Pozdav, kupujem kola i razmišaljm se između 206ice 1.4 hdi 2005/6-clio 1.5dci-punto 1.3mjet (sve mali potrošači :D )... Nekako sam trenutno okrenut najviše 206ici (odustao i od fokusa 1.4 tdci zbog plivajućeg), ali vidim da ima dosta komentara o trapovima i torziji pa ako bi neko mogao da mi kaže kako da proverim kada kupujem auto da li su te stvari ok bio bih vam JAKO zahvalan...
Najmanje problema i najjeftinije odrzavanje ti je za Punto, ali najmanje udobnosti. Nesto bolja varijanta je sa 5 vrata, ima mekse amortizere. Njegove prednosti su jeftini i jaki trapovi, ekonomican i zivahan motor sa lancem, elektroservo uredjaj sa City modom, mehanicka letva volana (5 puta jeftini...ja od hidraulicne), jeftini rezervni delovi i puno servisa. Pezo je slabiji sa performansama, problema sa trapovima uglavnom ima zbog dotrajalosti i grube voznje po rupama na sta nije tolerantan. Takodje ne trpi ni pretovar. Inace ima najbolju limariju od navedenih, najkvalitertniji enterijer i po meni je najlepsi. Clio je sasvim dobar, pouzdan i prijatan za voznju. Ipak manje ekonomican od ostala dva, sistem ubizgavanja nije tolerantan na prljavo gorivo, pumpa ima kraci vek. Sve u svemu nije los auto, ali tehnicki Punto je najbolji, licno bi bio moj izbor. Takodje prednost Punta je niza cena, tako da se za iste pare moze uzeti ocuvaniji auto, a pritom nema velikog servisa, a kasnije se moze lako prodati jer je dosta trazen.Pročitaj više
Forda ne bih ni neprijatelju preporucio. A Clia ima moja sestra, prezadovoljna je. Njen je benzinac, verovao ili ne, nista nismo radili na njemu, vozi ga vec 4 godine. Presao je ukupno oko 150 000 km. Za svaku pohvalu auto. Nije nesto sto bih licno ja vozio, jer je mali, mada ima ogromnih prednosti,... tipa parking, potrosnja i slicno.Punta nemoj da uzimas, osim ako se ne ucis da vozis :D 206icu sam vozio, sa HDI motorom, od svega 1.4 kubika, nemam puno zamerki, ali nisam ni nesto prezadovoljan autom. Plastika mnogo lako strada, ma ni da se navalis na njega. U svakom slucaju, da sam na tvom mestu, prosirio bih izbor malo ;)Pročitaj više
pozzz kakvi su vam utisci sa 1.9 dizel motorima?
razmisljam se da ga uzmem al neznam kakvi su peugeot dizel motori,
da li imaju problema sa diznama bos pumpom ....
Pozdrav svima,
imam veliki problem sa 2.0 hdi motorom, tacnije moj majstor. Auto je pomesao vodu i ulje, tj. nabio je svo ulje u vodu. Pregledana glava izvadjen motor, pregledan blok, hladnjak i nista...
Ima li neko ideju ili neko iskustvo sa ovim problemom?
Pozdrav svima,
imam veliki problem sa 2.0 hdi motorom, tacnije moj majstor. Auto je pomesao vodu i ulje, tj. nabio je svo ulje u vodu. Pregledana glava izvadjen motor, pregledan blok, hladnjak i nista...
Ima li neko ideju ili neko iskustvo sa ovim problemom?
Nisam napomenuo, a vrlo je vazno. Ovo se desilo pre desetak dana, obradjena glava (koja je bila ravna) probana na pritisak, zamenjen dihtung novo ulje itd. Pre tri dana i predjenih oko 500km ista stvar. Juce izvadjen motor i blok na proveri i NISTA... Sve u redu, ne shvatam. Zato i ovo pisem
Da li ima povoljniji QuickSilver 1.6 jedinstven , najlepsi model 206ce, Ako ima neko povoljnije javite pa cemo da obaramo cenu ako ne molim , fiksno 1600e Jos malo pa nestalo! Javite se i ovde ako ste zainteresovani ja prodajem
Problem je i kad spustis cenu,odmah misle ljudi,a i ja isto da je neko uvaljivanje :D Pa,da,ljudi su bezobrazni,kad oni prodaju to vredi zlata,a kad kupuju,onda spuste cenu i jos da im doplatis da ga uzmu...
vidim da svi pominju 206 2.0 sta milite o 206 1.6 dizel hdi 110 konja . . . . imam malih problema sa nekim posebnim aditivom koji ima ovaaj model fabricki . . . zanima me zna li neko nesto o tome??????
Ekologija je cudo....nema uticaj na motor ako se skine, ali trebas da nadjes nekog ko to dobro radi zato sto se DPF skida i mehanicki i softverski, a cena skidanje je od 50 pa do 200 u zavisnosti od modela vozila i samog majstora.
Problem sa tvrdocom zadnjeg trapa?Naime,torziju sam uradio pre 2 meseca(sistem bronzanih caura) dvoje treba da sednu u gepek da bi auto malo legao "radio gore dole",inace mi je napred spusten a pozadi podignut auto otkad sam to uradio(napred neke crvene opruge kratke),sumnjam u amortizere i u neravnomerno rasporedjenu tezinu auta? Kada skinem amortizere pozadi ,torzija lepo radi gore dole i nema nikakvih zvukova i blokade.Hvala unapred. :)
Torzione sipke ti nisu lepo ustelovane. Kad vozis po rupama verovatno jako lupa, a i visok je zadnji deo kao kod dzipa, pretpostavljam. Samo odvezi kod nekog boljeg majstora ili reklamiraj da ti presteluje isti koji ti je radio. Imao sam isti problem ali je uspesno fixiran. :)
Malo da prodiskutujem sa kolegama mehanicarima.206 pali radi i sve normalno.Kada postigne radnu temperaturu na 2000 obrtaja izgubi kompresiju na trecem cilindru.Vlasnik vozila mi ne dozvoljava da skidam glavu ukoliko 100% nisam siguran da cu na taj nacin resiti,pa reko i ovde da se posavetujem.
Mozda je nagoreo ako je bio previse zategnut jer je propustao zivi plamen bukvalno. Da si se setio malo vise da ga popustis, mozda je nahvatao garez koja ce vemenom da se ocisti.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Najmanje problema i najjeftinije odrzavanje ti je za Punto, ali najmanje udobnosti. Nesto bolja varijanta je sa 5 vrata, ima mekse amortizere. Njegove prednosti su jeftini i jaki trapovi, ekonomican i zivahan motor sa lancem, elektroservo uredjaj sa City modom, mehanicka letva volana (5 puta jeftini...ja od hidraulicne), jeftini rezervni delovi i puno servisa. Pezo je slabiji sa performansama, problema sa trapovima uglavnom ima zbog dotrajalosti i grube voznje po rupama na sta nije tolerantan. Takodje ne trpi ni pretovar. Inace ima najbolju limariju od navedenih, najkvalitertniji enterijer i po meni je najlepsi. Clio je sasvim dobar, pouzdan i prijatan za voznju. Ipak manje ekonomican od ostala dva, sistem ubizgavanja nije tolerantan na prljavo gorivo, pumpa ima kraci vek. Sve u svemu nije los auto, ali tehnicki Punto je najbolji, licno bi bio moj izbor. Takodje prednost Punta je niza cena, tako da se za iste pare moze uzeti ocuvaniji auto, a pritom nema velikog servisa, a kasnije se moze lako prodati jer je dosta trazen.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pozz Stefane.Ja prodajem svoj peugot pa cisto da pogledas pa ako ti se svidi da pregovaramo:-)'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7170472/peugeot-206-hdi-opis'
Razlog za prijavu korisnika
Forda ne bih ni neprijatelju preporucio. A Clia ima moja sestra, prezadovoljna je. Njen je benzinac, verovao ili ne, nista nismo radili na njemu, vozi ga vec 4 godine. Presao je ukupno oko 150 000 km. Za svaku pohvalu auto. Nije nesto sto bih licno ja vozio, jer je mali, mada ima ogromnih prednosti,... tipa parking, potrosnja i slicno.Punta nemoj da uzimas, osim ako se ne ucis da vozis :D 206icu sam vozio, sa HDI motorom, od svega 1.4 kubika, nemam puno zamerki, ali nisam ni nesto prezadovoljan autom. Plastika mnogo lako strada, ma ni da se navalis na njega. U svakom slucaju, da sam na tvom mestu, prosirio bih izbor malo ;)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
pozzz kakvi su vam utisci sa 1.9 dizel motorima?
17. Aug 2015.razmisljam se da ga uzmem al neznam kakvi su peugeot dizel motori,
da li imaju problema sa diznama bos pumpom ....
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
1.9 .d atmosferski 51 kw pouzdan, bez elektronike, podnosi nase gorivo, mane su bucniji rad i lenjost.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Navali narode
24. Jul 2015.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6516292/peugeot_206_16_16v_xs
'
dobar moj drug prodaje, a ja znam sve vezano za ovaj auto
ako nekog nešto zanima dodatno, tu sam...
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jaka cena,tesko da ce ga za te pare prodati. . .
Razlog za prijavu korisnika
Dobar auto...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pozdrav svima,
20. Maj 2015.imam veliki problem sa 2.0 hdi motorom, tacnije moj majstor. Auto je pomesao vodu i ulje, tj. nabio je svo ulje u vodu. Pregledana glava izvadjen motor, pregledan blok, hladnjak i nista...
Ima li neko ideju ili neko iskustvo sa ovim problemom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pozdrav svima,
20. Maj 2015.imam veliki problem sa 2.0 hdi motorom, tacnije moj majstor. Auto je pomesao vodu i ulje, tj. nabio je svo ulje u vodu. Pregledana glava izvadjen motor, pregledan blok, hladnjak i nista...
Ima li neko ideju ili neko iskustvo sa ovim problemom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Dihtung glave
Razlog za prijavu korisnika
Ako taj tvoj majstor ima veliki problem i ne zna sta je uzrok mesanja ulja i vode, pod hitno menjaj majstora
Razlog za prijavu korisnika
Nisam napomenuo, a vrlo je vazno. Ovo se desilo pre desetak dana, obradjena glava (koja je bila ravna) probana na pritisak, zamenjen dihtung novo ulje itd. Pre tri dana i predjenih oko 500km ista stvar. Juce izvadjen motor i blok na proveri i NISTA... Sve u redu, ne shvatam. Zato i ovo pisem
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
www.polovniautomobili.com/oglas5125892/peugeot_206_quicksilver/
20. Aug 2014.Da li ima povoljniji QuickSilver 1.6 jedinstven , najlepsi model 206ce, Ako ima neko povoljnije javite pa cemo da obaramo cenu ako ne molim , fiksno 1600e Jos malo pa nestalo! Javite se i ovde ako ste zainteresovani ja prodajem
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Problem je i kad spustis cenu,odmah misle ljudi,a i ja isto da je neko uvaljivanje :D Pa,da,ljudi su bezobrazni,kad oni prodaju to vredi zlata,a kad kupuju,onda spuste cenu i jos da im doplatis da ga uzmu...
Razlog za prijavu korisnika
Slazem se sa tobom Jovan Jovan
Razlog za prijavu korisnika
Nisam navikao da se ovde ljudi slazu sa mnom,ovo je za mene novo :D
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
vidim da svi pominju 206 2.0 sta milite o 206 1.6 dizel hdi 110 konja . . . . imam malih problema sa nekim posebnim aditivom koji ima ovaaj model fabricki . . . zanima me zna li neko nesto o tome??????
02. Mar 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ekologija je cudo....nema uticaj na motor ako se skine, ali trebas da nadjes nekog ko to dobro radi zato sto se DPF skida i mehanicki i softverski, a cena skidanje je od 50 pa do 200 u zavisnosti od modela vozila i samog majstora.
Razlog za prijavu korisnika
Moze da ide samo bolje bez njega, nikako losije.
Razlog za prijavu korisnika
hvala bojane i vlado pomogli ste mi mnogo . . . mislio sam da imam ozbiljniji problem ali izgleda da nije
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Problem sa tvrdocom zadnjeg trapa?Naime,torziju sam uradio pre 2 meseca(sistem bronzanih caura) dvoje treba da sednu u gepek da bi auto malo legao "radio gore dole",inace mi je napred spusten a pozadi podignut auto otkad sam to uradio(napred neke crvene opruge kratke),sumnjam u amortizere i u neravnomerno rasporedjenu tezinu auta? Kada skinem amortizere pozadi ,torzija lepo radi gore dole i nema nikakvih zvukova i blokade.Hvala unapred. :)
24. Nov 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Torzione sipke ti nisu lepo ustelovane. Kad vozis po rupama verovatno jako lupa, a i visok je zadnji deo kao kod dzipa, pretpostavljam. Samo odvezi kod nekog boljeg majstora ili reklamiraj da ti presteluje isti koji ti je radio. Imao sam isti problem ali je uspesno fixiran. :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Malo da prodiskutujem sa kolegama mehanicarima.206 pali radi i sve normalno.Kada postigne radnu temperaturu na 2000 obrtaja izgubi kompresiju na trecem cilindru.Vlasnik vozila mi ne dozvoljava da skidam glavu ukoliko 100% nisam siguran da cu na taj nacin resiti,pa reko i ovde da se posavetujem.
07. Jun 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mozda je nagoreo ako je bio previse zategnut jer je propustao zivi plamen bukvalno. Da si se setio malo vise da ga popustis, mozda je nahvatao garez koja ce vemenom da se ocisti.
Razlog za prijavu korisnika
Sad su svi nastelovani kako treba pa cemo videti.
Razlog za prijavu korisnika
Nemam nikakve zamerke za ovaj automobil.Gradski auto .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.