Prati ovaj model
Ostale fotke
Prati ovaj model
Ostale fotke
Audi A3, 1.6, 110KS, Dizel iskustva
Koji su česti kvarovi?
Prednosti i mane. Koliko je pouzdan?
Na modelu Audi A3 sedan 2015.god, 1.6 tdi, 110ks, sa start stop sistemom. Samo pri prvom paljenju mi izlazi poruka sa žutim ključem i tekstom Engine start system: system fault! Auto normalno pali na dugme, zamenjena je baterija na ključu, akomulator nov....ali ja pokazuje mi samo ujutru pri prvom paljenju ovu poruku....svako naredno paljenje ne prikazuje ovu poruku. Na dijagnostici ne prikazuje greške. Da li neko zna u čemu je problem?
10. Aug 2023.
Na modelu Audi A3 sedan 2015.god, 1.6 tdi, 110ks, sa start stop sistemom. Samo pri prvopaljenju mi izlazi poruka sa žutim ključem i tekstom Engine start system: system fault! Auto normalno pali na dugme, zamenjena je baterija na ključu, akomulator nov....ali ja pokazuje mi samo ujutru pri prvom paljenju ovu poruku....svako naredno paljenje ne prikazuje ovu poruku. Na dijagnostici ne prikazuje greške. Da li neko zna u čemu je problem?
10. Aug 2023.
Pozdrav, potreban savet:
Audi A3, 2.0 tdi, 2015.
Problem prvi prvom hladnom startu vozila,kada je spljna temepratura od 5 -10stepeni.
AKo jednom dam kontakt i sačekm da se pogase lampice ,zna da vergla par sekundi.
Ako dva puta dam kontakt i sačekam da pogasi lampice pali iz prve.
Svako naredno paljenje je normalno.
Da li neko zna sta može biti uzrok ?
Pozdrav, potreban savet:
Audi A3, 2.0 tdi, 2015.
Problem prvi prvom hladnom startu vozila,kada je spljna temepratura od 5 -10stepeni.
AKo jednom dam kontakt i sačekm da se pogase lampice ,zna da vergla par sekundi.
Ako dva puta dam kontakt i sačekam da pogasi lampice pali iz prve.
Svako naredno paljenje je normalno.
Da li neko zna sta može biti uzrok ?
То је нормално. Ако више пута укључујеш грејаче, лакше ће упалити мотор на ниским температурама.
Pozdrav, potreban savet:
Audi A3, 2.0 tdi, 2015.
Problem prvi prvom hladnom startu vozila,kada je spljna temepratura od 5 -10stepeni.
AKo jednom dam kontakt i sačekm da se pogase lampice ,zna da vergla par sekundi.
Ako dva puta dam kontakt i sačekam da pogasi lampice pali iz prve.
Svako naredno paljenje je normalno.
Da li neko zna sta može biti uzrok ?
Pozdrav, potreban savet:
Audi A3, 2.0 tdi, 2015.
Problem prvi prvom hladnom startu vozila,kada je spljna temepratura od 5 -10stepeni.
AKo jednom dam kontakt i sačekm da se pogase lampice ,zna da vergla par sekundi.
Ako dva puta dam kontakt i sačekam da pogasi lampice pali iz prve.
Svako naredno paljenje je normalno.
Da li neko zna sta može biti uzrok ?
Pozdrav, potreban savet:
Audi A3, 2.0 tdi, 2015.
Problem prvi prvom hladnom startu vozila,kada je spljna temepratura od 5 -10stepeni.
AKo jednom dam kontakt i sačekm da se pogase lampice ,zna da vergla par sekundi.
Ako dva puta dam kontakt i sačekam da pogasi lampice pali iz prve.
Svako naredno paljenje je normalno.
Da li neko zna sta može biti uzrok ?
Ako jednom
Audi A3 , 2.0 tdi , 2015. godiste.
Problem i to ne uvek pri prvom paljenju kada je spoljna temperatura od 5-10*C. Ako dva puta dam kontakt i sacekam da se lampice pogase upali bez problema.
AKo samo jednom sacekam da se ugase lampice , vergla par sekindi.
Posle svako sledeće paljenje , pali normalno.
Pri hladnim spoljnim temperaturama pali normalno .
Da li neko zna šta može da bude problem ?
Postovanje skoro sam uzeo Audi A3 2.0 TDi 150ks sa S tronic menjacem,i sve je bilo okej do pre nekako kad je povremeno pocelo da mi iskace obavestenje Venicle Electronic Fault,shift P before exiting venicle,please contact workshop i stoji uzvicnik i tako to stoji povremeno nekad sija duze nekad krace,i to se obicno desava pri paljenju sa P u D mode ili u rikverc i prestane nekad odmah a nekad posle 10,15 sekundi,a nekad se i ne upali sve normalno,nema pravila,ovo mi je prvi auto sa automatski me... Pročitaj više
31. Jul 2022.Најбоље би било да одеш бар да га прикаче на дијагностику и да ти бар кажу која је конкретно грешка у питању, да знаш на чему си. Јер овако ко зна шта је од електронике или електрике проблем.
Ovo je fabricka greska i mozes da vozis dok se ne vratis
Nema uticaja na rad menjaca samo greska za p polozaj da li na rucici, sklop ili solenodi ili neki banalan kvar
Kakvo je stanje akumulatora
E jeste bas tako se pojavi i recimo cim krenem prva druga treca ono se ugasi i sve okej,sta to moze biti oko rucice ? I da li moze da dovede do nekog veceg kvara ukoliko ne budem resavao brzo ? Bojim se tog puta nazad ipak me ceka 1000 km.