
Jako loše iskustvo sa Opel Insignia vozilom iz 2015 godine model sa 2.0 motorom. Vozilo kupljeno prošle godine sa 187 hiljada kilometara. U poređenju sa Audi A3 Sportback koji nije u toj klasi, ovo vozilo je mnogo lošije. Jedina prednost je ogroman prtljažnik i izgled vozila. Izbjegavati ovo vo...
Obratiti jako pažnju na motore do 2014/15 godine. Generalno svi 2.0 imaju problem sa gumicama. Kada se potroši ako se ne reaguje na vrijeme može doći do otkazivanja rada motora u potpunosti. Moje iskustvo je da mi je prodat auto i prvo jutro s obzirom da je hladno upali se greška nizak nivo pri...tiska u ulju. Par sekundi i ugasi se. Prethodno vlasnik je objasnio da se to samo tako upali i ugasi kroz par sekundi. Nakon detaljne provjere ustanovljeno je da je šteta od te gumice narasla na 1500 eura, iako automobil funkcioniše normalno. Automatski mjenjač jako čudno mijenja brzine nakon druge kao da cimne svaki put, samo kada je zagrijan. Problem sa diznama. Potrošnja u mjesto varira izeđu 0.7 i 2L. Kada se uključi pokazivač pravca kazaljka od obrtaja počinje da se pomjera neznatno. Potrošnja u gradu 12/13L, na otvorenom 5L. Jako loše iskustvo. Takođe jako brzo gubi na cijeni.
Ko zna koliko je taj prešao kad je njemu sve pogašeno... Gumice moraju redovno da se menjaju, što predhodni vlasnik nije uradio. Menjač takođe nije servisiran na vreme što je oštetilo hidroblok, mali risevi na hidrauličnim delovima čine da loše menja brzine kad se ulje razredi. Risevi se javljaju us...led taloženja opiljaka koji se normalno javljaju kod menjača, zato postoji filter i zato se ulje menja. Ko zna kako da ga održava taj auto može da pređe 700 hiljada km bez otvaranja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
S obzirom da sam na AutoDNA pronašao da je izažao iz Francuske sa 90 hiljada. Za 4 godine u Crnoj Gori nije mogao preći nešto više od 80 hiljada. Ja sam vodio automobil u ovlašćeni servis i dobio pozitivan odgovor. Kada sam kasnije sve to otkrivao, komentar je bio da ne mogu te stvari da vide tek ta...ko sa provjerom. Gumica na pumpi od ulja se mijenja na velikom servisu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
U Francuskoj ne postoji nikakva kontrola kilometraže tako da ako se kupi sa placa to je jednak rizik kao i kod nas. Od vlasnika lično rizik je manji...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Lep automobil, odličan dizajn. Veoma udoban, potrošnja na otvorenom može iznositi i ispod 6 litara na moto putevima do 100 km/h brzine pa do okvirno 6.3 - 6.5 na auto putu pri brzini od oko 130 km/h po board komputeru koji je prilično tačan. U gradu sa dosta stajanja nešto preko 9 l dizela (G... Drive NIS). Novi motor 170 KS od 2.000 ccm i sa 400 Nm o. momenta odlično povlači i dobro ubrzava, tiše radi i manje troši od prethodnika sa 163 ks uz bolji obrtni momenat. Auto je veoma udoban što mi sada odgovara, i odaje utisak nemačkog kvaliteta iako nije premijum. Ova restajling verzija ne pati od "dečijih bolesti" kao prva generacija zbog koje je Inisignija nepravedno podcenjena uglavnom od onih koji imaju posredna saznanja o autu. Može se voziti bez opterećenja brzinom od blizu 200 km/h. Kvalitet materijala nije tako loš, moze se nabaviti sa dosta opreme i širokom gamom motora. Pristojni troškovi odrzavanja, dosta servisa. S obzirom koliko košta, odličan auto. Ja vozim restajling verziju 2016. god. automatik, kupljenu od dilera sa 20. tak hiljada km i zadovoljan sam iako nisam imao kupovinu Opela u vidu dok ga nisam provozao par dana.
Treba znati voziti dizel sa turbo "rupom", ima manje mesta za tri putnika pozadi. Pretpostavljam da je novi 8 brzinski menjač bolji od ovog 6stepenog.
Mislim da nema izrazitih mana izuzev što je, kao što sam naveo, nepravedno podcenjen.
Pročitaj više
21. Mar 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Imam problem sa diznama...skoro sam radeo veliki servis i izmedju ostalog i ociscen je u servisu u Zelezniku DPF filter..sada opet me zeza stanem na semafor i onda promeni zvuk i nece da predje preko 2000 obrtaja onda stanem sa strane ugasim-upalim i onda sve normalno...ne desava se tako csto ali me... nervira i znam ja je oko dizni...sta mislite da li je bolja reparacija starih ili kupovina novih.ne znam nista o cenama.pozzPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vrhunski izgled i spolja i iznutra. Gomila dodatne opreme, sve je na dugme. Bixenon AFL+ odlicna stvar. BOSE ozvucenje takodje.Imam model iz 2014 restyle, sa automatskim menjacem i motorom sa163 (168 overboost) KS i savrseno pristaje vozilu sa ovolikom masom. Relativno jeftino odrzavanje ako izuz...memo ovlasceni servis, za ovu klasu. Sve u svemu veoma sam zadovoljan
Vidljivost pozadi, relativno mali retrovizori, velika masa vozila, malo "vestacki" osecaj za volanom, koji je inace veoma direktan. Potrosnja sa automatskim menjacem je malo veca,pogotovo u gradskim uslovima voznje.
Pročitaj više
17. Mar 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je kod mene puna dva meseca. Model ecoflex 120ks, mala potrošnja na otvorenom, udoban je, konforan i pravi je užitak voziti ga.
Naći mesto za parkiranje :)
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2.0 cdti ecoflex srart stop prosek potrosnje 5.8l
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Po kompjuteru ili od čepa do čepa?
Razlog za prijavu korisnika
i po kompu i cep ne laze..imao sam dve i obe su u zarez iste
Razlog za prijavu korisnika
Lepo.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kupio sam novu Insigniu pre 10-ak dana. 2.0 dizel, automatski menjac, 160 konja. Od opreme nema samo kozna sedista, ostalo ima sve ali bukvalno sve, navigacija, bi xenoni, Bose muzika, felne 18...
Ono sto me je privuklo je visok paket opreme koji u Audi ili BMW ne moze da se nadje ispod 35.000e a u ...Inigniji je to vec 24-25.000...
Kada sam kaparisao auto nisam znao, a kada sam ga platio saznao sam da je unutra Fiatov motor i menjac. Tada sam pomislio da sam napravio najvecu gresku u zivotu! Ali zato kada sam poceo da ga vozim, video sam da je to cista glupost i obicna predrasuda.
Auto jos nisam ni "razradio" posteno a vec sam i vise nego zadovoljan!
Udobnost je perfektna! Zavrsna obrada unutrasnjosti vrhunska! Motor pun snage, kopa asfalt!
Odrzavanje naravno u ovlascenom servisu (interval na svakih 30.000 ili godinu dana) trenutna cena servisa oko 30.000 din sto je realno smesno za nov auto te klase!
U svakom slucaju za sada sve preporuke!
Ako su to uopste mane:
mozda malo bucniji motor kada se da jaci gas,
potrosnja malo veca od ocekivane.
Pročitaj više
22. Dec 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
pravi motor i vredan takvog veličanja ko što ti veličaš taj mjet
treba da ide i ide i ide a ne remont ovog, zamena onog..
to je samo prosečan motor ko i mnogi dgugi motori
Razlog za prijavu korisnika
lale pristrasan si uporedi 2,4 mjet sa 2.5 tdi jeftiniji mali servis duplo kvari se manje mjet a brzi i startniji
Zameni uljnu pumpu gledaj dizne itd inace egr se zapusi i na tdi ode zamajac i na tdi kao i turbina, samo ne crkavaju dizne i nece motor DA PROLUPA iz cista mira zbog uljne pumpe.
Sto ...se tice starog 1.9 tdi stvarno je dobar motor.
Inace u bmw 3.0 d zamena usisne grane spada u redovan servis i kosta puno pa niko ne rece da je motor los i da ne valja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Svaka cast!..odlican izbor limuzine koja ce se tek pokazati kao dugotrajan i kvalitetan opelov proizvod..
..insignija je pokusaj vratiti opel na staru slavu proslog veka,kad je bio na dobrom glasu,rame uz rame sa ostalim evropskim brendovima a mislim da ce u tome i uspeti..
..pogotovu sa tom paletom... dizela prve klase u svetu...benzinci su vec provereno medju boljima i tu nema posebno,sta da se trude..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.