose puteve ali ne bas puno naravno da ce otici recimo ako preko lezeceg ides 40-50. I za 10 000km srkne mi oko pola litre ulja sto je i norm stim da i malo agresivnije vozim a trosi mi otvorene 7-8 a grad 11-13 sve u sve prezadovoljan sam autom. Ko zeli brz stabilan sa dobrom opremom auto za malo para za njega je Alfa :)
Mana crkne mi po neka sijalica .i trap malo osjetljiv
Problem su uglavnom skupe sitnice, inače bi 156-ica bila odlična. Recimo taj trap nije toliko loš koliko su skupi elementi, kad se doda i to da je skupo i napred pozadi onda te baš onako odbije od kupovine. 2.0 TS ima i varijator faze koji je i glavni krivac za dobre performnase, ali je takođe jedan... od skupljih elemenata. Ipak kad se uporedi sa toliko hvaljenim dizelašima, benzinac je dosta jeftiniji za održavanje.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.