
Jeftin za odrzavanje. Udobnost i kvalitet za klasu iznad prosecnih automobila.
Za onoga ko voli ovaj auto onda nema mane. Ko me se ne svidja mana mu je sto se ne prodaje lako.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Po meni smekerski auto da uzivanje. Znaci kes kolica i laganica
Zasad ih nemam
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Brdo opreme, Jako atraktivan, Ne trosi mnogo (5-6 na otvorenom, 7-8 grad, 5.8-6.5 kombinavno) obzirom na kubikazu i snagu. Lepo vuce i ima snage uvek kad se pritisne gas, gepek ogroman, delova ima svuda (obzirom da deli 80% sa mondeom Mk3), motor pouzdan za dalja putovanja.
Osetljiv trap, dosta plasticnih detalja u kabini koji pocnu da skripe i lupkaju posle nekog vremena, farovi propadaju bukvalno na svakom x-typeu i potrebna je reparacija, ozvucenje je slabo (ukoliko nije fabricko Alpine ozvucenje)
Kako bre sme da krcka Jaguar,ja imam Hyundai Accent 1996 oa ne krcka nista ni da cuje a sve je od paaaaa od jeftine plastike 😄😄
Iskreno, na mom autu je prethodni vlasnik polomio centralnu konzolu pa je tu nesto krpljeno, budzeno... Moguce da nije vodio ni o ostalim detaljima u enterijeru, pa je taj problem samo prisutan na mom autu. :)
Ljudi koji su tad upravljali Jaguarom hteli su da naprave jeftin auto i da ga prodaju pod premijum markom, ne shvatajući koliku štetu čine samom imenu Jaguar. Naravno, u to vreme je bilo pitanje hoće li Jaguar uopšte da postoji više u roku od nekoliko godina, tako da je bilo više pitanje preživljava...nja. A ovih X-type modela sam se stvarno nagledao u užasno lošem stanju. Od lošeg enterijera, preko spoljašnjosti do ovih farova koji su stvarno katastrofa. Iskreno, meni se dizajn stvarno sviđa zato što podseća na onaj stari Jaguar, ali kvalitet...Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Samo motori od 2,5 pa do 3,0 vredi uzeti jer ako se ne varam to su Porseovi i BMW motori zavisi od zemlje za koju se pravio ...Moj na pr. Uvezen iz svajcarske ima Porse motor.
Mane auta su ako uzmeš 2,0 npr. Jer karoserija je preteška za taj motor te dolazi do kvarova sto je i ocrnilo ovaj auto.
Mana 2,5 pa navise taksa na luksuz.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dizajn, ime, finalna obrada
Nedovoljno razvijena servisna mreza u Srbiji
Kakva servisna mreza pa to Ford.
Gledao sam ovaj auto pre neki dan, stvarno je fenomenalan, izgleda veoma luksuzno.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ekstra auto
Bez
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2.0 td nosi ford mondeo delove, pa su oni dostupni i povoljne se cene
2.0 td ima delfijevu pumpu visokog pritiska koja crkava posle 200.000, kad ona propadne metalni ipiljci zapuse dizne i auto se ugasi. Ja sam mora sve da menjam i pumpu i dizne i da isperem rezervoar goriva, gorivi koje je bilo u reservoaru se ne vraća!
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
vrh auto
nema mana.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ful fulova
nema,osim sto ne mogu da namestim temperaturu,odnosno auto greje dobro ali kazaljka na satu stoji na 1/4 i ne pomera se ni gore ni dole. ostalo sve je bez premca.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za cenu koja je, a da se dobija viša srednja klasa automobila. Konforan, a gepek ogroman, motor veoma izdržljiv i veoma snažan za samo 2.0D
Problem sa transmisijom koji nisam nikako mogao otkloniti (trese od 90-130 samo na gasu) tako sam prešao 30.000 km. Problem sa akutatorom turbine.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.