MojaGaraza - BMW 5-Series Touring (1997 - 2003) | MojaGaraža MojaGaraza - BMW 5-Series Touring (1997 - 2003) | MojaGaraža

Pronađi automobil

33 vozača ga je parkiralo
16 ocena
71.3
  • Cena/Kvalitet:
    72/100
    Komfor:
    94/100
  • Održavanje:
    50/100
    Potrošnja:
    44/100
  • Pouzdanost:
    88/100
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Komfor Motor

Udobnost, 3.0d motor je zverina, pogotovo cipivan. Ladja od auta zaista

Održavanje Potrošnja

Odrzavanje je skuplje bez obzira sto je auto u godinama, visoka potrosnja u gradu pogotovo automatik, cena registracije ali to nema veze sa autom. Onako, nije za svakoga, vozi ga onaj ko bas njega hoce jer ima puno isplativijih auta koji imaju dobre performanse.

05. Feb
Pogledaj ostalih 3 komentara
Vladan Beograd 06. Sep

Dosta skuplje! Trap je jos komplikovaniji nego na B5.5. E39 karavan pozadi ima jastuke i kompresor umesto opruga sto takodje nije jeftino za popravku, zadnji amortizeri su skuplji od prednjih (konkretno zadnji SACHS kostaju preko 200e par), motor ima 2 termostata koji nisu jeftini + izuzetno je oset...Pročitaj više

Vladan Beograd 06. Sep

Dosta skuplje! Trap je jos komplikovaniji nego na B5.5. E39 karavan pozadi ima jastuke i kompresor umesto opruga sto takodje nije jeftino za popravku, zadnji amortizeri su skuplji od prednjih (konkretno zadnji SACHS kostaju preko 200e par), motor ima 2 termostata koji nisu jeftini + izuzetno je oset...Pročitaj više

Vladan Beograd 06. Sep

Dosta skuplje! Trap je jos komplikovaniji nego na B5.5. E39 karavan pozadi ima jastuke i kompresor umesto opruga sto takodje nije jeftino za popravku, zadnji amortizeri su skuplji od prednjih (konkretno zadnji SACHS kostaju preko 200e par), motor ima 2 termostata koji nisu jeftini + izuzetno je oset...Pročitaj više

05. Feb
Pogledaj ostalih 3 komentara
Vladan Beograd 06. Sep

Dosta skuplje! Trap je jos komplikovaniji nego na B5.5. E39 karavan pozadi ima jastuke i kompresor umesto opruga sto takodje nije jeftino za popravku, zadnji amortizeri su skuplji od prednjih (konkretno zadnji SACHS kostaju preko 200e par), motor ima 2 termostata koji nisu jeftini + izuzetno je oset...Pročitaj više

Vladan Beograd 06. Sep

Dosta skuplje! Trap je jos komplikovaniji nego na B5.5. E39 karavan pozadi ima jastuke i kompresor umesto opruga sto takodje nije jeftino za popravku, zadnji amortizeri su skuplji od prednjih (konkretno zadnji SACHS kostaju preko 200e par), motor ima 2 termostata koji nisu jeftini + izuzetno je oset...Pročitaj više

Vladan Beograd 06. Sep

Dosta skuplje! Trap je jos komplikovaniji nego na B5.5. E39 karavan pozadi ima jastuke i kompresor umesto opruga sto takodje nije jeftino za popravku, zadnji amortizeri su skuplji od prednjih (konkretno zadnji SACHS kostaju preko 200e par), motor ima 2 termostata koji nisu jeftini + izuzetno je oset...Pročitaj više

05. Feb
Pogledaj ostalih 3 komentara
Vladan Beograd 06. Sep

Dosta skuplje! Trap je jos komplikovaniji nego na B5.5. E39 karavan pozadi ima jastuke i kompresor umesto opruga sto takodje nije jeftino za popravku, zadnji amortizeri su skuplji od prednjih (konkretno zadnji SACHS kostaju preko 200e par), motor ima 2 termostata koji nisu jeftini + izuzetno je oset...Pročitaj više

Vladan Beograd 06. Sep

Dosta skuplje! Trap je jos komplikovaniji nego na B5.5. E39 karavan pozadi ima jastuke i kompresor umesto opruga sto takodje nije jeftino za popravku, zadnji amortizeri su skuplji od prednjih (konkretno zadnji SACHS kostaju preko 200e par), motor ima 2 termostata koji nisu jeftini + izuzetno je oset...Pročitaj više

Vladan Beograd 06. Sep

Dosta skuplje! Trap je jos komplikovaniji nego na B5.5. E39 karavan pozadi ima jastuke i kompresor umesto opruga sto takodje nije jeftino za popravku, zadnji amortizeri su skuplji od prednjih (konkretno zadnji SACHS kostaju preko 200e par), motor ima 2 termostata koji nisu jeftini + izuzetno je oset...Pročitaj više

Pročitaj sve utiske za BMW 5-Series Touring (97-04)
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top