
odlican terenac, koji je odlicno voziti i po asfaltu
skuplji su delovi kod nas, u USA su dzabaluk
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam wj 2.7crd .Mercedesov motor i menjac rade bez mane.Uskladjen terenac ima i previse snage u odnosu na dizel motor.Pruza konfor u terenu a i na asvaltu ali uz drugi set guma.Po terenu crv a po asvaltu ako vam smeta malo bucnost guma morate imati set normalnih guma i to je to.
Potrosnja u zimskim mesecima malo skoci.Ljuljanje zadnjeg trapa dok se nenaviknete.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Zelja mi bila od malena da vozim ovaj Jeep, ovaj model sa 4.7 motorom pa makar samo vikendom... Medjutim potrosnja od 20l gradske voznje i 15l otvotene plina i to da ne razmisljam kako ga vozim je za mene potpuno prihvatljiva za ovakvo vozilo, cak sam se prijatno i iznenadio...
Odrzavanje je bukvaln...o smesno za ovakvo vozilo, mali servis 50-60€ disk kocnice 2700din, plocice 1500din, svecice 450 komad (majstor kaze da je stavio original...) i jos mnogo toga me iznenadilo sto se tice osrzavanja.
Ide guzva asfalt, sedista preudobna dobar je i kao terenac... Za manje od god dana presao sam 15000+ km i jos nisam imao nekih problema.
Delovi dostupni ima novih i polovnih sa cenama kao za svaki prosecan auto starog 16 godina.
Mana, mana, mana... Ne znam sta konkretno da navedem kao manu... Mozda nedostaje malo vise mesta na zadnjem sedistu (mada je meni u svakom autu tesno pozadi 195cm sam visok) i sto zna da bude nzgodno pozadi tj da ljulja pa se moze dobiti morska bolest...
I nasa drzava tj besmisleni zakon o registra...ciji.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Zelja mi bila od malena da vozim ovaj Jeep, ovaj model sa 4.7 motorom pa makar samo vikendom... Medjutim potrosnja od 20l gradske voznje i 15l otvotene plina i to da ne razmisljam kako ga vozim je za mene potpuno prihvatljiva za ovakvo vozilo, cak sam se prijatno i iznenadio...
Odrzavanje je bukvaln...o smesno za ovakvo vozilo, mali servis 50-60€ disk kocnice 2700din, plocice 1500din, svecice 450 komad (majstor kaze da je stavio original...) i jos mnogo toga me iznenadilo sto se tice osrzavanja.
Ide guzva asfalt, sedista preudobna dobar je i kao terenac... Za manje od god dana presao sam 15000+ km i jos nisam imao nekih problema.
Delovi dostupni ima novih i polovnih sa cenama kao za svaki prosecan auto starog 16 godina.
Malo je tesnije pozadi (mozda zato sto sam visom 195cm pa kad se zavalim...) i moze se dobiti morska bolest jer nije bas prijatan pozadi.
I mana je drzava i besmisleni zakon za registraciju...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
imam 4.7 v8 motor,prezadovoljan sam LIMITED verzija iz 2004 godine,restajling model ,dobar terenac, ide guzva asfalt...ko je bar jednom seo u v8 zna o cemu pricam..
Da vam ne bude zao kad sednete za volanom, i 50 litra da trosi.. ;)
.....TENK.....
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
odlican auto, za malo para, jako pouzdan i retko se kvari, trenutno vozim 4.0 a imao sam ga i ranije. o komforu i udobnosti je apsurdno govoriti. motor koliko sam cuo najbolji benzinac za ovaj model.
otvoreno oko 13l plina, grad 20l na malo ostriju voznju lako ode i na 25l plina
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mnogo auta za malo para , dostupni delovi , kod mog mehanichara nishta nije skuplje nego odrzavanje fiata , motor 4.0 neunishtiv , potroshnja 12-13 plina na otvorenom 22-24 u gradu obichan plin na sekventu kazu da troshi manje po gradu
Registracija u Srbiji
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jedina prednost sto kad se pojavite na ulici se sklanjaju.
Preskupo za prosecnog vozaca 3.1 trosi kao gradski autobus.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
vozio sam 5.2
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
U teoriji nije baš idealan terenac pošto nema klasičnu šasiju kao što bi pravi terenac trebalo da ima, ali se u praksi prilično dobro snalazi svuda. A što se tiče delova, šta da se radi, u Americi su i kola suludo jeftina u odnosu na Evropu, isto kao i delovi, a kad se setim goriva skotrlja mi se su...za iz oka...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika