Postovani kupio sam Mazdu 5 2006 god 2.0 dizel. Da li moze neko da mi pomogne molim vas receno mi je da moram da sredim druk lager kada stisnem kvacilo cuje se neko udaranje. Jel moze neko nesto da mi kaze o tome i menjac je nekako mnogo tvrd kao da na silu ulazi u brzine nije kao na ostalim autima jel to normalno? I da li je normalno da sa 1000din dizela ne mogu da prodjem vise od 40km gradske voznje? Hvala unapred svima.
To objašnjenje za druk lager mi nije baš najjasnije. On bi trebalo da prestane da se čuje kad pritisneš kvačilo, a ne da počne tad da lupa. Možda bi trebalo da proveriš kod još nekog majstora pa da vidiš da li se priče poklapaju. Što se tiče menjača, ne bi trebalo na silu da ulazi u brzine. Možda je... neki kvar koji može relativno lako da se popravi, a možda je prodavac napunio menjač nekom mašću umesto odgovarajućim uljem da bi sakrio da nešto nije u redu sa menjačem. To bi isto trebalo da proveriš kod majstora. A ovo što se tiče potrošnje - to moraš malo preciznije - ne može da se gleda tako pošto niko ne zna koliko si ti uopšte goriva sipao za tih 1. 000 dinara (po kojoj ceni) i koja je to onda potrošnja na 100km. A merenje potrošnje tako što ćeš čekati da se upali rezerva nije dovoljno precizno da bi zaključio bilo šta. Najsigurnije merenje potrošnje je da se napuni pun rezervoar, da se pređe 250-300 km, da se ponovo napuni pun rezervoar i onda na osnovu toga koliko je goriva stalo i pređene kilometraže dobije se potrošnja. E sad, što je u našoj zemlji mnogim vozačima ogromna investicija da natoče goriva za 10.000 dinara, to je već druga priča.Pročitaj više
Pozdrav svima
Trenutno vozim scenic 2 1,6 plin auto dosada je bio super ali pocele su kvarovi pa prodam ga
Naviknuli smo na veliki auto, interesuje me mazda 5 2008 20. Sa 85/6 kw
Kakvi je tak auto? Cuo sam da ima fordov motor dal je kvarliv i na sto posebno obratim paznju? I dal taj motor e ok za tu karoseriju il treba mi nesto jace? Auto je sa super dizajn mnogu bolje nego ostali kocki ( vw, ford …)
Mazda 5 je odličan auto. Ali problem može da bude sa delovima. Ako se jave ljudi koji tvrde da je to glupost i da nema problema sa delovima, zamoli ih da ti kažu konkretno gde mogu da se kupe delovi za redovno održavanje, delovi za vešanje, karoserijski delovi (novi ili polovni) i slično, a onda isp...ozivaj telefonom i proveri kakva je dostupnost i kakve su cene. Ja lično bih sa zadovoljstvom vozio Mazdu 5, ali lično znam čoveka koji je imao i bio je super zadovoljan generalno, ali kada dođe i do nekog sitnijeg problema, onda nastaju muke, tako da je odlučio da je proda, bukvalno sa suzama u očima, i kupio Passata karavana. Bukvalno po njegovim rečima nije imao više vremena i nerava da se bori sa delovima i majstorima, koliko god to retko bilo - ako ti ne možeš da koristiš auto dve nedelje, džaba ti što je on generalno pouzdan.Pročitaj više
Moj predlog je Renault Espace 2.0 dci. Auto je praktičan, udoban, izuzetno zgodan za vožnju. 2.0 dci motor i menjač su iz Nissana, vrlo pouzdani i kvalitetni.
Zanimljiv porodični automobil. Upotrebljiv je, mehanički dosta pouzdan, nije skup za održavanje. Izbegavaj dizel, to je starija verzija, može biti rizičan.
Evo ja ga imam vec pune tri god i to dizel 2008.
Samo reci hvale, Nisam do sada ima ni jedan kvar osim potrosnih delova (gimice balans stangle,veliki, mali servis..) osim dpf koji je bio toliko zaprljan da nije bio za ciscenje . Takvog sam ga kupio sa tom greskom....
SVe u svemu od 2007 su ispravlj...ene sve vece greske na tom modelu (rdja,dizne zamajac itd)Pročitaj više
Imam problem sa pumpom za gorivo na mazdi 5.imam auto nekih 6 meseci.nedavno he pumpa pocela da curi.zamenio je majstor drugom pumpom.ali ona crkava posle nekih 100 km,.slepam je kod majstora a Tami ustanovljen kvar.pumpa ukocila pokidala kais polomile see klackalice,konzole na bregastoj...onda Sam remontovao ovu prvu sto me curila,kad posle namestanja I ona gubi pritisak,kad je majstor rasturio I tu pumpu.isti defekt klip u pumpi polomljeni....zasto da li I'ma neko objasnjenje.u pitanju je dens...o pumpaPročitaj više
Poštovani imam jedan problem, imam mazdu 5 2008 dizel 105 kw, kupljena pre godinu dana , u Slovačkoj sam tu radim i ovde kuplkena, kod kupovine urađen kompletan veliki seevis sa kvalitetnim delovima i mali sa sviđ filteeima , prešo 16 000 do sad ppsle pređenih 10 000 još jednom zamenjeni ulja i svi filteri, sad sađ bio kući do Srbije sve super auto ide ko blesav bez ikakvih i majmanjih problema, u povratku sipam nekih 8 ili 10 l dizela na poslednjoj Molovoj pumpi na izlazu iz zemlje.Nastavim i u...sput , jeste neki kažu da se u međuvremnu izmešalo gorivo ali ja mislim da nije baš tako jer kod sipa ja sam imao oko pola rezervora, i kad je krenuo otpriloke da troši to gorivo na autoputu na ravno neće više od 120 i dođe do 3000 obrtaja , kad su krenule uzbrdice jedna pa druga dođem i do 2 brzine da moraš fa prešaltaš i na sledećoj bećoj uzbrdivi i jednom momentu ni u prvoj nije teo da vuče k stane, na leru radi skoro da nije ni promenio zvuk.Ugasim ga pa ponovo upali. Na lee normalno a da primi gas gotovo da neće pa i trokira. Došlepamo auto tamo hde živim , upalim od 2500 obrtaja neće više, .Zamenim stavim novi filter goriva dosipam 15 litar bolje nafte , sad upali i posle nekogliko sekundi se ugasi. Iskreno neznam šta fa radim, a mogu da kažem da mi imamo mnogo sposobnije majstore od ovih slovaka.Pročitaj više
Treba prvo uraditi dijagnostiku da se vidi ima li neke greške. Ako se javlja dim moguće da je puklo crevo interkulera. Može biti i do regulatora pritiska goriva, može i do vakomskog ventila turbine, možda je i sama turbina crkla. Sve se to može proveriti dijagnostikom, učitavanjem grešaka i proverom... parametara.Pročitaj više
Sad sam skinuo crevo koje šalje naftu iz filtera dalje , kad verglaš ne šalje gorivo, a kad drukam odozgo n filteru ide nafta na crevo jedino ako gura tu naftu koja je u filteru. Pokušaću još da ispraznim iz rezervoara gorivo o da izduvam one cwvčice i creva koje vuku gorivo napred pa da vidim ovaj ...vaš savet da osproveravam sve ovo što ste naveli.Pročitaj više
Ako radi na 3 cilindra prvo proveriti grejače, onda izmeriti kompresiju, moguće da je nagoreo neki ventil. Takođe izmeriti akumulator, može da brlja pritisak ubrizgavanja zbog niskog napona. Ako motor ljulja neodređeno, umiri se kad se stisne kvačilo može biti do zamajca.
Postovani imam mazdu 5 dizel 2.0 81kw. I sta se desava pali tek iz treceg cetvrtog pokusaja a kad upali radi kao sat. Ugasis i ponovo da upalis nece i tako stalno. Menjani i senzori radilice i bregaste, menjana i regulator pritiska i opet isto. Sipani aditivi i nista. Vergla kao lud ali nece da upali iz prve iz druge ponekad a treci ili cetvrti put na zub upali. Ovlasceni servis mi zakazuje tek za mesec dana a do tad sta da radim. Hvala
Obično se u ovakvim slučajevima proverava pumpa za gorivo, mada mi nije jasno šta se dešava kad upališ auto, pustiš malo da radi, ugasiš pa odmah upališ . Kakav ti je akumulator, jesi li probao sa nekim drugim, eventualno jačim ?
Da proban je i drugi akumulator mnogo jaci i opet isto. Vergla kalo lud al nece da upali a kad upali radi lepo lepo ide lepo vuce ne dimi ni na auspuh ni kad izvucem sipku sve savrseno radi. Ponekad se desi u voznji pri malim obrtajima da se ugasi sam od sebe.
To što neće, neće, pa upali na zub mislim da je do elektronike, bar mi tako deluje. Da ne dobija gorivo onda ne bi palio na zub nego bi upalio nakon dužeg verglanja. Drugi put bi palio bez problema.
Ja bi voleo taj auto da kupim ali moram i da prodam ili da menjam moj pezo 206sw koji je 2005g u ekstra stanju ali mi treba veci auto i da da ima mazda fabricku kuku za prikolicu
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ubrizgavanje verovatno.
Razlog za prijavu korisnika
Mora to u servisu da se vidi. Ovako može samo da se nagađa. Moguće da je ubrizgavanje vrlo lako, ali može i nešto drugo da bude.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Postovani kupio sam Mazdu 5 2006 god 2.0 dizel. Da li moze neko da mi pomogne molim vas receno mi je da moram da sredim druk lager kada stisnem kvacilo cuje se neko udaranje. Jel moze neko nesto da mi kaze o tome i menjac je nekako mnogo tvrd kao da na silu ulazi u brzine nije kao na ostalim autima jel to normalno? I da li je normalno da sa 1000din dizela ne mogu da prodjem vise od 40km gradske voznje? Hvala unapred svima.
10. Apr 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To objašnjenje za druk lager mi nije baš najjasnije. On bi trebalo da prestane da se čuje kad pritisneš kvačilo, a ne da počne tad da lupa. Možda bi trebalo da proveriš kod još nekog majstora pa da vidiš da li se priče poklapaju. Što se tiče menjača, ne bi trebalo na silu da ulazi u brzine. Možda je... neki kvar koji može relativno lako da se popravi, a možda je prodavac napunio menjač nekom mašću umesto odgovarajućim uljem da bi sakrio da nešto nije u redu sa menjačem. To bi isto trebalo da proveriš kod majstora. A ovo što se tiče potrošnje - to moraš malo preciznije - ne može da se gleda tako pošto niko ne zna koliko si ti uopšte goriva sipao za tih 1. 000 dinara (po kojoj ceni) i koja je to onda potrošnja na 100km. A merenje potrošnje tako što ćeš čekati da se upali rezerva nije dovoljno precizno da bi zaključio bilo šta. Najsigurnije merenje potrošnje je da se napuni pun rezervoar, da se pređe 250-300 km, da se ponovo napuni pun rezervoar i onda na osnovu toga koliko je goriva stalo i pređene kilometraže dobije se potrošnja. E sad, što je u našoj zemlji mnogim vozačima ogromna investicija da natoče goriva za 10.000 dinara, to je već druga priča.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima
09. Aug 2021.Trenutno vozim scenic 2 1,6 plin auto dosada je bio super ali pocele su kvarovi pa prodam ga
Naviknuli smo na veliki auto, interesuje me mazda 5 2008 20. Sa 85/6 kw
Kakvi je tak auto? Cuo sam da ima fordov motor dal je kvarliv i na sto posebno obratim paznju? I dal taj motor e ok za tu karoseriju il treba mi nesto jace? Auto je sa super dizajn mnogu bolje nego ostali kocki ( vw, ford …)
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mazda 5 je odličan auto. Ali problem može da bude sa delovima. Ako se jave ljudi koji tvrde da je to glupost i da nema problema sa delovima, zamoli ih da ti kažu konkretno gde mogu da se kupe delovi za redovno održavanje, delovi za vešanje, karoserijski delovi (novi ili polovni) i slično, a onda isp...ozivaj telefonom i proveri kakva je dostupnost i kakve su cene. Ja lično bih sa zadovoljstvom vozio Mazdu 5, ali lično znam čoveka koji je imao i bio je super zadovoljan generalno, ali kada dođe i do nekog sitnijeg problema, onda nastaju muke, tako da je odlučio da je proda, bukvalno sa suzama u očima, i kupio Passata karavana. Bukvalno po njegovim rečima nije imao više vremena i nerava da se bori sa delovima i majstorima, koliko god to retko bilo - ako ti ne možeš da koristiš auto dve nedelje, džaba ti što je on generalno pouzdan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Moj predlog je Renault Espace 2.0 dci. Auto je praktičan, udoban, izuzetno zgodan za vožnju. 2.0 dci motor i menjač su iz Nissana, vrlo pouzdani i kvalitetni.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Iskustva o mazdi 5 07-08god.
19. Jun 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Zanimljiv porodični automobil. Upotrebljiv je, mehanički dosta pouzdan, nije skup za održavanje. Izbegavaj dizel, to je starija verzija, može biti rizičan.
Razlog za prijavu korisnika
Evo ja ga imam vec pune tri god i to dizel 2008.
Samo reci hvale, Nisam do sada ima ni jedan kvar osim potrosnih delova (gimice balans stangle,veliki, mali servis..) osim dpf koji je bio toliko zaprljan da nije bio za ciscenje . Takvog sam ga kupio sa tom greskom....
SVe u svemu od 2007 su ispravlj...ene sve vece greske na tom modelu (rdja,dizne zamajac itd)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem sa pumpom za gorivo na mazdi 5.imam auto nekih 6 meseci.nedavno he pumpa pocela da curi.zamenio je majstor drugom pumpom.ali ona crkava posle nekih 100 km,.slepam je kod majstora a Tami ustanovljen kvar.pumpa ukocila pokidala kais polomile see klackalice,konzole na bregastoj...onda Sam remontovao ovu prvu sto me curila,kad posle namestanja I ona gubi pritisak,kad je majstor rasturio I tu pumpu.isti defekt klip u pumpi polomljeni....zasto da li I'ma neko objasnjenje.u pitanju je dens... o pumpa Pročitaj više
09. Jan 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Preveliki pritisak, neispravan regulator. To mi prvo pada na pamet.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Poštovani imam jedan problem, imam mazdu 5 2008 dizel 105 kw, kupljena pre godinu dana , u Slovačkoj sam tu radim i ovde kuplkena, kod kupovine urađen kompletan veliki seevis sa kvalitetnim delovima i mali sa sviđ filteeima , prešo 16 000 do sad ppsle pređenih 10 000 još jednom zamenjeni ulja i svi filteri, sad sađ bio kući do Srbije sve super auto ide ko blesav bez ikakvih i majmanjih problema, u povratku sipam nekih 8 ili 10 l dizela na poslednjoj Molovoj pumpi na izlazu iz zemlje.Nastavim i u... sput , jeste neki kažu da se u međuvremnu izmešalo gorivo ali ja mislim da nije baš tako jer kod sipa ja sam imao oko pola rezervora, i kad je krenuo otpriloke da troši to gorivo na autoputu na ravno neće više od 120 i dođe do 3000 obrtaja , kad su krenule uzbrdice jedna pa druga dođem i do 2 brzine da moraš fa prešaltaš i na sledećoj bećoj uzbrdivi i jednom momentu ni u prvoj nije teo da vuče k stane, na leru radi skoro da nije ni promenio zvuk.Ugasim ga pa ponovo upali. Na lee normalno a da primi gas gotovo da neće pa i trokira. Došlepamo auto tamo hde živim , upalim od 2500 obrtaja neće više, .Zamenim stavim novi filter goriva dosipam 15 litar bolje nafte , sad upali i posle nekogliko sekundi se ugasi. Iskreno neznam šta fa radim, a mogu da kažem da mi imamo mnogo sposobnije majstore od ovih slovaka. Pročitaj više
05. Jan 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Treba prvo uraditi dijagnostiku da se vidi ima li neke greške. Ako se javlja dim moguće da je puklo crevo interkulera. Može biti i do regulatora pritiska goriva, može i do vakomskog ventila turbine, možda je i sama turbina crkla. Sve se to može proveriti dijagnostikom, učitavanjem grešaka i proverom... parametara.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Sad sam skinuo crevo koje šalje naftu iz filtera dalje , kad verglaš ne šalje gorivo, a kad drukam odozgo n filteru ide nafta na crevo jedino ako gura tu naftu koja je u filteru. Pokušaću još da ispraznim iz rezervoara gorivo o da izduvam one cwvčice i creva koje vuku gorivo napred pa da vidim ovaj ...vaš savet da osproveravam sve ovo što ste naveli.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mazda 5 143ks dizel
18. Nov 2020.Trese mi motor samo dok je hladan posle normal no RADI
drzaci motora su ok
Dizne ok
Ko Zna u cemu je problem
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako radi na 3 cilindra prvo proveriti grejače, onda izmeriti kompresiju, moguće da je nagoreo neki ventil. Takođe izmeriti akumulator, može da brlja pritisak ubrizgavanja zbog niskog napona. Ako motor ljulja neodređeno, umiri se kad se stisne kvačilo može biti do zamajca.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Postovani imam mazdu 5 dizel 2.0 81kw. I sta se desava pali tek iz treceg cetvrtog pokusaja a kad upali radi kao sat. Ugasis i ponovo da upalis nece i tako stalno. Menjani i senzori radilice i bregaste, menjana i regulator pritiska i opet isto. Sipani aditivi i nista. Vergla kao lud ali nece da upali iz prve iz druge ponekad a treci ili cetvrti put na zub upali. Ovlasceni servis mi zakazuje tek za mesec dana a do tad sta da radim. Hvala
18. Aug 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Obično se u ovakvim slučajevima proverava pumpa za gorivo, mada mi nije jasno šta se dešava kad upališ auto, pustiš malo da radi, ugasiš pa odmah upališ . Kakav ti je akumulator, jesi li probao sa nekim drugim, eventualno jačim ?
Razlog za prijavu korisnika
Da proban je i drugi akumulator mnogo jaci i opet isto. Vergla kalo lud al nece da upali a kad upali radi lepo lepo ide lepo vuce ne dimi ni na auspuh ni kad izvucem sipku sve savrseno radi. Ponekad se desi u voznji pri malim obrtajima da se ugasi sam od sebe.
Razlog za prijavu korisnika
To što neće, neće, pa upali na zub mislim da je do elektronike, bar mi tako deluje. Da ne dobija gorivo onda ne bi palio na zub nego bi upalio nakon dužeg verglanja. Drugi put bi palio bez problema.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ja bi voleo taj auto da kupim ali moram i da prodam ili da menjam moj pezo 206sw koji je 2005g u ekstra stanju ali mi treba veci auto i da da ima mazda fabricku kuku za prikolicu
13. Sep 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.