mala potrosnja,jeftini delovi, gradski auto(mali) , abs,air bag, klima
mogao bi malo jaci da bude, cisto da parira fiat unu (ista skoro snaga a 300 kg tezi)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ne kvari se,mali potrosac,komforan dovoljno i za duze putovanje,jeftin za odrzavanje...
Ovaj auto je vrh i za mene nema mane
Od zene ujak uzeo 2005 punta 1.3mj,uradio veliki servis sa sve lancem i vodenom pumpom cak i set kvacula zamena ulja sa sve ruke i plus 2 selen bloka ispalo oko 46000din.sto nije mnogo al auto platio 800e,sad tu ide za nedelju dana registracija oko 20000din.plus prenos...e prenos kolko ce izadje nek... bude do 8000din.Suma sumarum kad das u roku od mesec dana izadje oko 1400e.Auto 3 vrata,bela boja sa onim crnim bamperima,bio terenti prepravljen na putnicki ima atest za to,jebem li ga.Za te novce imas Xsaru,moze da se nadje Senik,moze brdo kola i veca i bolja i jeftinija za odrzavanje i jaca...sta da ti kazem.Jedino sto je stedljiv.A za Punto 1.2 8v slabo je to,da me ne razumes pogresno ide on na ravno al malo jaci veci uspon,muci se mnogo,jer ipak 60ks je malo a onaj 1.2 16v e to ke vec mnogo bolje.A inace oni 1.3mj 2005 idu i do cak 2000e max.mislim ajde kazi dal taj auto stvatno al stvarmo vredi tolko kad se sve oduzme i sabere i konfor,enterijer,eksterijer,pa cak i snaga,kvalitet u tom auto mislim na eterijer.Kad za 2000e imas Gamu boljih automobila.Pročitaj više
Hicu da kazem da su kod nas neki automobili nekako nerealno skupi od realnog,ne mnogo nego malo skuplji.Npr.uzmimo ovaj 1.3mj na oglasima 2005 god.taj beli sa crnim bamperima oni su svi bili teretni kostaju 1500e ta im ke cena a ovi u jednoj boji idu od 1800 do 2000e a ima ih i za 2200e.to je malo m...nogo.kad za te pare imas npr.Mazdu 6 2003-2004 koja je avion za ovaj auto ceo Punto moze da stane u nju jos i ti i drug da se vozite i duplo vuse konja,kad uporedjujem Mazdu i Punta i motore mislim na Benzinsku Mazdu ne na Dizel Mazdu.jedino je registracija skuplja 10 do 12000din vise al zato vozis avion u odnosu na Punta.Po tome je bezobrazno skup punto dizel sa tim JTD motorom.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar gradski auto
Povoljno održavanje
Snaga 1200 nije konforan zato sto je mali auto
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odrzavanje
Menjac,servo,kugle,lambda sonda
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jeftini delovi i održavanje. Mala potrošnja na otvorenom.
1.2 44kw 8v je previše slab, posebno sa klimom. Nedostaje mu 15-20Ks. Senzor ugla volana brzo strada.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.2, benzin, classic, 8v, 60ks, 2010 godiste, vozen od 110.000km do 140.000km, bez kvara godinu i po dana
- pali na pola kljuca (ako ne pali na pola kljuca nesto nije u redu)
- miran i tih rad na leru
- lagano kvacilo hvata celom duzinom (nemoguce je da cima pri promeni brzina)
- precizan menjac
- u...gradjen plin nakndano
- potrosnja plina na otvorenom moze da bude oko 500din/100km
- smesne cene servisa (4 gume 12.000, 4 amortizera 15.000, prednji diskovi i plocice 4.000, svecice 2.000, mali servis 4.000din, set zupcastog kaisa 5.000din, registracija maksimalno 18.000din)
- dosta funkcionalnih pregrada za odlaganje
- 5 vrata, solidan gepek
- jaka svetla
- city servo (lagan volan)
- nije ti zao kad ga ogrebes ili udaris
- dovoljno je visok i ne kaci ivicnjake i rupe
- nista ne skripi , ne krcka i ne lupa
- neudoban
- lak se ljusti
- losa zvucna izolacija
- nekvalitetna sedista
- city servo ()
- stabilnost, kocenje
- problemi sa konektorima farova (jednom se resava i nije skupo)
- nema podesavanje volana po dubini, a po visini nema neke razlike
- mali radius skretanja tockova
- prosti i ruzni paneli ...na vratima, gepek bez podloge samo tepih
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jeftino odrzavanje mala potrosnja(6l benzin 8l gas),iako su mi svi pricali da se dosta kvari ovaj moj se za sada ne kvari 13500 km presao.
Cetiri ili pet osoba ne mogu da ponesu mnogo prtljaga.Konfor i nije tako los kada se naviknete,ali bi ipak mogao biti bolji
Po meni za nijansu je neudobniji od pola,ali za razliku od pola ima vise mesta u kabini
Ne za nijansu, nego ozbiljno neudobniji. Ako si iole krupniji, ne mozes ziv da se namestis u puntu.
Presao do danas 30000 km(fali neki kilometar) Zamenio mu auspuh(7000 din) akumulator(6100 din) prednje amortizere (9000 din) mali servis 4000 din tri puta.To je sve sto sam ulozio u njega do sada.Na "udobnost" sam se navikao tako da mi ne predstavlja problem 300-400 km voznje.Za ove dve godine kol...iko ga imam stvarno sam zadovoljan.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
jeftin za odrzavanje
Vozim kratko punto 1.2 8v 2008. Osecaj ne bezbednog,ne sigurnog u voznji ne popusta. Kvalitet izrade smesan,udobnos nikakva,dosta stvari crkava. Pada zad levi prozor tadrce motor ventilacije,skripe vrata pri otvaranju. Inace povozan auto. Delovi jefftini,limarija odlicna(ko čaša) i sa 2000d plina 30...0km. Za nas budzet novi stojadin.Pročitaj više
Vozim kratko punto 1.2 8v 2008. Osecaj ne bezbednog,ne sigurnog u voznji ne popusta. Kvalitet izrade smesan,udobnos nikakva,dosta stvari crkava. Pada zad levi prozor tadrce motor ventilacije,skripe vrata pri otvaranju. Inace povozan auto. Delovi jefftini,limarija odlicna(ko čaša) i sa 2000d plina 30...0km. Za nas budzet novi stojadin.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Iste kao kod Juga..lako se parkira, ima delova
Iste kao kod Juga..često mu trebaju ti "jeftini" delovi, volan dovoljno levo od centra sedišta da pomislite da je tabla od nekog drugog auta, konstrukcija sedišta puca i cepaju se posle 60000km, čak i u top Emotion opremi nema bravu na čepu rezervoara ...čista bahatost, to čak i Jugo ima. Vid...i se da ga je Kragujevac sklepao..nejednako tanko farbanje. Ispod tapacirunga ni nema farbe. Motor 1,2 je slab, a lošiji od starih karburatorskih, ventili klepeću, slabo vešanje za srpske putne oranice, udobnost nikakva - vešanje odvaljuje bubrege po gradu, a za put ni nije. Kratke brzine -fali još jedna. Nema ni zaštitu motora odozdo ni izolaciju haube kao pravi Punto...ni svetlo gepeka...al' zato ima benzinsku pumpu od Grande Punta koja košta 20000din. Pošto je sledeće na spisku uobičajeno riknjavanje ECU-a na oko 100000 uskoro ćemo se rastati, a Fiat više neće od mene videti dinar NIKAD!
Update - evo procureo i hladnjak po ovom zimskom proleću 2018. posle samo 7 god. i 90900 km. Eee, a pre neki dan videh i ko je glavni kritičar " Moje garaže" - neistinite pristrasne informacije ljudi koji imaju mnogo vremena, ali ništa ne znaju.... reče samozvani stručnjak A.T. ( svako ko je ikad... malo prošvrljao našim forumima na temu automobila znaće o kome je reč ).....sad mi je mnogo lakše jer mnogo više verujem ovom sajtu. Bu sotono A.T. ajd' u vodu +Pročitaj više
taj auto je pravljen da se zaradi na njemu,nije ni cudo sto sve crkava,i taj auto je pravljen za nase trziste,u evropu takav auto nije zavrsavao za izvoz
Italijanska FIAT mafija je dala divnu ponudu koju ovdašnji mafijaši nisu mogli da odbiju..nije čudo što su svi internet forumi sa temom Z10-P.classic zamrli, poludeli svi i prodali g..... na vreme - očigledno se sve što je izašlo sklopljeno u KG ne uklapa ni u Fiat standarde koji su inače širi od le...lemudije pokojne Zastave, samo se mazohisti još hvale šporetom 500L. Jadno je da nas je čak i usrana Dacia dobila na poene - možda malo više rđaju, ali su ipak bolji sa svom tom prevaziđenom Renault tehnikom '90 ih od svega što je izašlo iz Kg. posle 2008. FSA= FIAT SHIT AUTOPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nije baš 300 kg teži. Zavisi koju verziju gledaš, dizelaši su teški, jači benzinci su isto malo teži. Ovaj 1.2 8V nije. Ima 85 kg više od Una 1.1 po specifikaciji. Ima i bolje ubrzanje do 100 od Una za skoro 2 skunde.
Razlog za prijavu korisnika