Moj prvi auto,koji jos uvek imam.Model 1.3 benzinac,75ks sedan.Sto neko vec rece,auto je ispred svog vremena...Da imam nekog novca,sredio bih je u full-u i ostavio bi je i svojoj deci.Jednostavno auto koji me nikada nije razocarao niti ostavio na putu...Motor je vecan,za auto koji je proizveden 1987.... i kojem su samo redovno menjani ulje i filter,uopste nista vise i ne treba govoriti...Moja Mazda je uvezena 1990-e iz Austrije sa 6500km a sada ima svega 180 000 predjenih,unutra je kao nova... Bice mi jako tesko kada se budem odvojio od nje a taj dan se blizi....
Previse nizak auto,potrosnja je bila smesna dok je bilo supera od 98 oktana,za bezolovnim je veca za nekih 10-15%....Od kako je imam menjao sam samo zadnje amortizere,paknove,sajle za rucnu,benzinsku pumpu,par auspuha(na svu srecu imam majstora koji mi kvalitetno napravi novi od prohromskog debljeg ...lima pa sam miran u proseku 6-godina),nekoliko akumulatora i pre dva meseca termo davac,(ne racunajuci redivnu zamenu ulja i filtera za vazduh,ulje i benzin)...Delovi su nekada bili preskupi,morao sam u Austriju po njih,sada ih ima na nekoliko mesta u Bg,(pohvale za Voju Japanca i Auto Strahinja),nisu toliko ni skupi.Mali servis 3000 din pa vidite...Mana je limarija kao i na svakom japancu,krece od rubova i sajtni ali se da srediti
Nisam je toliko vozio kao ti tog jugica kog nahvali,iz prostog razloga sto provodim 10-15 dana godisnje u Srbiji,kao drugo,moj pokojni cale nedugo zatim kupio jugofloridu koju je stalno vozio,srecni i zadovoljni????
Mozes i za 300 e da je dajes bez dinara ulaganja beze ljudi od nje jer ne znaju kakav je to auto..ja jedva toyotu carinu prodadoh za 700 e a bila bukvalno bez ulaganja sem mozda zadnjih guma koje su bile losije
mazda je prvi japanac u kog sam se zaljubio.Ceo život vozim old timere koji koštaju više nego nov auto.Od Opel Mante bmw 2002 ....pre 5 hod naleteo sam na model gtx 1.3 i .sa 200.000.Došli smo na 300.000 litar ulja ne trosi.Startna za većinu sadasnjih automobila 10 sek je nesto.Školjka je za 2.0 4...wd ojačana.Sad sam je registrovao sa tng , potroßnja je oko 6 normalne vožnje.Nju ne možeš da vožiš normalno jer vrti lagano 6500 cak i 8000.o/min.gume su 13 175/ 50 max je utehnuta ja sam radio sve silen blokove reparacuju ramena zadnje balans stangle.Na jesen se sprema komletna restautacija i motor V6 2.0 16v.i naravno 4x4.Pa ako sabereš kompletnu restauraciju i V6 motor menjač i pogon 4x4 ti za 3500 do 4000soma e imaš nešto.Još nigde nije pokazala a kupio sam je 2 god nakon farbanja.....uzeo 4x4 još jedan menjač motor 2.0 koji je loš i za 250 e kupim v6 sa slupane xedox iz 99 god sa 137.000km.Proban tadi ima i modifikacija. a svakom preporućujem mazdu hondu tojotu nisana....Pročitaj više
Neverovatna izdrzljivost, za 70.000 predjenih kilometara, sa vozilom koje je staro 28 godina, osim ulja, filtera, krajeva spona i auspuha koji je bio los i kad je kupljen NIKAKVIH ulaganja...
Jedina zamerka sto je izuzetno niska pa se po neravnom terenu desava da kaci pod.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Aj da si preso oko 250000km pa da je hvalis ovako sa tom kilometrazom nista nisi uradio pa na Yuguca su auspusi trajali vise😀
Razlog za prijavu korisnika
Nisam je toliko vozio kao ti tog jugica kog nahvali,iz prostog razloga sto provodim 10-15 dana godisnje u Srbiji,kao drugo,moj pokojni cale nedugo zatim kupio jugofloridu koju je stalno vozio,srecni i zadovoljni????
Razlog za prijavu korisnika
imam isti takav model 'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14488726/mazda-323-16-i ' pogledaj
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor ne poderiv,udoban auto,dosta ispred svog vremena...Delova ima,iako ja navikano da nema i da je skupo,mada se ne kida skoro nikako.
Tesko je prodati,ljudima je lakse 5 puta godisnje popravljati golfa nego mazdu jednom o istom trosku (a mozda ni jednom)
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa koliko trazis za nju kad ne mozes da je prodas? Jesi razmisljao da spustis cenu mozda? Ipak je to 30 god auto.
Razlog za prijavu korisnika
Mozes i za 300 e da je dajes bez dinara ulaganja beze ljudi od nje jer ne znaju kakav je to auto..ja jedva toyotu carinu prodadoh za 700 e a bila bukvalno bez ulaganja sem mozda zadnjih guma koje su bile losije
Razlog za prijavu korisnika
mazda je prvi japanac u kog sam se zaljubio.Ceo život vozim old timere koji koštaju više nego nov auto.Od Opel Mante bmw 2002 ....pre 5 hod naleteo sam na model gtx 1.3 i .sa 200.000.Došli smo na 300.000 litar ulja ne trosi.Startna za većinu sadasnjih automobila 10 sek je nesto.Školjka je za 2.0 4...wd ojačana.Sad sam je registrovao sa tng , potroßnja je oko 6 normalne vožnje.Nju ne možeš da vožiš normalno jer vrti lagano 6500 cak i 8000.o/min.gume su 13 175/ 50 max je utehnuta ja sam radio sve silen blokove reparacuju ramena zadnje balans stangle.Na jesen se sprema komletna restautacija i motor V6 2.0 16v.i naravno 4x4.Pa ako sabereš kompletnu restauraciju i V6 motor menjač i pogon 4x4 ti za 3500 do 4000soma e imaš nešto.Još nigde nije pokazala a kupio sam je 2 god nakon farbanja.....uzeo 4x4 još jedan menjač motor 2.0 koji je loš i za 250 e kupim v6 sa slupane xedox iz 99 god sa 137.000km.Proban tadi ima i modifikacija. a svakom preporućujem mazdu hondu tojotu nisana....Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Neverovatna izdrzljivost, za 70.000 predjenih kilometara, sa vozilom koje je staro 28 godina, osim ulja, filtera, krajeva spona i auspuha koji je bio los i kad je kupljen NIKAKVIH ulaganja...
Jedina zamerka sto je izuzetno niska pa se po neravnom terenu desava da kaci pod.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.