Zanima me potrosnja plina normalne gradske voznje kod sledecih motora: 316i, 318i, 318is i 320i? Zanimaju me samo licna iskustva, a ne nagadjanje onih koji nisu ni posedovali neki od tih modela. Hvala
Zdravo, imam problem koji ne mogu rijesiti vec neki period. U pitanju je BMW e36 iz 1993god. 2.0 110kw 6cil. Nakon podignute radne temperature auto totalno izgubi snagu i ne moze je vratiti sve dok se ne ohladi i ne padne temperatura. Pritom u mirovanju i tokom dignute temperature radi sasvim normalno bez gusenja i trokiranja. Menjao sam filtere, svecice, uklonio plin, pumpu goriva, senzor bregaste, senzor radilice i protokomer zamjenio stvar je i dalje ista. Da li moze neki savjet sta dalje pr...eduzeti sta bi moglo biti. Hvala vam unaprijed. Veliki pozdrav.Pročitaj više
Ja ima takav problem sa m44 motorom. Na dijagnostici je pokazao da ima problem sa kompjuterom jer on konstantno pali i gasi motor. E sad meni na plinu radi mnogo bolje i ide bolje. Ali ima problem da na 5500 zabada neku blokadu ili gubi snagu. Prikazuje i da je mozda lambda sonda slaba na prvom klip...u kada se doda jaci gas.Pročitaj više
Pozdrav drugari zanima me da li je BMW 3 E36 dobar da se kupi za prvi auto,koji benzinski motor kupiti,koje su prednosti i mane,da li je skupo održavanje tog BMW-A 3 E36?? 🤔🤔🤔🤨🤨
E36 je star auto, nikako nije za početnika jer najčešće nema esp i vrlo je opasan za vožnju kod neiskusnih vozača. Takođe mu je nivo bezbednosti veoma nizak, osvojio je 1,5 zvezdica na tadašnjem kreš testu. Recimo Reno Twingo 1 je osvojio 3. Takođe zbog starosti većinu razjeda korozija uveliko, puno... mehaničkih problema, velika potrošnja goriva itd.Pročitaj više
BMW 316I 1.6
Imam veliki problem pomagajte ako mozete. Kad upali prima gas kao baba nema oštrine uopste kao da radi na tri klipa takav zvuk ima, nesto u fazonu trr trr trr i tako. A svecice i kablovi rade. Ne znam sta da radim UPOMOOOCCCCC
0611195322
Imam problem sa ksenonima za kratka svjetlw na autu. Naime ne mogu da se upale odmah, nego tek nakon što auto odradi malo i moram da palim/gasim prekidač nekoliko puta dok ne blicnu. Isto kao da im fali napona i onda odjednom se upale. Farovi su original od e36-ice. Duga svjetla (halogena) rade uvijek bez problema. U čemu bi mogao da bude problem.
Nisam shvatio šta znači "sa kućištem", komplet farovi sa već ugrađenim xenonima? One "kutije" se zovu balasti -elektronika koja kod uključenja baca oko 28000V na sijalice a posle spušta na 40V. Balastu kod uključenja treba na trenutak oko 15A jačina struje a posle oko 1A. Ako je loša instalacija nem...ože da startuje jer ima zaštitu. Životni vek balasta i sijalica je oko 2000h pa ako su bili pri kraju i još su dugo stajali nekorišćeni zato ne rade. Pale se na "zez" tj. struju samoindukcije. Pazi da ti vlaga ne spoji visoki napon između balasta i sijalice sa šasijom jer onda možeš da se pozdraviš sa svom elektronikom u kolima.Pročitaj više
Pozdarv! Razmisljam duze vreme o kupovini polovnjaka BMW 316 [e36] 1.6 do 80kw i 109ks [1993-1996] i interesuje me njegova potrosnja, cena registracije, cena odrzavanja, prednosti , mane , kvarovi i sve ostalo o tom automobilu.Hvala unapred!
Ako razmišljaš o tom motorui zbog probne dozvole, vodi računa da to nije baš auto za početnike jer ima zadnju vuču a nema neka elektronska pomagala. Drugo, sa tim motorom ne ide nešto posebno. Motor sam po sebi je bio dobar, kažem bio jer to su primerci stari po 25 godina i dosta njih je pred riknja...vanje. 316 u stvari i nema mnogo po oglasima jer ovo što ljudi voze i održavaju su neke malo jače mašine . 316 ti je bila neka sirotinjska verzija BMW , danas je to preslabo i obilaziće te svaki Stilo dizelaš .Pročitaj više
Stari, a i jos neki ljudi mi predlazu da ne kupujem toliko mator automobil. Radi se o bmw 320i 1998, smatram da sam u finansijskoj situaciji da ga kupim, odrzavam, i mozda dodam neku opremu tu i tamo. Zeleo bih da cujem vasa iskustva, sta mu najcesce ripava, i sta predstavlja najveci problem oko odrzavanja. P. S. gledam da bude '98.
Može da mu riknjava sve živo, pošto je verovatno stariji od tebe :D Šalu na stranu, motori M52 su relativno pouzdani mada troše ulje i imaju ponekad problem sa uljnom pumpom . Ali većina njih su pred kraj svojih snaga, prešli dosta, održavani upitno . U tom godištu praktično sve na automobilu je su...mnjivo, znači trebao bi jedan detaljan pregled . Auto inače fino ide i još lepše troši, zbog zadnje vuče nije za početnike (nema baš neka pomagala kao kasnije generacije) . Na gumama ne sme da se štedi ,kao ni na kočnicama . Realmo ne vredi više od 1000 evra i to samo zato što je BMW, kod nas se frljajui sa nekim cenama a na sve to treba dodati i troškove popravki i održavanja . Svakako ima pametnijih izbora za te pare .Pročitaj više
Ja sam vlasnik E36-ice , samo moja je 1993 godiste. :)
Ako mu dusa nije izvadjena, to je jedan veoma kvalitetan i pouzdan automobil. Nista posebno se na njemu ne kvari, pare idu uglavnom na delove oko trapa. Secam se da su mu amortizeri bili malo skuplji. Inace ovako auto se bas retko kvari. Inace a...ko ne planiras ugradnju plina, potrosnja ce ubijati. Moj sestak 320i trosi 14-15L benzina u gradu. Oko 8-9L trosi na otvorenom. Sve u svemu najveca mana bi mu bila potrosnja. Inace moj ima 480 000km na satu, oko motora nikad nista nije dirano.
Znaci kao manu bih naveo skupe amortizere , i recimo filter goriva koji kosta 2500-3000 din. Sve ostalo je prihvatljivo. ALi to je zaista auto koji se i posle toliko godina retko kvari, amortizere i jos neke stvari oko trapa smo menjali pre 12 godina a auto se slabo vozi, ceka restauiranje.Pročitaj više
Katalog dijelova za taj model je nenormalno bogat i ima odličnu podlogu za dalje modifikacije počevši od amortizera i opruga, izduvnog sistema, tzv. strut bar-ova, short shiftera, usisa za vazduh. Provjeri prednji trap na njemu, odozdo hrđu i vidi kako održava radnu temperaturu. BMW je izgradio svoj...u reputaciju na svojim rednim šestacima al naši ljudi će da kenjaju kako je star auto i ne vrijedi feninga. Otiđite u Njemačku ili u Ameriku i vidjećete da ljudi sa mnogo jačim platama i dalje voze kola iz devedesetih. U Americi sam vidio više e36-ica nego Forda Fokusa a njihov je auto. Na kraju će najviše da ti kenja lik koji ima turbo dizela sa 300.000 km. Imaš manuelni menjač, zadnju vuču i obrtaje koje ovi sa dizelima mogu samo da sanjaju.Pročitaj više
Treba mi savjet oko kupovine automobila. Kola u pitanju su bmw e36 320i cijeli m optic. Fenomenalno izgleda sa vana kao i iznutra. Napakovan je opremom, nema tačke na sebi. Vlasnik kaže da ga je vozio samo vikendom i da zime nije vidio. Ali tu dolazi jedan problem koji je kod nas jako popularan a to je da specifikacije auta nisu iste u papirima i u realnosti tj u papirima se vodi kao 318i i piše da je crne boje a u suštini motor je iz 320i i auto je tamno plave/ljubičaste boje (u sjenci izgleda ...kao da je crn). Iz Bosne sam i kod nas prolaze kojekakve gluposti na ovim tehničkim pregledima i nije striktno kao u Srbiji. Ako iko ima bilo kakav savjet dobro bi mi došao.Pročitaj više
Vesele 90-te :D Pa recimo ovako, bitno je koji je broj motora u saobraćajnoj i koji je na samom motoru . Velika većina tehničkih neće da se bakće time da prijavljuje mušterije zbog nekih gluposti koje su rađene 90-ih, njima je važno da je njihovo dupe pokriveno . Tako da to u Srbiji prolazi, pogo...tovo po ovim malo zabačenijim tehničkim pregledima . Ne znam kako je u Bosni, ali ni policija se ovde ne brine mnogo oko tih muvanja starih preko 20 godina .Pročitaj više
Da auto nije u stanju u kakvom se nalazi i da nije nenormalno bogat katalog dijelova za nadogradnju ovog modela ne bih se bakćao oko toga toliko. Većina ovih modela je voženo od strane seljaka koji su im dušu izvadili za ovih 20-25 godina ali ovaj je fenomenalan. Da znam da neće biti problema sa policijom i tehničkim odmah bih ga uzeo. Evo ga oglas: BMW E36 320 320i M optic (5.000 KM)
'www.olx.ba/r/34579033/508674'
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Mogu ti reći za svaki, ali pošto nisam posedovao prepustiću vlasnicima...
Razlog za prijavu korisnika
Nema sta nece nijedan biti ispod 10 po gradu. Sestaka sam imao u e34 tukao je 17 od sale.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo, imam problem koji ne mogu rijesiti vec neki period. U pitanju je BMW e36 iz 1993god. 2.0 110kw 6cil. Nakon podignute radne temperature auto totalno izgubi snagu i ne moze je vratiti sve dok se ne ohladi i ne padne temperatura. Pritom u mirovanju i tokom dignute temperature radi sasvim normalno bez gusenja i trokiranja. Menjao sam filtere, svecice, uklonio plin, pumpu goriva, senzor bregaste, senzor radilice i protokomer zamjenio stvar je i dalje ista. Da li moze neki savjet sta dalje pr... eduzeti sta bi moglo biti. Hvala vam unaprijed. Veliki pozdrav. Pročitaj više
03. Jan 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mozda bobine. Tesko je reci.
Razlog za prijavu korisnika
Ja ima takav problem sa m44 motorom. Na dijagnostici je pokazao da ima problem sa kompjuterom jer on konstantno pali i gasi motor. E sad meni na plinu radi mnogo bolje i ide bolje. Ali ima problem da na 5500 zabada neku blokadu ili gubi snagu. Prikazuje i da je mozda lambda sonda slaba na prvom klip...u kada se doda jaci gas.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Kako da resim problem, sta mislite?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Bmw 320i
11. Nov 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Bmw e36 318i i 318is potrosnja sekvent plina ali bas normalne voznje? Hvala.
22. Okt 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Preko 10l svakako. Ne postoji BMW koji troši malo.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav drugari zanima me da li je BMW 3 E36 dobar da se kupi za prvi auto,koji benzinski motor kupiti,koje su prednosti i mane,da li je skupo održavanje tog BMW-A 3 E36?? 🤔🤔🤔🤨🤨
02. Aug 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
E36 je star auto, nikako nije za početnika jer najčešće nema esp i vrlo je opasan za vožnju kod neiskusnih vozača. Takođe mu je nivo bezbednosti veoma nizak, osvojio je 1,5 zvezdica na tadašnjem kreš testu. Recimo Reno Twingo 1 je osvojio 3. Takođe zbog starosti većinu razjeda korozija uveliko, puno... mehaničkih problema, velika potrošnja goriva itd.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
BMW 316I 1.6
26. Feb 2020.Imam veliki problem pomagajte ako mozete. Kad upali prima gas kao baba nema oštrine uopste kao da radi na tri klipa takav zvuk ima, nesto u fazonu trr trr trr i tako. A svecice i kablovi rade. Ne znam sta da radim UPOMOOOCCCCC
0611195322
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mana tih motora je kompjuter. Sad nisam siguran da je baš to, ali često se dešavalo...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem sa ksenonima za kratka svjetlw na autu. Naime ne mogu da se upale odmah, nego tek nakon što auto odradi malo i moram da palim/gasim prekidač nekoliko puta dok ne blicnu. Isto kao da im fali napona i onda odjednom se upale. Farovi su original od e36-ice. Duga svjetla (halogena) rade uvijek bez problema. U čemu bi mogao da bude problem.
30. Okt 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Treba proveriti da li struja dolazi do farova, pošto oba istovremeno ne rade moguće da je do prekidača ili do ablendera.
Razlog za prijavu korisnika
Jesi stavio samo sijalice ili onu kompletnu instalaciju?
Razlog za prijavu korisnika
Nisam shvatio šta znači "sa kućištem", komplet farovi sa već ugrađenim xenonima? One "kutije" se zovu balasti -elektronika koja kod uključenja baca oko 28000V na sijalice a posle spušta na 40V. Balastu kod uključenja treba na trenutak oko 15A jačina struje a posle oko 1A. Ako je loša instalacija nem...ože da startuje jer ima zaštitu. Životni vek balasta i sijalica je oko 2000h pa ako su bili pri kraju i još su dugo stajali nekorišćeni zato ne rade. Pale se na "zez" tj. struju samoindukcije. Pazi da ti vlaga ne spoji visoki napon između balasta i sijalice sa šasijom jer onda možeš da se pozdraviš sa svom elektronikom u kolima.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdarv! Razmisljam duze vreme o kupovini polovnjaka BMW 316 [e36] 1.6 do 80kw i 109ks [1993-1996] i interesuje me njegova potrosnja, cena registracije, cena odrzavanja, prednosti , mane , kvarovi i sve ostalo o tom automobilu.Hvala unapred!
18. Aug 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako razmišljaš o tom motorui zbog probne dozvole, vodi računa da to nije baš auto za početnike jer ima zadnju vuču a nema neka elektronska pomagala. Drugo, sa tim motorom ne ide nešto posebno. Motor sam po sebi je bio dobar, kažem bio jer to su primerci stari po 25 godina i dosta njih je pred riknja...vanje. 316 u stvari i nema mnogo po oglasima jer ovo što ljudi voze i održavaju su neke malo jače mašine . 316 ti je bila neka sirotinjska verzija BMW , danas je to preslabo i obilaziće te svaki Stilo dizelaš .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Stari, a i jos neki ljudi mi predlazu da ne kupujem toliko mator automobil. Radi se o bmw 320i 1998, smatram da sam u finansijskoj situaciji da ga kupim, odrzavam, i mozda dodam neku opremu tu i tamo. Zeleo bih da cujem vasa iskustva, sta mu najcesce ripava, i sta predstavlja najveci problem oko odrzavanja. P. S. gledam da bude '98.
27. Jul 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Može da mu riknjava sve živo, pošto je verovatno stariji od tebe :D Šalu na stranu, motori M52 su relativno pouzdani mada troše ulje i imaju ponekad problem sa uljnom pumpom . Ali većina njih su pred kraj svojih snaga, prešli dosta, održavani upitno . U tom godištu praktično sve na automobilu je su...mnjivo, znači trebao bi jedan detaljan pregled . Auto inače fino ide i još lepše troši, zbog zadnje vuče nije za početnike (nema baš neka pomagala kao kasnije generacije) . Na gumama ne sme da se štedi ,kao ni na kočnicama . Realmo ne vredi više od 1000 evra i to samo zato što je BMW, kod nas se frljajui sa nekim cenama a na sve to treba dodati i troškove popravki i održavanja . Svakako ima pametnijih izbora za te pare .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam vlasnik E36-ice , samo moja je 1993 godiste. :)
Ako mu dusa nije izvadjena, to je jedan veoma kvalitetan i pouzdan automobil. Nista posebno se na njemu ne kvari, pare idu uglavnom na delove oko trapa. Secam se da su mu amortizeri bili malo skuplji. Inace ovako auto se bas retko kvari. Inace a...ko ne planiras ugradnju plina, potrosnja ce ubijati. Moj sestak 320i trosi 14-15L benzina u gradu. Oko 8-9L trosi na otvorenom. Sve u svemu najveca mana bi mu bila potrosnja. Inace moj ima 480 000km na satu, oko motora nikad nista nije dirano.
Znaci kao manu bih naveo skupe amortizere , i recimo filter goriva koji kosta 2500-3000 din. Sve ostalo je prihvatljivo. ALi to je zaista auto koji se i posle toliko godina retko kvari, amortizere i jos neke stvari oko trapa smo menjali pre 12 godina a auto se slabo vozi, ceka restauiranje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Katalog dijelova za taj model je nenormalno bogat i ima odličnu podlogu za dalje modifikacije počevši od amortizera i opruga, izduvnog sistema, tzv. strut bar-ova, short shiftera, usisa za vazduh. Provjeri prednji trap na njemu, odozdo hrđu i vidi kako održava radnu temperaturu. BMW je izgradio svoj...u reputaciju na svojim rednim šestacima al naši ljudi će da kenjaju kako je star auto i ne vrijedi feninga. Otiđite u Njemačku ili u Ameriku i vidjećete da ljudi sa mnogo jačim platama i dalje voze kola iz devedesetih. U Americi sam vidio više e36-ica nego Forda Fokusa a njihov je auto. Na kraju će najviše da ti kenja lik koji ima turbo dizela sa 300.000 km. Imaš manuelni menjač, zadnju vuču i obrtaje koje ovi sa dizelima mogu samo da sanjaju.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Treba mi savjet oko kupovine automobila. Kola u pitanju su bmw e36 320i cijeli m optic. Fenomenalno izgleda sa vana kao i iznutra. Napakovan je opremom, nema tačke na sebi. Vlasnik kaže da ga je vozio samo vikendom i da zime nije vidio. Ali tu dolazi jedan problem koji je kod nas jako popularan a to je da specifikacije auta nisu iste u papirima i u realnosti tj u papirima se vodi kao 318i i piše da je crne boje a u suštini motor je iz 320i i auto je tamno plave/ljubičaste boje (u sjenci izgleda ... kao da je crn). Iz Bosne sam i kod nas prolaze kojekakve gluposti na ovim tehničkim pregledima i nije striktno kao u Srbiji. Ako iko ima bilo kakav savjet dobro bi mi došao. Pročitaj više
25. Jul 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nađite drugi
Razlog za prijavu korisnika
Vesele 90-te :D Pa recimo ovako, bitno je koji je broj motora u saobraćajnoj i koji je na samom motoru . Velika većina tehničkih neće da se bakće time da prijavljuje mušterije zbog nekih gluposti koje su rađene 90-ih, njima je važno da je njihovo dupe pokriveno . Tako da to u Srbiji prolazi, pogo...tovo po ovim malo zabačenijim tehničkim pregledima . Ne znam kako je u Bosni, ali ni policija se ovde ne brine mnogo oko tih muvanja starih preko 20 godina .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da auto nije u stanju u kakvom se nalazi i da nije nenormalno bogat katalog dijelova za nadogradnju ovog modela ne bih se bakćao oko toga toliko. Većina ovih modela je voženo od strane seljaka koji su im dušu izvadili za ovih 20-25 godina ali ovaj je fenomenalan. Da znam da neće biti problema sa policijom i tehničkim odmah bih ga uzeo. Evo ga oglas: BMW E36 320 320i M optic (5.000 KM)
'www.olx.ba/r/34579033/508674'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.