255 vozača ga je parkiralo
72.1
137 ocena
Cena/Kvalitet: 78/100
Komfor: 40/100
Održavanje: 81/100
Potrošnja: 82/100
Pouzdanost: 77/100
Motor: 76/100
Prednosti
Mane

Nikola Kobi iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Održavanje 1.7 di imao sam dve godine. Jeftin za održavanje. Motor dobar. Trošio mi je po gradu 6 litara. Menjao sam set kvačila, 150 eura sa rukama. Pločice 3000. Mali servis 50 eura.

Mane

Slab motor 65 KS. Jaka kubikaža, skupa registracija za tu snagu i klasu auta. Skoro 200 eura.

29. Okt

Aleksandar Jovanovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor Auto imam vec 5 godina. 2002 1.0 plus plin. Bukvalno ne izlazim iz auta. Svakodnevno se vozi. Potrosnja od 6 do 6.5l pluna u kombinovanoj voznji, na otvoreno 5. Od ulaganja nista osim redovnog servisa i potrosnih delova. Cena odrzavanja i registracije (11500din) je i vise nego pristupacna. Voznja po...

Mane

Komfor Nije za duza putovanja sa porodicom. Premalo mesta na zadnjoj klupi, taman za dvoje. Prtljaznik takodje veoma malo prostora, jos ako imate bocu, ne ostaje vam nista.

20. Aug

Bojan Stupar iznosi svoje utiske o

Prednosti

Odlican auto, mali potrosac.

Mane

Za sada ih bas i nemam.

18. Apr 2012.

Aleksa Kandić iznosi svoje utiske o

11. Jul

Aleksa Kandić iznosi svoje utiske o

Prednosti

Održavanje Auto gotovo nema vrline...

Mane

Pouzdanost Komfor Motor Bio sam vlasnik 1.1 binzinca posle 80 km/h pocne da trokira posle 4 godine voznje prodao sam ga za 900 eura jer je autu propala boja kao i karoserija iako nije puno stajao a nije se puno vozio, ako kupujete auto bezite od Corse.

11. Jul

Dule Pera iznosi svoje utiske o

Prednosti

Održavanje Potrošnja Motor Imam Corsu 1.3 CDTI, Kao prednost bih istakao stvarno nisku cenu održavanja i registracije, 1.3 dizel je neverovatno živahan ali nije baš za divljanje po autoputu. Što se potrošnje tiče ona je onolika kolika piše u njegovoj knjižici a ne kao što pojedini korisnici tvrde, nemojte da vas laž...

Mane

Boluje, kao i svi mali autići, od problema sa letvom volana (od prilike na 100 000), jednoredni lanac jeste prednost nad zupčastim kaišem ali bi ga trebalo menjati pre 100 000. Nema neke veće mane koje bih posebno istakao.

16. Jun
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara