Dobar dan, hteo bih da kupim audi a 6 2009,2.0
E sada, koliko je dobro kupiti ga u Srbiji na placu ili od vlasnika u (čijem je vlasništvu 4,5) god, ili sesti na bus pa u Nemačku da se doveze
Brale ja sam uzeo 2007 limuzinu
Mislim da je najbolje uzeti auto od dugogodisnjeg vlasnika,naravno savesnog i plateznog .
Tesko je to naci ali je moguce .
Meni je trebalo 3meseca i 2-3k km
Ideš, tražiš i gledaš. Nemoj da kupiš prvi auto koji vidiš. Provozaj par komada i uporedi. Gledaj detaljno da vidiš kako izgledaju pa da možeš uočavati razlike.
Mnogo placeva dovlači polupana auta pa ih popravljaju. Te popravke se skoro uvijek vide. Posebno se vide kod skupljih automobila kao što ...je A6...ne naliježe sve kako treba, promaše nijansu boje i slično. Neki uvoznici kupuju vozila od preduzeća, banaka i koga sve ne na aukcijama sa ogromnom kilometražom pa vraćaju kilometre, presvlače interijer da se ne vidi pohabanost i takva auta prodaju. Opet, i to možeš lako da vidiš. Znaš kakav je bio fabrički volan/mjenjač/tapacir na sjedištu, a vidiš kakav je tu i uporediš. Ima i uvoznika koji imaju dil sa placevima u inostranstvu pa uvezu šta im ovi daju, to može biti sve i svašta.
Mogu da ti dam moj primjer. Kupio sam auto na placu. Nije lupan, a i kilometraža otprilike odgovara stanju vozila. Ništa nije presvučeno i nije lakiran. Prethodni vlasnik ga je prodao kada mu je otkazao DPF, a auto je već ima korozije jer u tim krajevima pada dosta kiše. To njemu nije bilo ekonomično da popravi zato što je cijena popravke bila veća od vrijednosti auta tamo. Kod nas je to mnogo jeftinije i meni se isplatilo da popravim.
Summa summarum, procijeni svaki pojedinačni primjerak i vidi šta ti je najrentabilnije.
Kupovina od vlasnika je bolja opcija ako ti vlasnik prodaje nešto u dobroj vjeri, što često nije slučaj. Od njega možeš da tražiš račune od servisa, inforamcije o tom ko je radio na autu i slično. Problem je samo što takve stvari nisu na jednom mjestu pa ćeš mnogo da potrošiš da nađeš sve.
Moj savjet ti je da nastaviš da gledaš karavane i to sa jačim paketima opreme. Dobra stvar je što je to A6, a ne auto B ili C segmenta. B i C segment kupuju firme i dosta takvih se uvozi (tipa gomila ovih bijelih Citroena C4 1.6HDI i Škoda Octavia 1.6TDI) . Karavane, posebno sa više opreme, uglavnom kupuju (porodični) ljudi za privatne potrebe pa se može očekivati da su ih i domaćinski održavali. To je samo pretpsotavka, ali može da ti skrati vrijeme potrage.Pročitaj više
Pozdrav svima ja sam nov ovde pa me zanima vase misljenje..Naime skoro sam kupio A6 2.0 170konja,2011g.Primetio sam da je auto dosta mekannna gasu i dosta trom i da rek posle 2000rpm dobije onaj kick a najbolje se ponasa ba autoputu,grad katastrofa iskreno,cak sam razmisljao da ga chipujem ali dosta njih kazu da nema potrebe.Zanima ne misljenje vas koji imate bas ovaj C6 Mk2 od 170konja.
Taj motor ima maksimalni obrtni moment na 1750 obrtaja što znači da tu treba najjače da povuče. Ispod toga bar od 1500 rpm treba da se oseti priliv snage. Na nižim obrtajima ispod 1500 turbo rupa je sasvim normalna stvar i od lera neće da povuče, između ostalog jer auto je dosta i težak. Ako se taj ...nedostatak snage javlja tačno do 2000 obrtaja onda nešto nije u redu, verovatno turbina ili regulacija turbine ne radi kako treba.Pročitaj više
Šta si vozio pre njega? Možda ti je to subjektivan osećaj ili jednostavno papučica gasa ima drugačiji hod pa ti to pravi problem. Primetio sam to mnogo puta kod ljudi kad promene kola. Na primer, pređu sa dizelaša na benzinca i onda ga guše na niskim obrtajima toliko da imaš osećaj da će auto svaki ...čas da umre.Pročitaj više
Hej hvala na odgovorima,ma mislim da je moguce i to u pitanju,pre Audia sam imao Volvo V60 2.0 163konja automatik,pa sad nikako da se naviknem,Volvo je bio dosta startniji ali imao je 5-to cilindricni motor sto mu je davalo dosta snage..Sto se tice ovog Audia odlican,pun paket opreme S-line 2011g.mi...slim da je to i zadnja serija tog modela C6,meni je dosta mekan na gasu,ali mislim da bi trebao da uradim regeneraciju DPF i jos nekih sitnoca,ali na auto putu je ladja nema sta,jedino sto je manuelni i tu sam napravio gresku,volim.automatike.Pročitaj više
Pozdrav svima ja sam nov ovde pa me zanima vase misljenje..Naime skoro sam kupio A6 2.0 170konja,2011g.Primetio sam da je auto dosta mekannna gasu i dosta trom i da rek posle 2000rpm dobije onaj kick a najbolje se ponasa ba autoputu,grad katastrofa iskreno,cak sam razmisljao da ga chipujem ali dosta njih kazu da nema potrebe.Zanima ne misljenje vas koji imate bas ovaj C6 Mk2 od 170konja.
Ne radi se tu o cipovanju i povecanju snage, zapravo je problem u odzivu posto kao sto svi znate da vise nista ne ide preko sajle kao nekad vec je to zamenila elektronika problem je u odzivu u procesuiranju zadate komande imam slican problem postoji elektronika za bazdarenje i stelovanje pedale gasa... tj za bolji odziv ,brze reagovanje ta elektronika je malo skuplja i teze se moze nabaviti najbolja varijanta je da nadjes nekog mehanicara ko je iskusan u vezi tih stvari pa da ti nasteluje . PozdravPročitaj više
To je common rail motor , a auto je težak i naravno da neće da zakucava za sedišta od 1500 obrtaja. Možda si pre vozio neki auto sa PD motorom, oni "udare" malo ranije ali pre gube dušu . Najbolje bi bilo da jednostavno naučiš da voziš taj auto, a ako hoćeš postoje mape koje malo poboljšavaju starn...ost na nižim obrtajima. Mana im je nešto povećana potrošnja, veće opterećenje turbine i dešava se da popale razne greške jer auto radi van fabričkih normi pa se senzori bune .Pročitaj više
Hej hvala na pomoci,ali ja sam ga menjao za e61 3.0 automatik,tako da vise nemam tih problema,jednostavno ako hoces brz i jsk auto treba uzeti jag motor i to je to..😊
ima li ko isukustva sa Nankang gumama? Vidim i da Starmaxx/Petlas nemaju jaku cenu a pored njih se razmišljam i o Nexen i Kumho gumama. Uzeo bih 2 letnje...
Naknang, Petlas i Starmaxx po kvalitetu/ceni su neki budžet segment. Nexen i Kumho su nešto iznad tipa standard. Kumho ti se od svih njih najduže nalazi na našem tržištu, ostali se pojavljuju i nestaju povremeno.
Ja bih ti zbog toga preporučila Kumho :)
Pozdrav ljudi, interesuje me chip za Audi A6 tdi 170 ks. Čuo sam da se dobija nekih 37, 38 ks... Da li je pametno to uraditi s obzirom da je menjač multitronik (CVT); koliko opterećuje menjač ta snaga? Performanse su mi manje više nebitne jer sam jako zadovoljan kako auto ide, a mogu misliti kako bi išao i sa više od 200 ks. I da, da li se zaista može smanjiti potrošnja za 1 litar jer mi je sad potrošnja 7,4l?
Šta će ti bre chip kada ti već nisu toliko bitne performanse? Uostalom 170 ks je dovoljno. Imaš dobar auto, ne glupiraj se i ostavi to kako jeste i uživaj.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Brale ja sam uzeo 2007 limuzinu
Mislim da je najbolje uzeti auto od dugogodisnjeg vlasnika,naravno savesnog i plateznog .
Tesko je to naci ali je moguce .
Meni je trebalo 3meseca i 2-3k km
Razlog za prijavu korisnika
Dal si kupio ovde ili preko
Razlog za prijavu korisnika
Ideš, tražiš i gledaš. Nemoj da kupiš prvi auto koji vidiš. Provozaj par komada i uporedi. Gledaj detaljno da vidiš kako izgledaju pa da možeš uočavati razlike.
Mnogo placeva dovlači polupana auta pa ih popravljaju. Te popravke se skoro uvijek vide. Posebno se vide kod skupljih automobila kao što ...je A6...ne naliježe sve kako treba, promaše nijansu boje i slično. Neki uvoznici kupuju vozila od preduzeća, banaka i koga sve ne na aukcijama sa ogromnom kilometražom pa vraćaju kilometre, presvlače interijer da se ne vidi pohabanost i takva auta prodaju. Opet, i to možeš lako da vidiš. Znaš kakav je bio fabrički volan/mjenjač/tapacir na sjedištu, a vidiš kakav je tu i uporediš. Ima i uvoznika koji imaju dil sa placevima u inostranstvu pa uvezu šta im ovi daju, to može biti sve i svašta.
Mogu da ti dam moj primjer. Kupio sam auto na placu. Nije lupan, a i kilometraža otprilike odgovara stanju vozila. Ništa nije presvučeno i nije lakiran. Prethodni vlasnik ga je prodao kada mu je otkazao DPF, a auto je već ima korozije jer u tim krajevima pada dosta kiše. To njemu nije bilo ekonomično da popravi zato što je cijena popravke bila veća od vrijednosti auta tamo. Kod nas je to mnogo jeftinije i meni se isplatilo da popravim.
Summa summarum, procijeni svaki pojedinačni primjerak i vidi šta ti je najrentabilnije.
Kupovina od vlasnika je bolja opcija ako ti vlasnik prodaje nešto u dobroj vjeri, što često nije slučaj. Od njega možeš da tražiš račune od servisa, inforamcije o tom ko je radio na autu i slično. Problem je samo što takve stvari nisu na jednom mjestu pa ćeš mnogo da potrošiš da nađeš sve.
Moj savjet ti je da nastaviš da gledaš karavane i to sa jačim paketima opreme. Dobra stvar je što je to A6, a ne auto B ili C segmenta. B i C segment kupuju firme i dosta takvih se uvozi (tipa gomila ovih bijelih Citroena C4 1.6HDI i Škoda Octavia 1.6TDI) . Karavane, posebno sa više opreme, uglavnom kupuju (porodični) ljudi za privatne potrebe pa se može očekivati da su ih i domaćinski održavali. To je samo pretpsotavka, ali može da ti skrati vrijeme potrage.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Audi a6 2008,9
02. Nov 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima ja sam nov ovde pa me zanima vase misljenje..Naime skoro sam kupio A6 2.0 170konja,2011g.Primetio sam da je auto dosta mekannna gasu i dosta trom i da rek posle 2000rpm dobije onaj kick a najbolje se ponasa ba autoputu,grad katastrofa iskreno,cak sam razmisljao da ga chipujem ali dosta njih kazu da nema potrebe.Zanima ne misljenje vas koji imate bas ovaj C6 Mk2 od 170konja.
20. Okt 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Taj motor ima maksimalni obrtni moment na 1750 obrtaja što znači da tu treba najjače da povuče. Ispod toga bar od 1500 rpm treba da se oseti priliv snage. Na nižim obrtajima ispod 1500 turbo rupa je sasvim normalna stvar i od lera neće da povuče, između ostalog jer auto je dosta i težak. Ako se taj ...nedostatak snage javlja tačno do 2000 obrtaja onda nešto nije u redu, verovatno turbina ili regulacija turbine ne radi kako treba.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Šta si vozio pre njega? Možda ti je to subjektivan osećaj ili jednostavno papučica gasa ima drugačiji hod pa ti to pravi problem. Primetio sam to mnogo puta kod ljudi kad promene kola. Na primer, pređu sa dizelaša na benzinca i onda ga guše na niskim obrtajima toliko da imaš osećaj da će auto svaki ...čas da umre.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hej hvala na odgovorima,ma mislim da je moguce i to u pitanju,pre Audia sam imao Volvo V60 2.0 163konja automatik,pa sad nikako da se naviknem,Volvo je bio dosta startniji ali imao je 5-to cilindricni motor sto mu je davalo dosta snage..Sto se tice ovog Audia odlican,pun paket opreme S-line 2011g.mi...slim da je to i zadnja serija tog modela C6,meni je dosta mekan na gasu,ali mislim da bi trebao da uradim regeneraciju DPF i jos nekih sitnoca,ali na auto putu je ladja nema sta,jedino sto je manuelni i tu sam napravio gresku,volim.automatike.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima ja sam nov ovde pa me zanima vase misljenje..Naime skoro sam kupio A6 2.0 170konja,2011g.Primetio sam da je auto dosta mekannna gasu i dosta trom i da rek posle 2000rpm dobije onaj kick a najbolje se ponasa ba autoputu,grad katastrofa iskreno,cak sam razmisljao da ga chipujem ali dosta njih kazu da nema potrebe.Zanima ne misljenje vas koji imate bas ovaj C6 Mk2 od 170konja.
18. Okt 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne radi se tu o cipovanju i povecanju snage, zapravo je problem u odzivu posto kao sto svi znate da vise nista ne ide preko sajle kao nekad vec je to zamenila elektronika problem je u odzivu u procesuiranju zadate komande imam slican problem postoji elektronika za bazdarenje i stelovanje pedale gasa... tj za bolji odziv ,brze reagovanje ta elektronika je malo skuplja i teze se moze nabaviti najbolja varijanta je da nadjes nekog mehanicara ko je iskusan u vezi tih stvari pa da ti nasteluje . PozdravPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
To je common rail motor , a auto je težak i naravno da neće da zakucava za sedišta od 1500 obrtaja. Možda si pre vozio neki auto sa PD motorom, oni "udare" malo ranije ali pre gube dušu . Najbolje bi bilo da jednostavno naučiš da voziš taj auto, a ako hoćeš postoje mape koje malo poboljšavaju starn...ost na nižim obrtajima. Mana im je nešto povećana potrošnja, veće opterećenje turbine i dešava se da popale razne greške jer auto radi van fabričkih normi pa se senzori bune .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hej hvala na pomoci,ali ja sam ga menjao za e61 3.0 automatik,tako da vise nemam tih problema,jednostavno ako hoces brz i jsk auto treba uzeti jag motor i to je to..😊
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
zanima me audi a6,2010 god.2.0tdi 100kw, odnosno 136ks,kakav je motor sa 136 ks i da li je komon rejl ili pumpa dizna,da li je pouzdan?
20. Dec 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pouzdan jeste, komon rejl, sa promenjenim diznama u odnosu na model 2004-2008 ali fali malo snage na tu tezinu :)
Razlog za prijavu korisnika
On je startniji imanje troši od onog pre fesjlifta 2.0 TDI PD sa 140 ks. Ali je možda bolje kupiti onaj od 170 ks. :)
Razlog za prijavu korisnika
Malo vise..jedno 40 ks
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,
29. Nov 2016.ima li ko isukustva sa Nankang gumama? Vidim i da Starmaxx/Petlas nemaju jaku cenu a pored njih se razmišljam i o Nexen i Kumho gumama. Uzeo bih 2 letnje...
Hvala :)
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Cini mi se da je od tih Nexen najbolja opcija..a nankang ne bi nikad stavio
Razlog za prijavu korisnika
Naknang, Petlas i Starmaxx po kvalitetu/ceni su neki budžet segment. Nexen i Kumho su nešto iznad tipa standard. Kumho ti se od svih njih najduže nalazi na našem tržištu, ostali se pojavljuju i nestaju povremeno.
Ja bih ti zbog toga preporučila Kumho :)
Razlog za prijavu korisnika
Uzmi ti lepo Toyo i da si miran, vrhunske gume.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi, interesuje me chip za Audi A6 tdi 170 ks. Čuo sam da se dobija nekih 37, 38 ks... Da li je pametno to uraditi s obzirom da je menjač multitronik (CVT); koliko opterećuje menjač ta snaga? Performanse su mi manje više nebitne jer sam jako zadovoljan kako auto ide, a mogu misliti kako bi išao i sa više od 200 ks. I da, da li se zaista može smanjiti potrošnja za 1 litar jer mi je sad potrošnja 7,4l?
29. Feb 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne moze smanjiti litar
Razlog za prijavu korisnika
Moze da ostane ista,i kad ga zgazis da trosi vise nego sad. A sigurno ima optetecenje na prenos,u to nema sumnje
Razlog za prijavu korisnika
Šta će ti bre chip kada ti već nisu toliko bitne performanse? Uostalom 170 ks je dovoljno. Imaš dobar auto, ne glupiraj se i ostavi to kako jeste i uživaj.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.