Kupio sam Merivu pre nekolko dana i prvi utisci su iznad ocekivanja. U pitanju je 1.4 turbo 140ks, 2015god. automatik. Udoban, stabilan, solidan gepek, zadnja sedista su takodje pokretna, visoka pozicija sedenja sto olaksava ulazak i izlazak. Zadnja vrata sa kontra otvaranjem obezbedjuju vise pros...tora za pristup zadnjoj klupi. Klizni naslon za ruku sa veliki prostorom za odlaganje sitnica. Motor od 140ks sasvim po meri za ovaj auto , dovoljno snage i obrtnog momenta za prijatnu voznju, automatski menjac radi glatko. Bogata dodatna oprema. Meni licno se dizajn veoma dopada ali to je vec stvar ukusa. Ukratko, praktican porodicni auto.
Potrosnja ako nemate laku nogu na gasu. Mala kaseta, senzori za kisu ne reaguju bas sjajno, preglednost unazad, mada vecina novih automobila nije pregledna. Kokpit je od tvrde plastike, nije tapaciran i mekan, mada je kvalitetno napravljen i nista ne krcka. Zameraju da zbog zadnjih kontra vrata ne... mogu istovremeno da izadju osobe i sa zadnjeg i sa prednjeg mesta, ali to je osmisljeno da deca sa zadnje klupe ne bi mogla nekontrolisano da istrce iz auta. Dugmici na centralnoj konzoli su zbijeni, potrebno je odredjeno vreme da se naviknete i naucite njihov raspored. Usb prikljucak i upaljac su malo nepristupacni.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
jako dobar auto.MERIVA17CDTI.IDE KAO ZMAJ,ne trosi ulje,sitnice su popravljene kod opelovog dilera,auto je MNOGO ,dobar. VOLEO BIH TAKO I DA OSTANE.Molim vas za pomoc sta je najbitnije odrzavati,poboljsati ako moze.Stvarno je masina. samo neko je ogrebao vrata,malo ,i samo da se pricvrsti prednji br...anik., Meriva je 2005 god. ALI IDE KAO NOVA .Molim vas za savet kako da je odrzim takvu
ogreban malo na vratima. I samo branik prednji da se pricvrsti,ne vidi se nista,ali saginjao sam se ptrebna su dva srafa.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1,4 benzin, 120 KS turbo. Odličan motor, kočnice, komforan, udoban za duga putovanja. Pristojan gepek (ima u podu gepeka i rezervni točak), potrošnja oko 7,5-8 (kombinovano), van grada oko 6,5. Napredan paket opreme (Bluetooth, komande na volanu, automatska svetla, senzor za brisače, dvozonska ...klima, automatsko zatamnjenje unutrašnjeg ogledala, zatamnjena stakla, naslon (kaseta) za ruku, kasete ispod prednjih sedišta, na zadnjim sedištima "stolovi" sa otvorom za čašu, elektro podizači na svim vratima.
Održavanje je povoljno, servisni interval 30.000 km.
Zadnja vrata (kontra otvaranje) izazivaju dosta pažnje i čuđenja, a njhova funkcionalnost je odlična.
I prednja i zadnja vrata se otvaraju skoro pod 90 stepeni, što uz visoko sedenje omogućava lak ulazak i izlazak.
Klima i grejanje se čudno ponašaju. Na malim brziama teško je dozirati kočenje, pa se neiskusnim vozačima dešava da im auto "zabode".
Kaseta ("pregradak za rukavice") je jako mala. Da nema kaseta ispod sedišta ne znam gde bih držao dokumente od vozila, PP aparat i drugo.
Vrlo čudna pozicija... USB priključka i upaljača.
Na testi vožnji smo probali 100 KS bez turbine i odmah odustali. 120 KS je odličan, čujem da je 140 KS još bolji (za malu razliku u ceni) a dizelaš je još bolji.
Parking senzori (zadnji) bi bili od koristi.
Senzor za kišu dosta loše reaguje. Recimo kad neko ispred vas pere šoferku i kapi prelete preko njegovo auta,onda se aktivira, a kada pada kiša, prilično treba da se nakupi kapljica na staklu pre nego što se aktiviraju brisači.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
konforna kabina ,visok polozaj sedenja i preglednost.
Zasad ih nevidim
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
komforan auto za duga putovanja,ima mesta u gepeku kao i brojne ostave za sitnice tokom dugih putovanja.
zbog povisenog sedalnog dela lako se koristi i u gradskim uslovima voznje kada se stalno ulazi i izlazi iz auta.
auto u meksimalnom paketu opreme je pravo uzivanje za voznju jer je spisak opreme ...predugacak i brojne sitnice olaksavaju voznju i cine boravak u autu jako prijatnim.
zadnja kontra vrata omogucavaju lak ulazak i izlazak iz vozila,kao i udobnost na zadnjem sedistu koja je uzvisenija u odnosnu na vozacevo sediste.
pregledna stakla,veliki tovarni prostor kada se obore zadnja sedista dobije se pravi mali kombi za utovar kabastih stvari .
motor 1.6 cdti je pravi izbor sa 6 brzina startan,tih i jako mali potrosac a snage uvek ima na preteku i kada zatreba tecno vuce u bilo kom stepenu prenosa.
na otvorenom putu uz laganu voznju prosecna potrosnja moze biti i 3,5 litara dok u kombinaciji sa auto putom dogura do 4 litara retko kada na 4,5 litara kada je auto pun putnika,prtljagom sa ukljucenom klimom i voznjom uveliko preko ogranicenja.
bez mana....koliko ga vec vozim i u razgovoru sa drugim vlasnicima istog ili slicnog modela nemaju primedbi izuzev na benzinske motore u osnovnoj verziji 1.4 sa 100ks zna da im zafali snage na usponima
Kolika je potrosnja po gradu i o kom gradu je rec..bio bih zahvalan i na detaljima o odrzavnju( cene delova) kao i dali je bilo kvarova i na kojoj km? Hvala unapred
sto se tice potrosnje u gradu u pitanju je kragujevac i kraljevo to je najcesca voznja po gradu tu je potrosnja oko 5 -5,5 litara posto auto ima start stop sistem pa ne radi u mestu na semaforima i raskrsnicama kao i gradskim kolonama.
cene delova zaista neznam zato sto je auto nov kupljen i nema ni...kakvog odrzavanja ,cak je redovan servisni interval za zamenu ulja i filtera cak 30.000 kmPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.