ljudi pomagajte,interesuje me koim redosledom i na koliko kila se stezu srafovi na glavi motora
ako neko zna bio bi mu zahvalan da mi javi.
unapred hvala
Pozdrav svima,zelim da odem sebi da kupim jednog polovnjaka,nebitno kojeg ali sam nasao 2,3 onako na oko ne izgledaju lose,u limariju se razumem ali u motor sam cista nula,molio bih iskusne vozace koji se razumeju u motor da mi kazu sta sve trebam da gledam ,da pazim,da isprobam ,jer sam vec tako neiskusan zagrizao i na prvoj pumpi mi je crko auto...evo naveo sam jedan auto mazda 323 hatchback 1988 kao primer.
Ne mora da znaci ako dimi na cepu,uljne pare moraju da sagorevaju,mora malo,takodje neko kaze ako baca ulje dok radi motor to ne valja,i to je glupost,mora da baca kad se vrti bregasta.
Merenjem kompresije mozes tacno da vidis da li valja ili ne.
Zdravo, narode, imam manji problem, pa se nadam da cu procitati neki koristan savet od vas... Na dihtungu glave motora je pocelo da mi vlazi ulje, tako da to u principu ne bi bio veliki problem da se ne sliva direktno na izduvnu granu, pa to stvara dim i neprijatan miris sagorelog ulja, a da ne pomenem sto dosta ljudi bulji dok stojim na semaforu, misleci da je motor "prokuvao", he, he... Ima li neko slicnog iskustva i moze li se to resiti onim crvenim visokotemperaturnim silikonom? Unapred hval...a....Pročitaj više
Oteraj kod mehaničara da ti zameni semering radilice i dihtung glave ako treba, meni je isto Mazda pustala na dihtungu i zamenio mi mehaničar semering radilice, sad je motor čist i kao nov
Pozdrav svima.Imam Mazdu 323 1988 godiste karburator.Pali iz prve ali radi kao na 3 klipa,menjane su svecice,ruka i kapa ali opet isto.Iz auspuha bije crn dim,da li mozda neko zna sta je u pitanju?Hvala
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
mazda je 1989 ili 1990
Razlog za prijavu korisnika
Filter goriva zapušen.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
ljudi pomagajte,interesuje me koim redosledom i na koliko kila se stezu srafovi na glavi motora
29. Nov 2014.ako neko zna bio bi mu zahvalan da mi javi.
unapred hvala
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
jel si kupio dihtung za glavu?na poledjini kutije ti pise tacno na kolko se steze i koim redosledom!
i nisi naveo o kom motoru je rec!
Razlog za prijavu korisnika
ja se izvinjavam zbog toga,
auto je 89god.motor je 1.5 benzinac.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima,zelim da odem sebi da kupim jednog polovnjaka,nebitno kojeg ali sam nasao 2,3 onako na oko ne izgledaju lose,u limariju se razumem ali u motor sam cista nula,molio bih iskusne vozace koji se razumeju u motor da mi kazu sta sve trebam da gledam ,da pazim,da isprobam ,jer sam vec tako neiskusan zagrizao i na prvoj pumpi mi je crko auto...evo naveo sam jedan auto mazda 323 hatchback 1988 kao primer.
27. Maj 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa kad ga upalis da li dimi na cepu za dolivanje ulja,na auspuh da li dimi plavo ili belo,ili najbolje u servis da mu izmere kompresiju.
Razlog za prijavu korisnika
Ne mora da znaci ako dimi na cepu,uljne pare moraju da sagorevaju,mora malo,takodje neko kaze ako baca ulje dok radi motor to ne valja,i to je glupost,mora da baca kad se vrti bregasta.
Merenjem kompresije mozes tacno da vidis da li valja ili ne.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo, narode, imam manji problem, pa se nadam da cu procitati neki koristan savet od vas... Na dihtungu glave motora je pocelo da mi vlazi ulje, tako da to u principu ne bi bio veliki problem da se ne sliva direktno na izduvnu granu, pa to stvara dim i neprijatan miris sagorelog ulja, a da ne pomenem sto dosta ljudi bulji dok stojim na semaforu, misleci da je motor "prokuvao", he, he... Ima li neko slicnog iskustva i moze li se to resiti onim crvenim visokotemperaturnim silikonom? Unapred hval... a.... Pročitaj više
29. Nov 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Oteraj kod mehaničara da ti zameni semering radilice i dihtung glave ako treba, meni je isto Mazda pustala na dihtungu i zamenio mi mehaničar semering radilice, sad je motor čist i kao nov
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima.Imam Mazdu 323 1988 godiste karburator.Pali iz prve ali radi kao na 3 klipa,menjane su svecice,ruka i kapa ali opet isto.Iz auspuha bije crn dim,da li mozda neko zna sta je u pitanju?Hvala
17. Nov 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
nešto tu debelo nije u redu...radi se o kom motoru?
Razlog za prijavu korisnika
1.3
Razlog za prijavu korisnika
Neki je ventil ostao zaglavljen ili je nesto jako ostecen. Mora glava da se otvori da se vidi u cemu je problem.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.